przenoszenie - ile możena czekać z podpisaniem nowej umowy

Data: 2009-09-11 15:19:42
Autor: J.Kolina
przenoszenie - ile możena czekać z podpisaniem nowej umowy
Przenoszem do innego operatora, dostałem zgody, ale nie pojawiam się u nowego. Ile casu taki numer czeka? Czy jest jakieś ograniczenie ustawowe?

jk

Data: 2009-09-11 17:35:28
Autor: JoteR
przenoszenie - ile możena czekać z podpisaniem now ej umowy
"J.Kolina" napisał

Przenoszem do innego operatora, dostałem zgody, ale nie pojawiam
się u nowego.

Może ten nowy operator - podobnie jak połowa Usenetu - wrzucił cię zawczasu do KF-a?

JoteR

Data: 2009-09-11 17:40:54
Autor: J.Kolina
przenoszenie - ile możena czekać z podpisaniem nowej umowy
Może ten nowy operator - podobnie jak połowa Usenetu - wrzucił cię zawczasu do KF-a?

nIE BO ZAWSZEM LICZEM na kretyna co mnie wyciongnie

jk

przenoszenie - ile możena czekać z podpisaniem nowej umowy