przenoszenie save'ów miedzy PS3

Data: 2009-03-30 18:23:49
Autor: Quong
przenoszenie save'ów miedzy PS3
Witam. Zastanawia mnie, czy jest jakas możliwo¶ć przenoszenia save'ów miedzy konsolami? Chodzi o to, że ja u kumpel, chcieli¶my się poskładać na RE5 i grać w CO-OP na split-screenie. Z Tym, że raz aby to było u mnie w domu, a raz u niego. Da się tak?

Pozdrawiam
Quong

Data: 2009-03-30 09:29:21
Autor: SimonX
On 30 Mar, 18:23, Quong <mugl...@gazeta.pl> wrote:
[...]

da się skopiować save'y na pendrive'a
jak wejdziesz w save'y, znajdziesz RE5, znajdziesz save'a to pod
trójk±tem jest menu i tam będzie opcja copy
wybierzesz pendrive'a jako miejsce dolcelowe
potem z pendrive'a kopiujesz - też chyba włazisz w save'y i tam się
dysk usb pojawi - tego dokładnie nie pamiętam
ale na 100% się da, bo to robiłem

pozdr. Szymon

Data: 2009-03-30 10:42:46
Autor: mariuszborkiet
On Mar 30, 5:29 pm, SimonX <sbro...@gmail.com> wrote:
> [...]

> miedzy konsolami? Chodzi o to, że ja u kumpel, chcieli¶my się poskładać
> na RE5 i grać w CO-OP na split-screenie. Z Tym, że raz aby to było u

ale nie wszystkie gry na to pozwalaja - SFIV ma ta mozliwosc
zablokowana na przyklad. wiec lepiej niech ktos to sprawdzi
empirycznie ;-)

Data: 2009-03-30 20:03:56
Autor: Piotr Gnyp
przenoszenie save'Ăłw miedzy PS3
..::On Mon, 30 Mar 2009 18:23:49 +0200, in <gqqrmu$2h4$1@inews.gazeta.pl>
..::Quong <muglorz@gazeta.pl> wrote:
Witam. Zastanawia mnie, czy jest jakas możliwość przenoszenia save'ów miedzy konsolami? Chodzi o to, że ja u kumpel, chcieliśmy się poskładać na RE5 i grać w CO-OP na split-screenie. Z Tym, że raz aby to było u mnie w domu, a raz u niego. Da się tak?

Najlepiej mić profil do tego na memorce.

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
Guilt is a cheeling feeling

Data: 2009-03-30 20:47:02
Autor: Piotr Gnyp
przenoszenie save'Ăłw miedzy PS3
..::On Mon, 30 Mar 2009 20:03:56 +0200, in <c5e7a6-121.ln1@discordia.pl>
..::Piotr Gnyp <toread@nospam.discordia.pl> wrote:
Najlepiej mić profil do tego na memorce.

Soraski, chodzi o PS3...

--
Toread@IRCNet::gg#23475::DSA#BEC9A444::http://polygamia.pl
Computer, did we bring batteries? Computer?

przenoszenie save'ów miedzy PS3