przepływomierz a automatyczna skrzyni a biegów

Data: 2017-06-02 22:31:15
Autor: ToMasz
przepływomierz a automatyczna skrzyni a biegów
W dniu 02.06.2017 o 22:19, uciu pisze:
Czy uszkodzony przepływomierz może mieć wpływ na działanie automatycznej skrzyni biegów???

Mam problem taki, że przy bardzo niskich obrotach jak skrzynia chce zrzucić bieg na niższy (z 4 na 3) auto dostaje tarki, delikatnie czuć wibracje póki skrzynia nie wrzuci trójki. Cos jak w manualu jak wrzucimy za wysoki bieg na za niskich obrotach o silnik bedzie dusło.

Serwisy ASB mówią ze konwerter do wymiany i 3000zł chcą.
Co prawda wyskoczył 2 razy bład P1787 czyli bład poślizgu sprzegla ale...

polecono mi sprawdzić cewki...są Ok

ale do testu odłączyłem jeszcze przepływke i oznaki ustały, nic się nie trzesie, biegi wchodza płynnie. Po podłączeniu wtyczki znowu czuć telepanie.

Czy wiec to może być wina przepływki?

Grand Vitara 2,0 2007r

uciu

a czy nie możesz się podłączyć urządzeniem diagnostycznym i popatrzeć jakie informacje przepływka daje silnikowi?

ToMasz

Data: 2017-06-03 10:08:55
Autor: uciu
W dniu piątek, 2 czerwca 2017 22:31:16 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

a czy nie możesz się podłączyć urządzeniem diagnostycznym i popatrzeć jakie informacje przepływka daje silnikowi?

niestety po podpięciu kilku kompów żaden nie dawał takiej informacji.
Żaden też nie dawał info o wypadaniu zapłonu - był też pomysł, że to może być powodem :tarki:

Pozdrawiam
uciu

Data: 2017-06-04 09:36:29
Autor: ToMasz
W dniu 03.06.2017 o 19:08, uciu pisze:
[...]

w szoku jestem. ja mam xsarę, która wymaga jakiegoś fikuśnego interfejsu i softu, a mimo to interfejs bluetooth - android  (3 usd)daje radę odczytać informacje o przepływie powietrza, obrotach, temperaturach itp.

ToMasz

przepływomierz a automatyczna skrzyni a biegów