przepadek korzysci majatkowej

Data: 2013-04-19 10:57:32
Autor: piotrek dd
przepadek korzysci majatkowej
Witam,mam oto sprawe,z ktora nie bardzo wiem co mam zrobic.Zostalem
oskarzony o przestepstwo z art.258kk.,w zwiazku z tym oskarzeniem
zatrzymano mnie i umieszczono w areszcie sledczym.Przebywalem tam 20
miesiecy.Ostatnio zapadl wyrok w ktorym skazano mnie na 18 miesiecy
pozbawienia wolnosci i przepadek korzysci majatkowej.Okres przebywania
w areszcie oczywiscie zostal mi zaliczony w poczet kary,ale co z tymi
dwoma miesiacami,ktore przebywalem dluzej niz jest w wyroku?Druga
sprawa to przepadek korzysci majatkowej,mam do zwrotu kwote niemala bo
22000.Na jakich zasadach taki zwrot nastepuje? czy moge to rozlozyc na
raty? na ile rat maksymalnie? i czy ewentualnie moge jakos wnioskowac
o przeliczenie tych pozostalych dwuch miesiecy na stawke dzienna,ktora
pozniej pomniejszyla by mi kwote jaka mam zwrocic??

przepadek korzysci majatkowej