przepraszam

Data: 2010-03-15 08:20:58
Autor: apr...
przepraszam
za język ale już nie mogę znieść tego qrestwa !
http://
wiadomosci.onet.pl/2141356,11,porazka_l_kaczynskiego_sukcesem_jego_swity,item.html
gdzie jest qrwa POmysł kondona o JOW, dlaczego kaczorom nawet przez dzioby nie przechodzi JOW, czy według "mędrców" walesy i kwaśniewskiego już doroślliśmy do JOW czy jeszcze jesteśmy w fazie DOchodzenia do JOW, co robi zaświniony RPO w tej sprawie, dlaczego ja mam głosować na listy paryjne a nie na konkretnych ludzi, których znam.
dlaczego te chamy w sejmie i senacie nawet nie PISną o JOW ?
gdzie my qrwa żyjemy ?
bananowa republika kolesi PO dotacje z ojrokołchozu, "rowerzyści" !

Data: 2010-03-15 02:01:50
Autor: Hans Kloss
przepraszam
On 15 Mar, 09:20, " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
za język ale już nie mogę znieść tego qrestwa !
gdzie jest qrwa POmysł kondona o JOW,

Spytaj grupową palikociarnię co się stało z zebranymi ponoć przez peło
750cioma tysiącami podpisów popierających referendum w tej sprawie ;)..
Niewierzącym zapodam nawet linka: http://wiadomosci.gazeta.pl/kraj/1,34317,2504881.html

Zaprawdę powiadam ci, należy gnać kopami palikociarstwo zewsząd bez
miłosierdzia bo to stado oszustów. Sto razy wolę uczciwego i
prawdomównego socjała deklarującego zamiar wprowadzenie komunizmu niż
tę bandę kłamliwych i bezczelnych lodziarzy. GDZIE OBIECANE
REFERENDUM, tuskognidy?
J-23

Data: 2010-03-15 11:47:20
Autor: !heÂŽsk!
przepraszam
On Mon, 15 Mar 2010 02:01:50 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

Zaprawdę powiadam ci, należy gnać kopami palikociarstwo zewsząd bez
miłosierdzia

 tak jak pogoniono 2 lata temu pis ? ;o))

bo to stado oszustów.

 nie wiekszych niz pis ;o))

 skleroza cie dopadla ?
Sto razy wolę uczciwego i prawdomównego socjała deklarującego zamiar wprowadzenie komunizmu

 i wyszlo szydlo z wora... prezes pis = komuch ;o)))

niż tę bandę kłamliwych i bezczelnych lodziarzy.

 czyli wiekszosc pis ;o))

GDZIE OBIECANE REFERENDUM,

 po co, przeciez brat prezesa i tak zawetuje...

tuskognidy?

 pisy szczekaja, karawana idzie dalej...

J-23

 kompleksik czy zakochanie sie w komuchu mikulskim?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-15 15:11:45
Autor: awe
przepraszam
Boze Hesk ty sie jelopie juz nie kompromituj. Myslalem ze dawno temu osiagnales dno,a ty kolejny raz bijesz rekord
awe

Data: 2010-03-16 11:31:37
Autor: Hans Kloss
przepraszam
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
Boze Hesk ty sie jelopie juz nie kompromituj.
Ależ wręcz przeciwnie, niech występuje jak najczęściej. Nawet nie ma potrzeby
komentowania tych debilizmów które tu wypisuje ;).
J-23

Data: 2010-03-16 13:53:22
Autor: .heÂŽsk.
przepraszam
On Tue, 16 Mar 2010 11:31:37 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a): > Boze Hesk ty sie jelopie juz nie kompromituj.
Ależ wręcz przeciwnie, niech występuje jak najczęściej. Nawet nie ma potrzeby
komentowania tych debilizmów które tu wypisuje ;).
J-23

 jestescie obaj siebie warci. para zakompleksionych konusow ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-15 10:32:08
Autor: jadrys
przepraszam
W dniu 2010-03-15 09:20,  apr... pisze:
[...]

Czy aby nie oczekujesz zbyt dużo po JOW?  Mamy takie w wyborach samorządowych i co z tego? - Nic wygrywają i tak ludzie z partyjnych nadań, i to tylko z tych największych partii.

Data: 2010-03-15 11:10:04
Autor: WW
przepraszam
jadrys pisze:

Czy aby nie oczekujesz zbyt dużo po JOW?

JOW zmieniają wszystko !!!!

Poseł, chcąc być ponownie wybrany (a kto by nie chciał) musi dbać o zadowolenie swoich wyborców w swoim okręgu a nie o przychylność szefa partii w Warszawie.

A że na poczatku bedzie cięzko i trzeba sie uczyc w trakcie ?
A bo to w Polsce pierwszy raz :-P

Każdy obywatel RP - poza tymi którym odebrano prawa obywatelskie - powinien mieć prawo pójść do KW i oświadczyć, ja chce kandydować do sejmu czy senatu w okręgu wyborczym w którym mieszkam.
Komisja wyborcza, po sprawdzeniu, czy spełnia wymogi formalne typu: obywatelstwo, zamieszkanie na terenie okręgu od 5 lat, posiadanie praw obywatelskich itp.  po prostu wpisuje go na listę kandydatów w danym okręgu i po sprawie !!!

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-03-15 11:47:20
Autor: !heÂŽsk!
przepraszam
On Mon, 15 Mar 2010 11:10:04 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

 [...]

[...]

 JESTEM ZA TAKIM ROZWIAZANIEM.  dosc finansowania partii z naszych pieniedzy.
 chcesz bawic sie w polityke ? baw sie ale za wlasne!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-15 14:54:05
Autor: jadrys
przepraszam
W dniu 2010-03-15 11:10, WW pisze:
jadrys pisze:

Czy aby nie oczekujesz zbyt dużo po JOW?

JOW zmieniają wszystko !!!!

Czyżby?

Poseł, chcąc być ponownie wybrany (a kto by nie chciał) musi dbać o zadowolenie swoich wyborców w swoim okręgu a nie o przychylność szefa partii w Warszawie.

To samo jest z partiami, - na ogół ci sami rządzą na zmianę, co 4 lata.

A że na poczatku bedzie cięzko i trzeba sie uczyc w trakcie ?
A bo to w Polsce pierwszy raz :-P

Doświadczenia w różnych krajach  w tej materii ( JOW)  nie pokazują żeby i  ten system pozwalał rządzić naprawdę porządnym ludziom..

[...]

Jednak chyba musiałby mieć rekomendację jakiejś liczby ludzi, a na to nie potrzeba JOW-wów,  - już teraz można wystawić swoja kandydaturę bez poparcia jakiejkolwiek partii politycznej.

Data: 2010-03-15 15:39:00
Autor: jadrys
przepraszam
W dniu 2010-03-15 15:17, WW pisze:
jadrys pisze:

[...]

A choćby dlatego że to jest pierwsze sito weryfikacyjne danego kandydata.

Data: 2010-03-16 11:09:42
Autor: WW
przepraszam
jadrys pisze:

[...]

Nadal tkwisz w socjalizmie, gdzie większość .....
Jedynym weryfikatorem są wyborcy.
Znają faceta, mieszka wśród nich, wiedzą, na co go stać, to głosują.

Data: 2010-03-16 16:21:12
Autor: jadrys
przepraszam
jadrys pisze:

[...]

Tkwię w realizmie a nie w socjalizmie.

No i są wyborcy, - kandydat bierze do ręki wniosek kandydacki i chodzi zbierać wymagana ilość podpisów popierających.. To jest pierwsza tura wyborów. Jeżeli nie zbierze wymaganej ilości podpisów to chyba oczywiste że nie ma czego szukać w wyborach..

A ty jak sobie wyobrażasz tą swoja wymarzoną ordynację? Że 30 mln. Polaków bedzie kandydatami bez żadnej weryfikacji wstępnej?

Data: 2010-03-16 17:27:23
Autor: WW
przepraszam
jadrys pisze:

Tkwię w realizmie a nie w socjalizmie.

Doprawdy ??

No i są wyborcy, - kandydat bierze do ręki wniosek kandydacki i chodzi zbierać wymagana ilość podpisów popierających..

I już utrudniasz indywidualnemu, bo za partyjnych członkowie ich partii zgłoszą. Liczba popierających będzie ważnym elementem kampanii i przejdą "swoi".
Tego chcesz, ?

To jest pierwsza tura wyborów. Jeżeli nie zbierze wymaganej ilości podpisów to chyba oczywiste że nie ma czego szukać w wyborach..

Ależ to samo, prościej i dobitniej rozstrzygnie sie właśnie w wyborach.
Właśnie po to one są urządzane - nieprawdaż ?

A ty jak sobie wyobrażasz tą swoja wymarzoną ordynację? Że 30 mln. Polaków bedzie kandydatami bez żadnej weryfikacji wstępnej?

A co, obywateli się boisz. ?  :-P
Raczej wszyscy się nie zgłoszą.

Z pierwszym czy drugim razie na pewno wielu będzie typu Kononowicza, ale brak kasy na kampanie skuteczni ich wyeliminują. Poza tym ludzie dość szybko rozszyfrowują takich oszołomów i na ich głosy oni szans nie mają.
Oczywiście jest kwestia pieniędzy stojących za kandydatem, ale tu można wprowadzić ograniczenia w finansowaniu kampanii kandydata ze źródeł obcych, obowiązek publikowania przed wyborami listy darczyńców i ograniczenie górnego poziomu wydatków w stosunku do warunków w danym JOW.

Nauka demokracji jest trudna, ale kiedyś trzeba ją zacząć.
Gorzej niż teraz nie będzie.

Data: 2010-03-17 18:12:31
Autor: jadrys
przepraszam
W dniu 2010-03-16 17:27, WW pisze:
jadrys pisze:

Tkwię w realizmie a nie w socjalizmie.

Doprawdy ??

Tak..

[...]

Nic nikomu nie utrudniam, w zbieraniu głosów popierających liczba nie jest ważna - żeby wystartować wystarczy pokazać że ma się jakiekolwiek, nawet minimalne poparcie. Na pierwszą turę to wystarczy żeby przejść dalej. Niewyobrażalne jest uczestnictwo w głosowaniu finałowym wszystkich chętnych.

[...]

Jednak nie wyobrażam sobie wyborów bez wstępnej weryfikacji kandydatów, jest absurdem dopuszczać wszystkich chętnych do głosowania finałowego. W wyborach podobnie jak i w sporcie muszą być eliminacje.

A ty jak sobie wyobrażasz tą swoja wymarzoną ordynację? Że 30 mln. Polaków bedzie kandydatami bez żadnej weryfikacji wstępnej?

A co, obywateli się boisz. ?  :-P
Raczej wszyscy się nie zgłoszą.

A jak się zgłoszą? Jakie państwo jest przygotowane na takie wybory?

[...]

Zgadzam się że gorzej już być nie może, jednak to co ty proponujesz to czysta utopia..

Data: 2010-03-18 09:56:33
Autor: WW
przepraszam
jadrys pisze:

[...]

Dlaczego ?

Jednak nie wyobrażam sobie wyborów bez wstępnej weryfikacji kandydatów, jest absurdem dopuszczać wszystkich chętnych do głosowania finałowego. W wyborach podobnie jak i w sporcie muszą być eliminacje.

Dlaczego "muszą" ?

Zgadzam się że gorzej już być nie może, jednak to co ty proponujesz to czysta utopia..

Moim zdaniem nie.
Natomiast to, że tak to przedstawiają zainteresowani utrzymaniem dotychczasowej "demokracji", zupełnie mnie nie dziwi.

Data: 2010-03-15 11:47:20
Autor: !heÂŽsk!
przepraszam
On Mon, 15 Mar 2010 08:20:58 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

 [...]

bananowa republika kolesi PO dotacje z ojrokołchozu, "rowerzyści" !

 opanowales juz emocje ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-15 12:38:41
Autor: apr...
przepraszam
!he?sk! <wc15€bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
On Mon, 15 Mar 2010 08:20:58 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

 [...]

> bananowa republika kolesi PO dotacje z ojroko=B3chozu, "rowerzy=B6ci" !

 opanowales juz emocje ?

tak, ja nie chcę mieć alternatywy między PISuarowym moczem a PełOwskim łajnem,
chcę wybierać tych, którzy w moim środowisku coś osiągnęli swoją ciężką pracą, a nie przywiezionych w teczkach nawiedzonych katoli z krakowa czy  torunia.
wiem, to wołanie na puszczy, ale kiedyś trzeba rozpie.....ć ten system.

Data: 2010-03-15 14:21:40
Autor: !heÂŽsk!
przepraszam
On Mon, 15 Mar 2010 12:38:41 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

  ach, czyli tesknota za komuna...

wiem, to wołanie na puszczy,

 cimoszewicz uslyszy ? ;o))

ale kiedyś trzeba rozpie.....ć ten system.

 jasne. komuno wroc!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-15 13:55:52
Autor: apr...
przepraszam
!he?sk! <wc15€bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
On Mon, 15 Mar 2010 12:38:41 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> tak, ja nie chc=EA mie=E6 alternatywy mi=EAdzy PISuarowym moczem a =
Pe=B3Owskim =B3ajnem,
> chc=EA wybiera=E6 tych, kt=F3rzy w moim =B6rodowisku co=B6 =
osi=B1gn=EAli swoj=B1 ci=EA=BFk=B1=20
> prac=B1, a nie przywiezionych w teczkach nawiedzonych katoli z krakowa =
czy =20
> torunia.

  ach, czyli tesknota za komuna...

> wiem, to wo=B3anie na puszczy,=20

 cimoszewicz uslyszy ? ;o))

> ale kiedy=B6 trzeba rozpie.....=E6 ten system.

 jasne. komuno wroc!
hmm, słuchaj koleżko, za przeproszeniem, nie wkładaj mi do ust niewypowiedzianych kwestii, to raz,
po drugie, kto tu pisze o cimoszewiczu ? / notabene i tak najlepszy kandydat /
po trzecie, tak ci trudno pojąć, że ktoś może mieć dosyć tej próżniaczej klasy kloacznej / politycznej /,
po czwarte, szanuję twój wybór POlityczny, który wPISuje się w ogólny nurt bezkrytycznego przyjmowania POstaw czy to PO, PISU, SLD, PSL, Toruńczyków czy żydów z dziada pradziada, twój wybór, a między tymi parszywcami JA wybierać nie będę.  --

Data: 2010-03-15 15:17:33
Autor: !heÂŽsk!
przepraszam
On Mon, 15 Mar 2010 13:55:52 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

>  jasne. komuno wroc!
hmm, słuchaj koleżko,
  ???
za przeproszeniem, nie wkładaj mi do ust niewypowiedzianych kwestii, to raz,

 z tresci wynika tesknota za rzadami komunistow...

po drugie, kto tu pisze o cimoszewiczu ? / notabene i tak najlepszy kandydat /

 bedzie prezydentem ?
po trzecie, tak ci trudno pojąć, że ktoś może mieć dosyć tej próżniaczej klasy kloacznej / politycznej /,

 twoj wybor.

po czwarte, szanuję twój wybór POlityczny, który wPISuje się w ogólny nurt bezkrytycznego przyjmowania POstaw czy to PO, PISU, SLD, PSL, Toruńczyków czy żydów z dziada pradziada, twój wybór,

 za przeproszeniem nie sugeruj mi postaw ktorych nie zajmuje.

a między tymi parszywcami JA wybierać nie będę.

 to twoj wybor.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-15 15:25:25
Autor: awe
przepraszam
Boze hesk ty jestes tak samo glupi jak Lorn. Powiedz bo juz nie pamietam czy Lorn to twoj drugi nick?
awe

Data: 2010-03-15 15:13:09
Autor: awe
przepraszam
Jak nie masz nic madrego do powiedzenia to Hesk zamilcz.
awe

Data: 2010-03-16 17:41:52
Autor: u2
przepraszam
W dniu 2010-03-15 09:20,  apr... pisze:
dlaczego te chamy w sejmie i senacie nawet nie PISną o JOW ?

Bo nikomu nie chce się oddać ciepłych posadek w parlamencie :)

przepraszam