przepraszam

Data: 2010-03-15 11:47:20
Autor: !heÂŽsk!
przepraszam
On Mon, 15 Mar 2010 08:20:58 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

 [...]

bananowa republika kolesi PO dotacje z ojrokołchozu, "rowerzyści" !

 opanowales juz emocje ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-15 12:38:41
Autor: apr...
przepraszam
!he?sk! <wc15€bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
On Mon, 15 Mar 2010 08:20:58 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

 [...]

> bananowa republika kolesi PO dotacje z ojroko=B3chozu, "rowerzy=B6ci" !

 opanowales juz emocje ?

tak, ja nie chcę mieć alternatywy między PISuarowym moczem a PełOwskim łajnem,
chcę wybierać tych, którzy w moim środowisku coś osiągnęli swoją ciężką pracą, a nie przywiezionych w teczkach nawiedzonych katoli z krakowa czy  torunia.
wiem, to wołanie na puszczy, ale kiedyś trzeba rozpie.....ć ten system.

Data: 2010-03-15 14:21:40
Autor: !heÂŽsk!
przepraszam
On Mon, 15 Mar 2010 12:38:41 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

  ach, czyli tesknota za komuna...

wiem, to wołanie na puszczy,

 cimoszewicz uslyszy ? ;o))

ale kiedyś trzeba rozpie.....ć ten system.

 jasne. komuno wroc!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-15 13:55:52
Autor: apr...
przepraszam
!he?sk! <wc15€bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
On Mon, 15 Mar 2010 12:38:41 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> tak, ja nie chc=EA mie=E6 alternatywy mi=EAdzy PISuarowym moczem a =
Pe=B3Owskim =B3ajnem,
> chc=EA wybiera=E6 tych, kt=F3rzy w moim =B6rodowisku co=B6 =
osi=B1gn=EAli swoj=B1 ci=EA=BFk=B1=20
> prac=B1, a nie przywiezionych w teczkach nawiedzonych katoli z krakowa =
czy =20
> torunia.

  ach, czyli tesknota za komuna...

> wiem, to wo=B3anie na puszczy,=20

 cimoszewicz uslyszy ? ;o))

> ale kiedy=B6 trzeba rozpie.....=E6 ten system.

 jasne. komuno wroc!
hmm, słuchaj koleżko, za przeproszeniem, nie wkładaj mi do ust niewypowiedzianych kwestii, to raz,
po drugie, kto tu pisze o cimoszewiczu ? / notabene i tak najlepszy kandydat /
po trzecie, tak ci trudno pojąć, że ktoś może mieć dosyć tej próżniaczej klasy kloacznej / politycznej /,
po czwarte, szanuję twój wybór POlityczny, który wPISuje się w ogólny nurt bezkrytycznego przyjmowania POstaw czy to PO, PISU, SLD, PSL, Toruńczyków czy żydów z dziada pradziada, twój wybór, a między tymi parszywcami JA wybierać nie będę.  --

Data: 2010-03-15 15:17:33
Autor: !heÂŽsk!
przepraszam
On Mon, 15 Mar 2010 13:55:52 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

>  jasne. komuno wroc!
hmm, słuchaj koleżko,
  ???
za przeproszeniem, nie wkładaj mi do ust niewypowiedzianych kwestii, to raz,

 z tresci wynika tesknota za rzadami komunistow...

po drugie, kto tu pisze o cimoszewiczu ? / notabene i tak najlepszy kandydat /

 bedzie prezydentem ?
po trzecie, tak ci trudno pojąć, że ktoś może mieć dosyć tej próżniaczej klasy kloacznej / politycznej /,

 twoj wybor.

po czwarte, szanuję twój wybór POlityczny, który wPISuje się w ogólny nurt bezkrytycznego przyjmowania POstaw czy to PO, PISU, SLD, PSL, Toruńczyków czy żydów z dziada pradziada, twój wybór,

 za przeproszeniem nie sugeruj mi postaw ktorych nie zajmuje.

a między tymi parszywcami JA wybierać nie będę.

 to twoj wybor.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-15 15:25:25
Autor: awe
przepraszam
Boze hesk ty jestes tak samo glupi jak Lorn. Powiedz bo juz nie pamietam czy Lorn to twoj drugi nick?
awe

Data: 2010-03-15 15:13:09
Autor: awe
przepraszam
Jak nie masz nic madrego do powiedzenia to Hesk zamilcz.
awe

przepraszam