przeróbka aku do lampki

Data: 2011-11-03 08:50:48
Autor: Michał Pysz
przeróbka aku do lampki
Wiem, że trochę nie w temacie:
http://www.dealextreme.com/p/4400mah-external-battery-pack-with-pouch-for-sku-29489-30864-4-18650-32756

Ładuję to coś ładowarką do Sigmy IIon. Generalnie sigma jest rewelacyjna (mała dobrze zrobiona) tylko piekielnie droga więc ostatnio kupiłem tego packa jako alternatywę.
Przyszedł tydzień temu więc jeszcze nie wiem jak się sprawuje.

mp.

Data: 2011-11-03 09:00:37
Autor: Dominik Mirowski
przeróbka aku do lampki
Michał Pysz wyklepał(a) :
[...]

W sumie w temacie - a ja dodatkowo w temacie ;) - ściągam do Poltronica pakiety zasilające i ładowarki - w wersji aktualnej gumowanej wstępnie skalkulowałem na 130-140zł brutto, ładowarka 1,8A 45-50 zł.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-11-03 19:15:47
Autor: geos
przeróbka aku do lampki
Dominik Mirowski wrote:
W sumie w temacie - a ja dodatkowo w temacie ;) - ściągam do Poltronica pakiety zasilające i ładowarki - w wersji aktualnej gumowanej wstępnie skalkulowałem na 130-140zł brutto, ładowarka 1,8A 45-50 zł.

Dominik, napisz proszę więcej trochę o parametrach itp.

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-11-03 19:56:52
Autor: Dominik Mirowski
przeróbka aku do lampki
geos wyklepał(a) :
Dominik Mirowski wrote:
[...]

Standardowy pakiet z MJ-872 - 4,4Ah (4x18650), gumowa koszulka, pokrowiec z kodury z rzepami do zamontowania na rowerze, kabelki z zakończeniami uszczelnianymi.
http://www.magicshine.com/product_view.asp?id=81

Tak samo ładowarka do tych pakietów 8,4V 1,8A.
http://www.magicshine.com/product_view.asp?id=89
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-11-03 19:39:58
Autor: geos
przeróbka aku do lampki
Michał Pysz wrote:
[...]

czy jakąś niededykowaną ładowarką można obskoczyć taki pakiet?

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-11-03 22:07:01
Autor: Michał Pysz
przeróbka aku do lampki
 czy jakąś niededykowaną ładowarką można obskoczyć taki pakiet?
Ale co to znaczy dedykowaną?

Zadziała pewnie każda, która daje odpowiednie napięcie i prąd.
Dominik w dobrej cenie ma Magicshine nie ma się co zastanawiać w takiej cenie.

mp.

Data: 2011-11-05 08:57:20
Autor: Czarek Daniluk
przeróbka aku do lampki
W dniu 2011-11-03 19:39, geos pisze:
Michał Pysz wrote:
[...]

Pakiety po 3 w szeregu - czyli nominalnie 11,1V ładuję zwykłą ładowarką 12V. Należy tylko kontrolować napięcie, żeby nie przeładować ;) jak są stare ogniwa (ja takich używam) to po przeładowaniu mogę je wyrzucić :)
DO roweru mam władowany pakiet 3*3, to mi starcza oświetleniowo na bardzo długo :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-11-04 04:53:01
Autor: Rowerex
przeróbka aku do lampki
On 3 Lis, 08:50, Michał Pysz <pysz.mic...@wp.pl> wrote:

4400mah

Czyli 4x18650 2200mAh w tym po dwie połączone równolegle? Łączy się je
równolegle w sposób bezpośredni czyli bez żadnej elektroniki?

Pozdr-
-Rowerex

przeróbka aku do lampki