Data: 2011-06-04 17:42:56 | |
Autor: geos | |
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze? | |
znalazłem aukcję bombera z5, którego właściciel przerobił z wersji powietrznej na sprężynową.
http://allegro.pl/i1650559770.html czy przeróbka odwrotna tj. sprężyna -> powietrze jest możliwa? jeśli tak to co powinienem kupić, na co zwracać uwagę, może znacie jakieś strony z opisem takiej metamorfozy itp. amortyzator byłby również bomberrem ale z3. pozdrawiam, geos |
|
Data: 2011-06-04 19:49:26 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze? | |
Użytkownik "geos" <geos@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:isdjq4$4uq$1news.task.gda.pl... znalazłem aukcję bombera z5, którego właściciel przerobił z wersji powietrznej na sprężynową. Jeżeli dostaniesz wszystko to co zamienił właściciel to musisz to ponownie złożyć do kupy. Napisz do gregorio.pl to Ci powiedzą, albo i nie, co i za ile jest, o ile w ogóle, do kupienia do tego widelca. -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 25/05/2011 Mbike Avenger 3 |
|
Data: 2011-06-04 20:05:12 | |
Autor: geos | |
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze? | |
kamil/Endurorider.pl wrote:
Jeżeli dostaniesz wszystko to co zamienił właściciel to musisz to ponownie złożyć do kupy. Napisz do gregorio.pl to Ci powiedzą, albo i nie, co i za ile jest, o ile w ogóle, do kupienia do tego widelca. dzięki, napiszę do nich. jeśli ktoś miał w przeszłości do czynienia z taką przeróbką to ciągle proszę o informację. pozdrawiam geos |
|
Data: 2011-06-04 22:47:22 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze? | |
Użytkownik "geos" <geos@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:isds4s$qij$2news.task.gda.pl... dzięki, napiszę do nich. jeśli ktoś miał w przeszłości do czynienia z taką przeróbką to ciągle proszę o informację. Jakkolwiek nie robiłem tego widelca to nie wydaje mi się żeby ta przeróbka była czymś innym niż wyjęciem bebechów i włożeniem innych bebechów łącznie z korkiem. W sowieckiej sieci była strona gdzie było bardzo dużo manuali do marcoków i OIDP to trochę było też na Wrower. Poszukaj nieco w sieci a coś miarodajnego powinno się znaleźć :) -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 25/05/2011 Mbike Avenger 3 |
|
Data: 2011-06-06 23:56:03 | |
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke | |
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze? | |
Dnia 04.06.2011 17:42 użytkownik geos napisał :
znalazłem aukcję bombera z5, którego właściciel przerobił z wersji Kiedyś przerobiłem Z2 ze sprężyny stalowej na powietrze, czyli de facto przerobiłem Atom na X-fly. Operacja była banalna, polegała na wyjęciu sprężyn pozytywnych i zamianie korków na takie bez regulatorów sprężyn, lecz z zaworami powietrznymi. Kilka lat temu jeden taki korek kosztował ok. 100 zł w Gregorio, przy czym nie dostałem zakrętek, pomimo telefonicznych zapewnień, że dostanę nawet trzy, co bym miał zapas. -- http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 |
|
Data: 2011-06-07 00:05:09 | |
Autor: geos | |
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze? | |
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
Kiedyś przerobiłem Z2 ze sprężyny stalowej na powietrze, czyli de facto i jak pracował amor po takiej przeróbce? sensownie? pozdrawiam, geos |
|
Data: 2011-06-07 12:39:57 | |
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke | |
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze? | |
Dnia 07.06.2011 00:05 użytkownik geos napisał :
Mikołaj "Miki" Menke wrote: Pracuje sensownie do dziś o ile akurat nie leży na półce w szafie. Wielką zaletą Bomberów z serii Z było to, że od początku miały dużą średnicę goleni (30 mm vs 28 mm u konkurencji) i dwie ogromne komory powietrzne, co dawało niemal liniową charakterystykę pracy. Zresztą pokaż mi jakiś powietrzny widelec, do którego pompuje się znacznie mniejsze ciśnienie, niż do opon bezdętkowych. -- http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 |
|