Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   przeróbka bombera sprężyna -> powietrze?

przeróbka bombera sprężyna -> powietrze?

Data: 2011-06-04 17:42:56
Autor: geos
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze?
znalazłem aukcję bombera z5, którego właściciel przerobił z wersji powietrznej na sprężynową.

http://allegro.pl/i1650559770.html

czy przeróbka odwrotna tj. sprężyna -> powietrze jest możliwa? jeśli tak to co powinienem kupić, na co zwracać uwagę, może znacie jakieś strony z opisem takiej metamorfozy itp.

amortyzator byłby również bomberrem ale z3.

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-06-04 19:49:26
Autor: kamil/Endurorider.pl
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze?

Użytkownik "geos" <geos@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:isdjq4$4uq$1news.task.gda.pl...
znalazłem aukcję bombera z5, którego właściciel przerobił z wersji powietrznej na sprężynową.

http://allegro.pl/i1650559770.html

czy przeróbka odwrotna tj. sprężyna -> powietrze jest możliwa? jeśli tak to co powinienem kupić, na co zwracać uwagę, może znacie jakieś strony z opisem takiej metamorfozy itp.

amortyzator byłby również bomberrem ale z3.

Jeżeli dostaniesz wszystko to co zamienił właściciel to musisz to ponownie złożyć do kupy. Napisz do gregorio.pl to Ci powiedzą, albo i nie, co i za ile jest, o ile w ogóle, do kupienia do tego widelca.


--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl
25/05/2011 Mbike Avenger 3

Data: 2011-06-04 20:05:12
Autor: geos
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze?
kamil/Endurorider.pl wrote:
Jeżeli dostaniesz wszystko to co zamienił właściciel to musisz to ponownie złożyć do kupy. Napisz do gregorio.pl to Ci powiedzą, albo i nie, co i za ile jest, o ile w ogóle, do kupienia do tego widelca.

dzięki, napiszę do nich. jeśli ktoś miał w przeszłości do czynienia z taką przeróbką to ciągle proszę o informację.

pozdrawiam
geos

Data: 2011-06-04 22:47:22
Autor: kamil/Endurorider.pl
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze?

Użytkownik "geos" <geos@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:isds4s$qij$2news.task.gda.pl...

dzięki, napiszę do nich. jeśli ktoś miał w przeszłości do czynienia z taką przeróbką to ciągle proszę o informację.

Jakkolwiek nie robiłem tego widelca to nie wydaje mi się żeby ta przeróbka była czymś innym niż wyjęciem bebechów i włożeniem innych bebechów łącznie z korkiem. W sowieckiej sieci była strona gdzie było bardzo dużo manuali do marcoków i OIDP to trochę było też na Wrower. Poszukaj nieco w sieci a coś miarodajnego powinno się znaleźć :)


--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl
25/05/2011 Mbike Avenger 3

Data: 2011-06-06 23:56:03
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze?
Dnia 04.06.2011 17:42 użytkownik geos napisał :
znalazłem aukcję bombera z5, którego właściciel przerobił z wersji
powietrznej na sprężynową.

http://allegro.pl/i1650559770.html

czy przeróbka odwrotna tj. sprężyna -> powietrze jest możliwa? jeśli tak
to co powinienem kupić, na co zwracać uwagę, może znacie jakieś strony z
opisem takiej metamorfozy itp.

amortyzator byłby również bomberrem ale z3.

Kiedyś przerobiłem Z2 ze sprężyny stalowej na powietrze, czyli de facto
przerobiłem Atom na X-fly. Operacja była banalna, polegała na wyjęciu
sprężyn pozytywnych i zamianie korków na takie bez regulatorów sprężyn,
lecz z zaworami powietrznymi. Kilka lat temu jeden taki korek kosztował
ok. 100 zł w Gregorio, przy czym nie dostałem zakrętek, pomimo
telefonicznych zapewnień, że dostanę nawet trzy, co bym miał zapas.

--
http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2011-06-07 00:05:09
Autor: geos
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze?
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
Kiedyś przerobiłem Z2 ze sprężyny stalowej na powietrze, czyli de facto
przerobiłem Atom na X-fly. Operacja była banalna, polegała na wyjęciu
sprężyn pozytywnych i zamianie korków na takie bez regulatorów sprężyn,
lecz z zaworami powietrznymi.

i jak pracował amor po takiej przeróbce? sensownie?

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-06-07 12:39:57
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze?
Dnia 07.06.2011 00:05 użytkownik geos napisał :
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
Kiedyś przerobiłem Z2 ze sprężyny stalowej na powietrze, czyli de facto
przerobiłem Atom na X-fly. Operacja była banalna, polegała na wyjęciu
sprężyn pozytywnych i zamianie korków na takie bez regulatorów sprężyn,
lecz z zaworami powietrznymi.

i jak pracował amor po takiej przeróbce? sensownie?

Pracuje sensownie do dziś o ile akurat nie leży na półce w szafie.
Wielką zaletą Bomberów z serii Z było to, że od początku miały dużą
średnicę goleni (30 mm vs 28 mm u konkurencji) i dwie ogromne komory
powietrzne, co dawało niemal liniową charakterystykę pracy. Zresztą
pokaż mi jakiś powietrzny widelec, do którego pompuje się znacznie
mniejsze ciśnienie, niż do opon bezdętkowych.

--
http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

przeróbka bombera sprężyna -> powietrze?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona