Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   przeróbka bombera sprężyna -> powietrze?

przeróbka bombera sprężyna -> powietrze?

Data: 2011-06-06 23:56:03
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze?
Dnia 04.06.2011 17:42 użytkownik geos napisał :
znalazłem aukcję bombera z5, którego właściciel przerobił z wersji
powietrznej na sprężynową.

http://allegro.pl/i1650559770.html

czy przeróbka odwrotna tj. sprężyna -> powietrze jest możliwa? jeśli tak
to co powinienem kupić, na co zwracać uwagę, może znacie jakieś strony z
opisem takiej metamorfozy itp.

amortyzator byłby również bomberrem ale z3.

Kiedyś przerobiłem Z2 ze sprężyny stalowej na powietrze, czyli de facto
przerobiłem Atom na X-fly. Operacja była banalna, polegała na wyjęciu
sprężyn pozytywnych i zamianie korków na takie bez regulatorów sprężyn,
lecz z zaworami powietrznymi. Kilka lat temu jeden taki korek kosztował
ok. 100 zł w Gregorio, przy czym nie dostałem zakrętek, pomimo
telefonicznych zapewnień, że dostanę nawet trzy, co bym miał zapas.

--
http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2011-06-07 00:05:09
Autor: geos
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze?
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
Kiedyś przerobiłem Z2 ze sprężyny stalowej na powietrze, czyli de facto
przerobiłem Atom na X-fly. Operacja była banalna, polegała na wyjęciu
sprężyn pozytywnych i zamianie korków na takie bez regulatorów sprężyn,
lecz z zaworami powietrznymi.

i jak pracował amor po takiej przeróbce? sensownie?

pozdrawiam,
geos

Data: 2011-06-07 12:39:57
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze?
Dnia 07.06.2011 00:05 użytkownik geos napisał :
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
Kiedyś przerobiłem Z2 ze sprężyny stalowej na powietrze, czyli de facto
przerobiłem Atom na X-fly. Operacja była banalna, polegała na wyjęciu
sprężyn pozytywnych i zamianie korków na takie bez regulatorów sprężyn,
lecz z zaworami powietrznymi.

i jak pracował amor po takiej przeróbce? sensownie?

Pracuje sensownie do dziś o ile akurat nie leży na półce w szafie.
Wielką zaletą Bomberów z serii Z było to, że od początku miały dużą
średnicę goleni (30 mm vs 28 mm u konkurencji) i dwie ogromne komory
powietrzne, co dawało niemal liniową charakterystykę pracy. Zresztą
pokaż mi jakiś powietrzny widelec, do którego pompuje się znacznie
mniejsze ciśnienie, niż do opon bezdętkowych.

--
http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

przeróbka bombera sprężyna -> powietrze?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona