Data: 2011-06-06 23:56:03 | |
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke | |
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze? | |
Dnia 04.06.2011 17:42 użytkownik geos napisał :
znalazłem aukcję bombera z5, którego właściciel przerobił z wersji Kiedyś przerobiłem Z2 ze sprężyny stalowej na powietrze, czyli de facto przerobiłem Atom na X-fly. Operacja była banalna, polegała na wyjęciu sprężyn pozytywnych i zamianie korków na takie bez regulatorów sprężyn, lecz z zaworami powietrznymi. Kilka lat temu jeden taki korek kosztował ok. 100 zł w Gregorio, przy czym nie dostałem zakrętek, pomimo telefonicznych zapewnień, że dostanę nawet trzy, co bym miał zapas. -- http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 |
|
Data: 2011-06-07 00:05:09 | |
Autor: geos | |
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze? | |
Mikołaj "Miki" Menke wrote:
Kiedyś przerobiłem Z2 ze sprężyny stalowej na powietrze, czyli de facto i jak pracował amor po takiej przeróbce? sensownie? pozdrawiam, geos |
|
Data: 2011-06-07 12:39:57 | |
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke | |
przeróbka bombera sprężyna -> powietrze? | |
Dnia 07.06.2011 00:05 użytkownik geos napisał :
Mikołaj "Miki" Menke wrote: Pracuje sensownie do dziś o ile akurat nie leży na półce w szafie. Wielką zaletą Bomberów z serii Z było to, że od początku miały dużą średnicę goleni (30 mm vs 28 mm u konkurencji) i dwie ogromne komory powietrzne, co dawało niemal liniową charakterystykę pracy. Zresztą pokaż mi jakiś powietrzny widelec, do którego pompuje się znacznie mniejsze ciśnienie, niż do opon bezdętkowych. -- http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 |
|