przeróbka spalinowego na elektryka. robi ktoś profesjonalnie?

Data: 2018-06-07 15:46:33
Autor: Zenek Kapelinder
przeróbka spalinowego na elektryka. robi ktoś profesjonalnie?
Zupelnie przypadkowo trafilem w necie na taka firme. Adresu nie mam. Za przerobienie w technologii olowiowej chca 13 tysiecy. I jak by nie liczyc to chyba taniej sie nie da. Na innej stronie ktos ma wystawione do sprzedazy chinskie silniki ze sterownikami. Za taki 35kW chwilowej mocy maksymalnej chca 4500. Cena 13000 nie jest przesadzona. Napisali ze 100 pojedzie i do 60 km da sie zrobic na ladowaniu. Za jakas drobna doplata montaz ogrzewania na benzyne albo rope. Bylo zdjecie jednego przerobionego samochodu. Marki nie pomne ale to nie byl duzy samochod. Pewno samochod szefa. Byl jak Maryska. Okolica ladna ale dziura straszna. Cala estetyke psul paskudny woltomierz i amperomierz, zywcem takie jak w najtanszych prostownikach.

Data: 2018-06-08 21:34:16
Autor: ToMasz
przeróbka spalinowego na elektryka. robi ktoś profesjonalnie?
Zupelnie przypadkowo trafilem w necie na taka firme. Adresu nie mam. Za przerobienie w technologii olowiowej chca 13 tysiecy.
jeśli ktoś chce zlecić taką przeróbkę - spoko. ja bym się sam pobawił. Wogóle podchodzę do tematu poraz drugi po 25 latach. (wtedy chciałem przerabiać trabanty :)). Teraz patrzę a tu silnik który ma 15 kw mocy chwilowej i 7.5 kw mocy ciągłej wazy... 2.6kg. takie dwa silniki bym zapiął do półosi, bez skrzyni biegów! Aż mi sie niechce wierzyć że to możliwe. chyba najpierw zbuduje jakiś motorower czy coś w ten deseń. Ale ceny tych silników - bardzo wysokie. Płacimy "frycowe".

ToMasz

Data: 2018-06-09 12:59:30
Autor: Budzik
przeróbka spalinowego na elektryka. robi ktoś profesjonalnie?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Za jakas drobna doplata montaz ogrzewania na benzyne albo rope.

A mozna samo ogrzewanie za drobną opłata? Byłaby tania alternatywa dla webasto...

--
Pozdrawia... Budzik
A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

Data: 2018-06-15 18:07:21
Autor: sirapacz
przeróbka spalinowego na elektryka. robi ktoś profesjonalnie?

A mozna samo ogrzewanie za drobną opłata? Byłaby tania alternatywa dla
webasto...

Możesz sam - bierzesz szmatę, maczasz w ropie/benzynie, podpalasz i wrzucasz na tylną kanapę:) voila

przeróbka spalinowego na elektryka. robi ktoś profesjonalnie?