przerwa w OC i zachowanie znizek

Data: 2012-10-31 10:32:25
Autor: elmer radi radisson
przerwa w OC i zachowanie znizek
Jest sobie taka sytuacja - posiadacz pojazdu zbyl go i przez jakis czas
nie zamierza kupic nowego. Conajmniej przez okres, ktory w przypadku
wiekszosci TU powoduje utrate wypracowanych znizek (czyli po
przekroczeniu 2 lat). Sprawa przykra bo wypracowane znizki sa
maksymalne.

Pytanie - co zrobic zeby te znizki ocalic mozliwie najtanszym
kosztem? Owszem, uwzgledniona jest opcja ze sa TU ktore honoruja
znizki przez dluzszy czas albo maja indywidualne podejscie, ale
to nie jest satysfakcjonujace.

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-10-31 09:35:56
Autor: AZ
On 2012-10-31, elmer radi radisson <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:
[...]

Kupic jakis skuter za grosze, nawet zeby stal. Ubezpieczenie pewnie nie bedzie wieksze niz 80pln/rok. --
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-31 10:51:49
Autor: 4CX250
przerwa w OC i zachowanie znizek
U¿ytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:k6qrds$3oh$1node2.news.atman.pl...
Kupic jakis skuter za grosze, nawet zeby stal. Ubezpieczenie pewnie
nie bedzie wieksze niz 80pln/rok.

W PZU za simsona p³acê 30z³/rok bez NW.  Badania co drugi rok 50z³.

Marek

Data: 2012-10-31 09:59:51
Autor: AZ
On 2012-10-31, 4CX250 <taunusmtv@posta.ornet.pl> wrote:
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:k6qrds$3oh$1node2.news.atman.pl...
Kupic jakis skuter za grosze, nawet zeby stal. Ubezpieczenie pewnie
nie bedzie wieksze niz 80pln/rok.

W PZU za simsona pÅ‚acÄ™ 30zÅ‚/rok bez NW.  Badania co drugi rok 50zÅ‚.

No dokladnie o to chodzi, jak nie bedzie jezdzil OBT nie musi robic.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-31 14:26:35
Autor: Big Jack
przerwa w OC i zachowanie znizek
Kupic jakis skuter za grosze, nawet zeby stal. Ubezpieczenie pewnie
nie bedzie wieksze niz 80pln/rok.

Pamiêtaj, ¿e nie wszystkie TU uznaj± ¿onglowanie zni¿kami miêdzy ró¿nymi kategoriami pojazdów i utrzymywana nawet latami zni¿ka za motorower mo¿e nie byæ uznana na sam. osob.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-10-31 11:40:10
Autor: J.F
przerwa w OC i zachowanie znizek
Użytkownik "elmer radi radisson"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
[...]

Bo ja wiem ... znizka na ostatniej polisie - no, 60% byla.
Ilosc szkod w poprzednim roku - uczciwe zero. W poprzednich 5 latach - tez zero ..

Czy twoje TU ma inne pytania w formularzu ?

J.

Data: 2012-10-31 12:19:55
Autor: elmer radi radisson
On 2012-10-31 11:40, J.F wrote:

Bo ja wiem ... znizka na ostatniej polisie - no, 60% byla.
Ilosc szkod w poprzednim roku - uczciwe zero. W poprzednich 5 latach -
tez zero ..

Raczej czas uplywu ostatniej polisy jest tez uwzgledniany, a zawsze
moze byc sprawdzony (zdaje sie ze towarzystwa sa coraz blizej ustalenia
skutecznych mechanizmow weryfikacji znizek) i bedzie doplata, moze
nawet z odsetkami?
Nie chodzi o to zeby chachmecic.

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-10-31 14:21:17
Autor: J.F
On 2012-10-31 11:40, J.F wrote:
[...]

Jak nie pytali we wniosku, to nie chachmecisz, tylko widac dla nich nieistotne.

Aha - moze byc "znizki w aktualnej polisie".

J.

Data: 2012-10-31 12:30:22
Autor: Iksiński

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:50910018$0$26710$65785112news.neostrada.pl...

Czy twoje TU ma inne pytania w formularzu ?

Np. AXA pyta o datę obowiązywania ostatniej polisy, dla której była wyliczona zniżka.

Data: 2012-10-31 13:10:21
Autor: Kazimierz Uromski
W dniu 2012-10-31 10:32, elmer radi radisson pisze:
[...]

Poproś znajomego, żeby sprzedał Ci 1% swojego samochodu (1% < 1000zł - bez podatku PCC3) i zgłoście to do jego ubezpieczyciela. Możesz wcześniej dopytać, czy wiąże się to z jakąś dopłatą do polisy.
Dopisanie współwłaściciela w DR jest gratis.

przerwa w OC i zachowanie znizek