przerwana b³ona benbenkowa

Data: 2009-06-26 15:07:59
Autor: dawid
przerwana b³ona benbenkowa
 Witam
podczas nurkowania przerwa³em b³onê bêbenkow± w uchu i szukam w warszawie jakiego¶ dobrego lekarza  laryngologa-nurka, mo¿e kto¶ mi jakiego¶ poleci.
I mo¿e kto¶ mia³ podobny przypadek, ile czasu to siê zrasta i jak leczy. Dodam tylko,¿e by³em u lekarza , ale nie jestem przekonany do tego, co mi powiedzia³.
Z góry dziêki za odpowiedzi

Data: 2009-06-26 15:26:04
Autor: wstudnia@poczta.onet.pl
przerwana b³ona benbenkowa
Ta Pani laryngolog nie nurkuje, ale walczy z nasz± spor± grupk± z naprawdê
niez³ymi efektami. Nazywa siê So³tys i przyjmuje w przychodni KOL-MED
0-22/473-51-91. To jest w Miêdzylesiu przy szpitalu, dawniej kolejowym.
Zdrowia ¿yczê Studnia

Data: 2009-06-26 16:28:32
Autor: Maciej S.
[...]

A co lekarz powiedzia³ ¿e z nurkowania nici chyba ¿e tylko na swoj± odpowiedzialno¶æ?
Mia³ racjê.

MS

Data: 2009-06-26 16:38:24
Autor: dawid
> [...]
> Z góry dziêki za odpowiedzi
>
> -- A co lekarz powiedzia³ ¿e z nurkowania nici chyba ¿e tylko na swoj± odpowiedzialno¶æ?

nie w tym rzecz , dignoza lekarska to tylko dwa tygodnie przerwy ,bo pêkniêcie dwa milimetry ale chce poznaæ inn± opinie

Data: 2009-06-26 16:53:27
Autor: PesTYcyD
dawid pisze:
nie w tym rzecz , dignoza lekarska to tylko dwa tygodnie przerwy ,bo pêkniêcie dwa milimetry ale chce poznaæ inn± opinie

Ja mia³em problem z b³on± bêbenkow± a nie by³o to przewranie. Wy³±czy³o mnie to z nurkowania na 6 miesiêcy. Za ka¿dym razem jak my¶la³em, ¿e jest ju¿ OK i jecha³em na nura okazywa³o siê, ¿e nie mogê wyregulowaæ ci¶nienia.

Data: 2009-06-26 22:02:07
Autor: Micha³
[...]

Przez neta to CIe tu nikt nie wyleczy a jak sam widzisz przypadki sa rozne, wiec raczej idz do innego lekarza a nie licz na info z grupy.
Ja dostalem jakies krople - antybiotyk, cos tam jeszcze i przerwe w nurkowaniu chyba miesiac, laryngolog najlepszy w okolicy:)
pozdrawiam
Micha³ __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4193 (20090626) __________

Data: 2009-06-26 22:28:09
Autor: news-gazeta
dawid pisze:
[...]

jak mozna przerwac tak± b³onê? Przez niewyrównywanie ci¶nienia?

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2009-06-26 22:46:51
Autor: Micha³
przerwana b³ona benbenkowa
jak mozna przerwac tak± b³onê? Przez niewyrównywanie ci¶nienia?

na przyklad - nie wyrownanie na czas, przy szybkim schodzeniu, wychodzeniu, albo liczeniu na szczescie ze mimo bolu sie zaraz odetka:)
pozdrawiam
michal __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4193 (20090626) __________

Data: 2009-06-27 16:39:33
Autor: Maciej S.
przerwana b³ona benbenkowa
albo liczeniu na szczescie ze mimo bolu sie zaraz odetka:)
pozdrawiam

Ale o co chodzi? Przecie¿ siê odetka³o :))))

MS

Data: 2009-07-01 23:08:34
Autor: Mania
[...]

Jesli jestes z Warszawy to szpital na Banacha, oddzial laryngologiczny. 2mm to calkiem spore pekniecie. Ja mialam mikropekniecie (zdiagnozowane pod mikroskopem). Nie bralam zadnych lekarstw, ucho sie samo zroslo, ale przez ponad miesiac w ogole nie wolno moczyc ucha. Do nurkowania mozna wrocic dopiero jak zniknie blizna po zrosnieciu (co tez sie bada pod mikroskopem). U mnie to bylo ponad pol roku.  W przeciwnym razie istnieje duze ryzyko kolejnego pekniecia.
Mania

Data: 2009-07-03 13:56:42
Autor: W³odzimierz Ko³acz
przerwana b³ona benbenkowa

U¿ytkownik "Mania" <mbninWYTNIJTO@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:796e.00000591.4a4bd052newsgate.onet.pl...
[...]

I kolejnego i kolejnego a g³uchota, najpierw tonów wysokich, po takim zgrubianiu siê b³on b. czai siê z pod wody :-) Tak samo jak po niby nie gro¼nym naci±ganiu b³ony b. przy niepoprawnym wyrównywaniu ci¶nienia w przestrzeni ucha ¶rodkowego. A mówili ¿e nurkowanie to takie bezpieczne zajêcie :-) A tu g³uchot± mo¿e pachnieæ na staro¶æ :-)
Pozdrawiam W³odek

To "pozdrawiam" tak jako¶ pasuje do tekstu :-))

przerwana b³ona benbenkowa