przerwana b³ona benbenkowa

Data: 2009-07-01 23:08:34
Autor: Mania
przerwana b³ona benbenkowa
 Witam
podczas nurkowania przerwa³em b³onê bêbenkow± w uchu i szukam w warszawie jakiego¶ dobrego lekarza  laryngologa-nurka, mo¿e kto¶ mi jakiego¶ poleci.
I mo¿e kto¶ mia³ podobny przypadek, ile czasu to siê zrasta i jak leczy.
Dodam
tylko,¿e by³em u lekarza , ale nie jestem przekonany do tego, co mi
powiedzia³.
Z góry dziêki za odpowiedzi

--
Jesli jestes z Warszawy to szpital na Banacha, oddzial laryngologiczny. 2mm to calkiem spore pekniecie. Ja mialam mikropekniecie (zdiagnozowane pod mikroskopem). Nie bralam zadnych lekarstw, ucho sie samo zroslo, ale przez ponad miesiac w ogole nie wolno moczyc ucha. Do nurkowania mozna wrocic dopiero jak zniknie blizna po zrosnieciu (co tez sie bada pod mikroskopem). U mnie to bylo ponad pol roku.  W przeciwnym razie istnieje duze ryzyko kolejnego pekniecia.
Mania

Data: 2009-07-03 13:56:42
Autor: W³odzimierz Ko³acz
przerwana b³ona benbenkowa

U¿ytkownik "Mania" <mbninWYTNIJTO@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:796e.00000591.4a4bd052newsgate.onet.pl...
[...]

I kolejnego i kolejnego a g³uchota, najpierw tonów wysokich, po takim zgrubianiu siê b³on b. czai siê z pod wody :-) Tak samo jak po niby nie gro¼nym naci±ganiu b³ony b. przy niepoprawnym wyrównywaniu ci¶nienia w przestrzeni ucha ¶rodkowego. A mówili ¿e nurkowanie to takie bezpieczne zajêcie :-) A tu g³uchot± mo¿e pachnieæ na staro¶æ :-)
Pozdrawiam W³odek

To "pozdrawiam" tak jako¶ pasuje do tekstu :-))

przerwana b³ona benbenkowa