przerysowane auto

Data: 2010-11-19 21:38:22
Autor: to
przerysowane auto
begin gobo
Co Wy robicie w takich sytuacjach? Przejmujecie się? Auto granatowe,
wszystkie rysy są pięknie widoczne... Pozdrawiam

Jak Ty to robisz? Ja stawiam auto, jak mi się wydaje, byle gdzie i nigdy nie miałem żadnego większego uszkodzenia. Ale też nie wpycham się raczej na parkingi gdzie nie sposób wygodnie wjechać i wyjechać, może dlatego?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-19 22:50:08
Autor: gobo
przerysowane auto
Ja też tak robię - przez ponad 10 lat nigdy nic się nie działo, a teraz w 2010 roku to już czwarta szkoda!
Unikam miejsc, gdzie jak mi się wydaje jest większe ryzyko, nie wciskam się na styk, zacząłem nawet przy marketach stawać dalej niż zwykle, a odstęp między autem obok to przynajmniej 70cm:).
Chyba po prostu mam ostatnio pecha:)

Data: 2010-11-21 11:37:24
Autor: WoJ
przerysowane auto

Użytkownik "gobo" <gobo007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ic6rdp$sjv$1news.onet.pl...
[...]

Mam to samo: 9 lat nic a w ciągu ostatnich 12 mies. 4 zarysowania.
3 na parkingach hipermarketowych - a stawiam daleko od tłumu, 1 na płatnym parkingu przy lotnisku.
I też auto granatowe :)

Data: 2010-11-22 07:50:29
Autor: wchpikus
przerysowane auto
Witam!
Parkujesz prawdopodobnie w miejscu, gdzie jest ciasno, zawrac sie, cokolwiek.
Zmien miejsce parkowania..
Niestety u mnie jest to samo, debile sobie parkuja az mam ochote czasami wyjezdzajac z garazu przywalic hakiem w takiego debila..
A mam pod gorke garaz, wiec nic nie widac jak wyjezdzasz..

przerysowane auto