przerysowane auto

Data: 2010-11-20 11:27:37
Autor: Adam Płaszczyca
przerysowane auto
Dnia Fri, 19 Nov 2010 21:54:57 +0100, gobo napisał(a):

Powoli opadają mi ręce i mam poważny dylemat, czy lakierować auto, czy patrzeć na jego degradację?

Co Wy robicie w takich sytuacjach? Przejmujecie się?

Przede wszystkim - nie parkujemy jak łosie. Wybacz, ale nie wierzę, że masz pecha. Moim zdaniem najzwyczajniej
parkujesz nie patrzęc na to, czy inni beda mieli szanse wyjechać. --
     ___________ (R)

Data: 2010-11-20 16:48:49
Autor: Icek
przerysowane auto
> [...]

Wybacz, ale nie wierzę, że masz pecha. Moim zdaniem najzwyczajniej
parkujesz nie patrzęc na to, czy inni beda mieli szanse wyjechać.

czyli mam zostawiać po 1 metr z lewej i prawej, parkować najlepiej w poprzek
na 3 miejscach bo jakiś jeleń nie umie wyjechać ?

Icek

Data: 2010-11-21 01:50:53
Autor: Adam Płaszczyca
przerysowane auto
Dnia Sat, 20 Nov 2010 16:48:49 +0100, Icek napisał(a):

[...]

Jakoś ja parkuję na jednym miejscu i nie zdarzyło mi się nigdy, żeby ktoś
przerysował. --
     ___________ (R)

Data: 2010-11-23 17:17:09
Autor: kamil
przerysowane auto

"AdamPłaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote in message news:c1.01.3NSZB7$JAHmike.oldfield.org.pl...
[...]

Nie gadaj adam, bo ze 3 tygodnie temu ktos zawracajac na podworku (tak z 10x10 metrow wolnego miejsca miedzy samochodami) wjechal mi w drzwi, i to konkretnie, bo po drobnej ocierce zostaja ryski a nie wgniecenie wielkosci piesci.

Ze dwa wgnioty od drzwi zarobilem tez parkujac pod sklepem na miejscu dla rodzicow z dzieckiem, czyli szersze zatoczki gdzie jest spokojnie te 40-60cm miedzy samochodami. I to tez nie jest lekkie dotkniecie drzwiami, bo po takim sladu nigdy nie ma albo ryska zostaje. Zeby wgniesc gruba podwojna blache przy klamce w tylnych drzwiach trzeba juz naprawde solidnie pierdolnac.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-23 17:41:22
Autor: Icek
przerysowane auto

> [...]
> na 3 miejscach bo jakiś jeleń nie umie wyjechać ?

Jakoś ja parkuję na jednym miejscu i nie zdarzyło mi się nigdy, żeby ktoś

a ja pare rys mam. Kłade laske na to bo gdybym przejmował się każdą rysą to
bym zwariował.

Stałem kiedyś zaparkowany na solnym. Siedze w środku. Zaparkował obok mnie
inny pojazd. Miejsca dużo. Wysiadając jak nie pieprznie w mój bok. Wysiadam
i zwracam uwage. Gość w dupie ma co jest obok niego i mówi: "pilnuj Pan
swojego nosa". A nie żaden łysy burak tylko taki bardziej dziadziuś po 60.

Icek

Data: 2010-11-23 18:51:46
Autor: Cavallino
przerysowane auto
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

I odpuściłeś?
Mi ubezpieczyciel takiego wypłacił kilkaset zł za taki numer.

Data: 2010-11-25 13:19:17
Autor: Icek
przerysowane auto
> [...]
60.

I odpuściłeś?
Mi ubezpieczyciel takiego wypłacił kilkaset zł za taki numer.

mam bogate odboje i lakier nie ucierpiał.

Icek

przerysowane auto