przerywacz kierunkow led do Fazera z 2002 roku - jaki

Data: 2012-09-03 15:11:20
Autor: Hinek
przerywacz kierunkow led do Fazera z 2002 roku - jaki
Uzytkownik "Atlobek" <atomek@data.pl> napisal

dokladnie przerywacz bedzie pasowal do mojego fazera zeby bylo ok?

Zwykly przerywacz do diodowych kierunków.
Jak nie dziala - to masz cos popieprzone w instalacji.

--
Hinek

Data: 2012-09-03 07:08:05
Autor: Atlobek
przerywacz kierunkow led do Fazera z 2002 roku - jaki
> dokladnie przerywacz bedzie pasowal do mojego fazera zeby bylo ok?

Zwykly przerywacz do diodowych kierunków.
Jak nie dziala - to masz cos popieprzone w instalacji.

jak pisalem, podlaczylem 2 pinowy od suzuki do ledow i przednie
migacze duzo slabiej swiecily. a jak widze w necie jednak sa jakies
przerywacze dedykowane danym markom.

moze na motobajzlu poszukam i bede sprawdzal na bierzaco :)

pozdrawiam
   Atlobek W-wa FAZER 600 '02
 www.bikepics.com/members/atlobek

Data: 2012-09-04 06:31:00
Autor: Piotr Klimek
przerywacz kierunkow led do Fazera z 2002 roku - jaki
Dnia (Mon, 3 Sep 2012 07:08:05 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Atlobek
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Według mnie przerywacz może się różnić ewentualnie ułożeniem pinów i stąd ich
przypisanie do marki.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-09-04 16:17:26
Autor: Ivam
Użytkownik "Piotr Klimek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrn.pl.k4b812.91j.usenet@piko.homelinux.net...
Według mnie przerywacz może się różnić ewentualnie
ułożeniem pinów i stąd ich przypisanie do marki.

Moze byc jeszcze sytuacja, ze przerywacz nie ma wykrycia przepalenia zarowki (mialem taki w puszce) - taki by sie nadawal do diodowych kierunkow.

Nie wiem w jakim motocyklu taki byl zastosowany - ja i tak bym nie kombinowal z przekladaniem przerywaczy itd., tylko majac kierunki na stole dolutowalbym przy kazdym kierunku po oporniku.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-09-05 18:06:12
Autor: J_K_K
W dniu 2012-09-03 15:11, Hinek pisze:
Uzytkownik "Atlobek" <atomek@data.pl> napisal

dokladnie przerywacz bedzie pasowal do mojego fazera zeby bylo ok?

Zwykly przerywacz do diodowych kierunków.
Jak nie dziala - to masz cos popieprzone w instalacji.

Plus z minusem zamienione z przodu ?

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2012-09-06 04:30:52
Autor: Atlobek
przerywacz kierunkow led do Fazera z 2002 roku - jaki

Plus z minusem zamienione z przodu ?

to by nie swiecilo na zwyklym przerywaczu :)
to przeciez diody

Data: 2012-09-09 22:26:12
Autor: J_K_K
W dniu 2012-09-06 13:30, Atlobek pisze:>

> to by nie swiecilo na zwyklym przerywaczu :)
> to przeciez diody

Było napisane, że ledwie co.
Przy diodach możliwe są prądy powrotne
(np. świecenie diodowej lampki oświetlenia wnętrza samochodu,
przy niezbyt dobrym styku włącznika drzwiowego (drzwi zamknięte)
i związane z tym załączanie alarmu ;) ).

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2012-09-09 23:37:13
Autor: Kuczu
W dniu 2012-09-09 22:26, J_K_K pisze:

[...]

Zwizualizuj mi prosze drzwi w motocyklu. Moja wlasna, prywatna
wyobraznia tego nie ogarnia.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

przerywacz kierunkow led do Fazera z 2002 roku - jaki