przerywacz kierunkowskazow carina e

Data: 2009-12-29 22:13:43
Autor: Mumin
przerywacz kierunkowskazow carina e
tomas pisze:
Witam
W ktorym miejscu zanjduje sie przerywacz kierunkowskazow w carinie e?
Mam czasem taki problem ze sygnal kierunku jest ciagly i chyba trzeba wymienic ten przerywacz albo przeczyscic jak sie da.
Pozdrawiam

Nie wiem jak jest akurat w Carinie, ale w Mazdzie i Mitsubishi też miałem problemy z kierunkowskazami (mi z kolei przestawały w ogóle migać) i w obu tych autach problem tkwił w, między innymi, przełączniku świateł awaryjnych. Trzeba go wyjąć i wyczyścić styki. Może pomóc.

--
Pozdrawiam,
Mumin

przerywacz kierunkowskazow carina e