Data: 2010-07-29 11:45:42 | |
Autor: ponury | |
przerywanie bmw k 100 | |
witam. dzis zdarzlo mnie sie walnac gleba na szosie .zagapilem sie i
przy malej predkosci uderzylem w asfalt. szkod sobie nie narobilem ale noga boli tylko. i wlasnie po tym zdarzeniu moto moje zaczalo przerywac na dolnych predkosciach obrotowych tak do 3 tys pozniej ciagnie . co sie moglo stac ?? paliwo ? bo jak lezalo na boku prawym zanim sie wygrzebalem spod niego przy pomocy ludzi mlodych troche pracowalo zanim wylaczylem silnik. moze ktos podpowie ?? gdzie zaczac szukac .p[rosze sie nie smiac kazdemu sie tomoz zdarzyc taki paciak cholera . pozdrawiam vivaldi bmw k 100 |
|
Data: 2010-07-29 22:29:36 | |
Autor: Monster | |
przerywanie bmw k 100 | |
W dniu 2010-07-29 20:45, ponury pisze:
witam. dzis zdarzlo mnie sie walnac gleba na szosie .zagapilem sie iKaĹźdemu siÄ zdarza:-)wszystkie gary przerywajÄ czy tylko jeden? -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2010-07-29 21:36:39 | |
Autor: ponury | |
przerywanie bmw k 100 | |
Monster napisał(a): W dniu 2010-07-29 20:45, ponury pisze: witam.dzis juz zaczelo niemilosiernie walic chyba na jednym garze .moze pompa paliwa cos szwankuje? pzdr vivaldi |
|
Data: 2010-07-29 22:55:33 | |
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl | |
przerywanie bmw k 100 | |
On 30 Lip, 06:36, ponury <vivald...@poczta.onet.pl> wrote:
Witam ! Chmm, ciekawa zagwozdka. Bez problemu gdy zdemontujesz zamknięcie baku będziesz mógł się dobrać do pompy i zobaczyć czy przypadkiem nie wyskoczyła z mocowania. Czy filtr paliwa był wymieniany? Przy okazji można i to załatwić. Jeszcze jedna pokrętna możliwość: "skrzydełko" w przepływomierzu mogło się podwiesić, zaklinować. No i standardowo do przeglądu przewody zapłonowe, zasilające cewki oraz przewody sterujące wtryskiwaczami. Pozdrawiam, Rafik aka DeLeTe + BMW K1100 RS, nie przerywa, ale łomoce na zimno ;) |
|
Data: 2010-07-30 00:45:51 | |
Autor: ponury | |
przerywanie bmw k 100 | |
Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl napisał(a): On 30 Lip, 06:36, ponury <vivald...@poczta.onet.pl> wrote: witam. dzis grzebalem .obejrzalem swiece sa zalane wszystkie . sprawdzilem elektryke i jest ok. nie sprawdzalem pompy paliwa co moze byc prawdopodobne ze sie wyluzowala z mocowania .co do przeplywomierza to ciekawe ale tez tak moze byc z tym skrzydelkiem . szukam dalej dzis . tak to dla mnie tez ciekawe motor wywalil sie i juz ma problemy z praca .po moim sprawdzeniu co pisalem wyzej moto nie ma mocy wolne obroty sa jako takie ale sa. czyli albo powietrze albo paliwo. motor pracuje dziwnie z takim stukiem jak by czegos mu braklo zmieszanki powietrze paliwo?? nie da sie jezdzic . tak ciekawy przypadek . pzdr vivaldi bmw k 100 |
|
Data: 2010-07-30 01:02:46 | |
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl | |
przerywanie bmw k 100 | |
On 30 Lip, 09:45, ponury <vivald...@poczta.onet.pl> wrote:
paliwo. motor pracuje dziwnie z takim stukiem jak by czegos mu braklo A sprawdzałeś szczelność układu dolotowego? Idąc od wlotu to czy wkład filtru dobrze leży pomiędzy połówkami, zaślepki wszelkiego rodzaju w airboxsie. Dalej dumy łączące airbox z przepustnicami i przepustnice z głowicą. Do tego przewód odmy, przewód łączący przepustnicę nr 4 z regulatorem ciśnienia paliwa i zaślepki na porty wakuometrów, ufff. Może coś się zsunęło przy glebie. Mokre świece sugerują, że problem może być zdecydowanie z zapłonem. Pozdrawiam, Rafik |
|
Data: 2010-07-30 01:09:38 | |
Autor: ponury | |
przerywanie bmw k 100 | |
Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl napisał(a): On 30 Lip, 09:45, ponury <vivald...@poczta.onet.pl> wrote:tak sprawdzilem Idąc od wlotu to czy wkład filtru dobrze leży pomiędzy połówkami, zaślepki wszelkiego rodzaju wtak jest prawidlow sprawdzilem Dalej dumy łączące airbox z przepustnicami i przepustnice z głowicą.tak sprawdzilem Do tego przewód odmy, przewód łączący przepustnicę nr 4 z regulatorem ciśnienia paliwa i zaślepki na porty wakuometrów, nr4 a ktora to jest? chociaz nic nie zauwazylem bo miale nawet zdjety zbiornik paliwa ufff. Może coś się zsunęło przy glebie. no wlasnie co moglo sie zsunac ??? gleba nie byla mocna ??? ale czy powaleniu motocykla na glebe az takie problemy??? pzdr vivaldi Pozdrawiam, |
|
Data: 2010-07-30 16:23:50 | |
Autor: Ivam | |
przerywanie bmw k 100 | |
Użytkownik "ponury" <vivaldivw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:da885b3c-0539-49ac-9729-80a53a38ae8e@r27g2000yqb.googlegroups.com...
Mokre świece sugerują, że problem może być zdecydowanie z zapłonem. Mi akurat podczas jazdy, a nie przewrotki (i nie beemka tylko fazer), ale przetarl sie kabel od czujnika polozenia walu. Na poczatku bylo tak jak piszesz - zero mocy, problemy z wkrecaniem, a potem wkrecal sie na max 3-3,5krpm, a potem w ogole juz nie odpalal. Miernik do lapy, serwisowka i lecisz. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-08-04 02:37:08 | |
Autor: ponury | |
przerywanie bmw k 100 | |
On 30 Lip, 10:02, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl"
<rafal.lo...@gmail.com> wrote: On 30 Lip, 09:45, ponury <vivald...@poczta.onet.pl> wrote: witam. juz po przegladzie wszystkiego co mozna bylo . wyglada wszystko oki. ale tu mam pytanie . poniewaz wykrecalem swiece i mieszalem z kablami wn tak przy okazjii, nie zapamietalem ich polaczeniaz cewkami zaplonowymi . jaka jest kolejnosc polczenia z cylindrami i jaka jest kolejnosc zaplonu w bmw k 100. chodzi ktroy cylinder 1 2 3 4 itp . chodzi mi o lopatplogiczne wytlumaczenie bym mogl to polaczyc .to w calosc . lub moze link do strony. szulaem na necie i nie ma . chyba??? pzdr vivaldi bmw k 100 |
|
Data: 2010-08-06 04:25:24 | |
Autor: ponury | |
przerywanie bmw k 100 | |
On 4 Sie, 11:37, ponury <vivald...@poczta.onet.pl> wrote:
On 30 Lip, 10:02, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" wita,, dzieki za porady juz po sprawie . moto hula . tak nadmienie ze przy wywrotce olej poszedl na 3 4 przustnicy zzarlo swiece i pojawila sie nieszczelnosc na air boxie . i cala sprawa . dzieki pzdr ponury bmw k 100 juz jezdzi |
|