przerywanie bmw k 100

Data: 2010-07-29 11:45:42
Autor: ponury
przerywanie bmw k 100
witam. dzis zdarzlo mnie sie walnac gleba na szosie .zagapilem sie i
przy malej predkosci uderzylem w asfalt. szkod sobie nie narobilem ale
noga boli tylko. i wlasnie po tym zdarzeniu moto moje zaczalo
przerywac na dolnych predkosciach obrotowych tak do 3 tys pozniej
ciagnie . co sie moglo stac ??  paliwo ? bo jak lezalo na boku prawym
zanim sie wygrzebalem spod niego przy pomocy ludzi mlodych troche
pracowalo zanim wylaczylem silnik.
moze ktos podpowie ?? gdzie zaczac szukac .p[rosze sie nie smiac
kazdemu sie tomoz zdarzyc taki paciak cholera .
pozdrawiam vivaldi bmw k 100

Data: 2010-07-29 22:29:36
Autor: Monster
przerywanie bmw k 100
W dniu 2010-07-29 20:45, ponury pisze:
[...]
  KaĹźdemu się zdarza:-)wszystkie gary przerywają czy tylko jeden?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-07-29 21:36:39
Autor: ponury
przerywanie bmw k 100

Monster napisał(a):
> [...]
> moze ktos podpowie ?? gdzie zaczac szukac .p[rosze sie nie smiac
> kazdemu sie tomoz zdarzyc taki paciak cholera .
  Każdemu się zdarza:-)wszystkie gary przerywają czy tylko jeden?

--
Tomek
BMW R1100S

witam.dzis juz zaczelo niemilosiernie walic chyba na jednym
garze .moze pompa paliwa cos szwankuje?
pzdr vivaldi

Data: 2010-07-29 22:55:33
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
przerywanie bmw k 100
On 30 Lip, 06:36, ponury <vivald...@poczta.onet.pl> wrote:

witam.dzis juz zaczelo niemilosiernie walic chyba na jednym
garze .moze pompa paliwa cos szwankuje?

Witam !
Chmm, ciekawa zagwozdka. Bez problemu gdy zdemontujesz zamknięcie baku
będziesz mógł się dobrać do pompy i zobaczyć czy przypadkiem nie
wyskoczyła z mocowania. Czy filtr paliwa był wymieniany? Przy okazji
można i to załatwić. Jeszcze jedna pokrętna możliwość: "skrzydełko" w
przepływomierzu mogło się podwiesić, zaklinować. No i standardowo do
przeglądu przewody zapłonowe, zasilające cewki oraz przewody sterujące
wtryskiwaczami.

Pozdrawiam,
Rafik aka DeLeTe + BMW K1100 RS, nie przerywa, ale łomoce na zimno ;)

Data: 2010-07-30 00:45:51
Autor: ponury
przerywanie bmw k 100

Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl napisał(a):
> [...]

wtryskiwaczami.

Pozdrawiam,
Rafik aka DeLeTe + BMW K1100 RS, nie przerywa, ale łomoce na zimno ;)

witam. dzis grzebalem .obejrzalem swiece sa zalane wszystkie .
sprawdzilem elektryke i jest ok. nie sprawdzalem pompy paliwa co moze
byc prawdopodobne ze sie wyluzowala z  mocowania .co do
przeplywomierza to ciekawe ale tez tak moze byc z tym skrzydelkiem .
szukam dalej dzis   . tak to dla  mnie tez ciekawe motor wywalil sie i
juz ma problemy z praca .po moim sprawdzeniu co pisalem wyzej moto nie
ma mocy wolne obroty sa jako takie ale sa. czyli albo powietrze albo
paliwo. motor pracuje dziwnie z takim stukiem jak by czegos mu braklo
zmieszanki powietrze paliwo?? nie da sie jezdzic . tak ciekawy
przypadek .
pzdr vivaldi bmw k 100

Data: 2010-07-30 01:02:46
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
przerywanie bmw k 100
On 30 Lip, 09:45, ponury <vivald...@poczta.onet.pl> wrote:

paliwo. motor pracuje dziwnie z takim stukiem jak by czegos mu braklo
zmieszanki powietrze paliwo?? nie da sie jezdzic . tak ciekawy
przypadek .

A sprawdzałeś szczelność układu dolotowego? Idąc od wlotu to czy wkład
filtru dobrze leży pomiędzy połówkami, zaślepki wszelkiego rodzaju w
airboxsie. Dalej dumy łączące airbox z przepustnicami i przepustnice z
głowicą. Do tego przewód odmy, przewód łączący przepustnicę nr 4 z
regulatorem ciśnienia paliwa i zaślepki na porty wakuometrów, ufff.
Może coś się zsunęło przy glebie.
Mokre świece sugerują, że problem może być zdecydowanie z zapłonem.

Pozdrawiam,
Rafik

Data: 2010-07-30 01:09:38
Autor: ponury
przerywanie bmw k 100

> [...]

> zmieszanki powietrze paliwo?? nie da sie jezdzic . tak ciekawy
> przypadek .

A sprawdzałeś szczelność układu dolotowego?
tak sprawdzilem

 Idąc od wlotu to czy wkład
filtru dobrze leży pomiędzy połówkami, zaślepki wszelkiego rodzaju w
airboxsie.
tak jest prawidlow sprawdzilem

[...]

nr4 a ktora to jest? chociaz nic nie zauwazylem bo miale nawet zdjety
zbiornik paliwa

 ufff.
Może coś się zsunęło przy glebie.
Mokre świece sugerują, że problem może być zdecydowanie z zapłonem.

no wlasnie co moglo sie zsunac ???   gleba nie byla mocna ??? ale czy
powaleniu  motocykla na glebe az takie problemy???

pzdr vivaldi

Pozdrawiam,
Rafik

Data: 2010-07-30 16:23:50
Autor: Ivam
przerywanie bmw k 100
Użytkownik "ponury" <vivaldivw@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:da885b3c-0539-49ac-9729-80a53a38ae8e@r27g2000yqb.googlegroups.com...
Mokre świece sugerują, że problem może być zdecydowanie z zapłonem.

no wlasnie co moglo sie zsunac ???   gleba nie byla mocna ??? ale czy
powaleniu  motocykla na glebe az takie problemy???

Mi akurat podczas jazdy, a nie przewrotki (i nie beemka tylko fazer), ale przetarl sie kabel od czujnika polozenia walu. Na poczatku bylo tak jak piszesz - zero mocy, problemy z wkrecaniem, a potem wkrecal sie na max 3-3,5krpm, a potem w ogole juz nie odpalal.

Miernik do lapy, serwisowka i lecisz.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-08-04 02:37:08
Autor: ponury
przerywanie bmw k 100
On 30 Lip, 10:02, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl"
<rafal.lo...@gmail.com> wrote:
> [...]

Może coś się zsunęło przy glebie.
Mokre świece sugerują, że problem może być zdecydowanie z zapłonem.

witam. juz po przegladzie wszystkiego co mozna bylo . wyglada wszystko
oki. ale tu mam pytanie . poniewaz wykrecalem swiece i mieszalem z
kablami wn tak przy okazjii, nie zapamietalem ich polaczeniaz cewkami
zaplonowymi . jaka jest kolejnosc polczenia z cylindrami i jaka jest
kolejnosc zaplonu w bmw k 100. chodzi ktroy cylinder 1 2 3 4 itp .
chodzi mi o lopatplogiczne wytlumaczenie bym mogl to polaczyc .to w
calosc .  lub moze link do strony. szulaem na necie i nie ma .
chyba???
pzdr vivaldi bmw k 100

Data: 2010-08-06 04:25:24
Autor: ponury
przerywanie bmw k 100

<rafal.lo...@gmail.com> wrote:

> [...]

chodzi mi o lopatplogiczne wytlumaczenie bym mogl to polaczyc .to w
calosc .  lub moze link do strony. szulaem na necie i nie ma .
pzdr vivaldi bmw k 100- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

wita,, dzieki za porady juz po sprawie . moto hula .  tak nadmienie ze
przy wywrotce olej poszedl na 3 4 przustnicy zzarlo swiece i pojawila
sie nieszczelnosc na air boxie . i cala sprawa . dzieki pzdr ponury
bmw k 100 juz jezdzi

przerywanie bmw k 100