przerywanie rozmow

Data: 2013-02-06 22:49:07
Autor: J.F.
przerywanie rozmow

gadam sobie, po chwili przerywa, "prosze czekac na nawiazanie polaczenia".
czekam, czekam, przerywam, dzwonie jeszcze raz ... po minutce urwalo.,
"prosze czekac". przerywam, dzwonie, znow urwalo.

oboje jestesmy nieruchomi, mozna by rzec centrum miasta - szykowac sie do
zakupu telefonu, zastanawiac co przyciskamy policzkiem, czy moze siec miala
wazniejsze polaczenie do zestawienia ?
Spotkal sie z tym ktos ? J.

Data: 2013-02-06 23:20:49
Autor: Tomek
przerywanie rozmow
Użytkownik "J.F."  napisaÅ‚:

Spotkal sie z tym ktos ?

Bardzo często się z tym spotykam, że ktoś myli grupę traktującą o gsm z wróżbami i przepowiedniami. Idź na pl.misc.wróżby-z-fusów. Tam prędzej odpowiedzą na Twoje pytanie, bo wywróżą sobie miejscowość z dziwnym centrum, modele telefonów, sieć oraz godziny występowania problemu. Tutaj wątpię, ostatnio mało wróżek. Ale próbuj, może któraś już po feriach.

Data: 2013-02-07 15:37:41
Autor: J.F
przerywanie rozmow
Użytkownik "Tomek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

A co, jak napisze ze Pcimiu, to potwierdzisz ze to normalne, bo tam czesto zrywa, w odroznieniu od Obornik ?
Czy ze nokie tak maja ?

Nie pytam wrozek, tylko czy ktos sie z tym spotkal. Centrum miasta, klopotow z zasiegiem nie powinno byc,  polaczenia jednak nawiazane, siec byc moze przeciazona ... ale czy moze ot tak zawiesic komus rozmowe, bo ma pilniejsza ?  W sumie az sie prosi cos takiego wprowadzic, ale ktore sa pilniejsze - na 112, czy w zaleznosci od wysokosci abonamentu ? :-)

Telefony te same co przez poprzednie lata, raczej nie urywaja.
Owszem, zdarzaly mi sie zrywki, ale wtedy to gadalem godzinami, wiec moze operatorowi przeszkadzalo :-)
A i rozmowca na wsi i nie byl pewny swego telefonu ...

J.

Data: 2013-02-07 16:18:13
Autor: Tomek
przerywanie rozmow
Użytkownik "J.F"  napisaÅ‚:

A co, jak napisze ze Pcimiu, to potwierdzisz ze to normalne, bo tam czesto zrywa, w odroznieniu od Obornik ?

Normalne czy nie, ale dalej trzeba wróżyć o jaką sieć chodzi. W różnych wioskach i miastach, różne sieci różnie reagują. Szczególnie w centrum. Warszawa jest przykładem, że to nie musi być wieś, aby były problemy.

Czy ze nokie tak maja ?

A napisałeś gdzieś, że to nokie?

Centrum miasta, klopotow z zasiegiem nie powinno byc

Oczywiście, bo Ty tak chcesz.

Data: 2013-02-07 15:42:39
Autor: Michal Tyrala
przerywanie rozmow
On Thu, 7 Feb 2013 16:18:13 +0100, Tomek wrote:
 W ró¿nych wioskach i miastach, ró¿ne sieci ró¿nie reaguj±.
 Szczególnie w centrum.  Warszawa jest przyk³adem, ¿e to nie musi byæ
 wie¶, aby by³y problemy.

Dokladnie, gesta zabudowa plus mnostwo ludzi robi swoje.

> Centrum miasta, klopotow z zasiegiem nie powinno byc

 Oczywi¶cie, bo Ty tak chcesz.

Zastanawiam siê skad siê bierze to przekonanie, zwlaszcza u ludzi nie do
konca zielonych w temacie...

--
Micha³

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-02-07 22:31:07
Autor: Pszemol
przerywanie rozmow
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnkh7irf.rho.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
[...]

Jasne, na takim lotnisku czy gdzie¶ na koncercie na stadionie
sportowym, gdzie dziesi±tki tysiêcy ludzi st³oczone jest na
ma³ej przestrzeni to komórki w ogóle nie powinny dzia³aæ?
Widzê, ¿e "normy" w Posce s± ciut inne ni¿ na ¶wiecie...

Data: 2013-02-08 18:01:22
Autor: Michal Tyrala
przerywanie rozmow
On Thu, 7 Feb 2013 22:31:07 -0600, Pszemol wrote:
> [...]

 sportowym, gdzie dziesi±tki tysiêcy ludzi st³oczone jest na
 ma³ej przestrzeni to komórki w ogóle nie powinny dzia³aæ?

I nigdy siê na takie okazje nie dostawia komórek? Trzyma siê siatki 10km
jak gdyby nigdy nic? A moze jednak?

 Widzê, ¿e "normy" w Posce s± ciut inne ni¿ na ¶wiecie...

No, a emigrantow to w ogole mamy wyjatkowych. Nie, nie mialo byc mile.

Data: 2013-02-08 19:18:25
Autor: J.F
przerywanie rozmow
U¿ytkownik "Michal Tyrala"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
> [...]
 ma³ej przestrzeni to komórki w ogóle nie powinny dzia³aæ?

I nigdy siê na takie okazje nie dostawia komórek? Trzyma siê siatki 10km

Moze sie i dostawia, ale jakby tak np 20 tys ludzi zgromadzonych na jakims miejskim sylwestrze zechcialo naraz porozmawiac ze znajomymi .... no, tak skromnie liczac po 10kHz pasma na ryja, 200MHz mogloby sie uzbierac, a jakby tak jeszcze podzielic na 4 pikokomorki ... ale co - juz obecnie sa takie "normy" w swiecie ?

Tym niemniej - interesuje mnie w sumie czy w sytuacji przeciazenia sieci ta potrafi przerwac rozmowy o nizszym priorytecie aby zestawic rozmowy wyzszych abonamentow :-)

J.

Data: 2013-02-08 19:24:02
Autor: Maciej Bebenek
przerywanie rozmow
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Tym niemniej - interesuje mnie w sumie czy w sytuacji przeciazenia sieci
ta potrafi przerwac rozmowy o nizszym priorytecie aby zestawic rozmowy
wyzszych abonamentow :-)

Potrafi, ale to nie oznacza, że tak robi.

Data: 2013-02-09 17:16:31
Autor: Pszemol
przerywanie rozmow
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> wrote:
On Thu, 7 Feb 2013 22:31:07 -0600, Pszemol wrote:
Dokladnie, gesta zabudowa plus mnostwo ludzi robi swoje.

 Jasne, na takim lotnisku czy gdzieÅ› na koncercie na stadionie
 sportowym, gdzie dziesiÄ…tki tysiÄ™cy ludzi stÅ‚oczone jest na
 maÅ‚ej przestrzeni to komórki w ogóle nie powinny dziaÅ‚ać?

I nigdy się na takie okazje nie dostawia komórek? Trzyma się siatki 10km
jak gdyby nigdy nic? A moze jednak?

Rozumiem, ze gesta zabudowa to specyfika polskich miast, w takim Chicago,
Nowym Jorku czy Hong Kongu to nie maja przecież tak gęstej zabudowy jak w
Krakowie czy Wrocławiu :-))

 WidzÄ™, że "normy" w Posce sÄ… ciut inne niż na Å›wiecie...

No, a emigrantow to w ogole mamy wyjatkowych. Nie, nie mialo byc mile.

To, ze jakies swoje frustracje próbujesz leczyć wycieczkami osobistymi to
tylko o Tobie zle świadczy - mnie takie uwagi o emigrantach naprawde ani
grzeja ani ziebia, wiec wal smialo :-)

Data: 2013-02-09 17:33:08
Autor: Michal Tyrala
przerywanie rozmow
On Sat, 9 Feb 2013 17:16:31 +0000 (UTC), Pszemol wrote:
 Rozumiem, ze gesta zabudowa to specyfika polskich miast, w takim Chicago,
 Nowym Jorku czy Hong Kongu to nie maja przecie¿ tak gêstej zabudowy jak w
 Krakowie czy Wroc³awiu :-))

Nic nie rozumiesz.
W miescie mozesz zostac wykopany z sieci, bo akurat sobie pogadac
wymyslilo wiecej ludzi niz dany sektor moze obsluzyc. I jest ,,5
kresek'' a pogadac siê nie da. Dlatego w miescie stawia siê duzo wiecej
BTSow niz na terenie, gdzie zabudowa jest rzadka, a ludzi malo.

A jak taka sytuacja nie moze zajsc w NY, HK, czy chicago, to moze
naswietl jak to jest tam rozwiazane? Tak zeby bylo merytorycznie?

Data: 2013-02-10 19:29:09
Autor: Pszemol
przerywanie rozmow
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message news:slrnkhd22k.rho.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
[...]

Nie twierdzê, ¿e nie mo¿e zaj¶æ - twierdzê ¿e mieszkam tu od 14 lat
i mi siê nic takiego nie zdarzy³o. Po prostu poziom us³ug jest inny
ni¿ w Polsce, czego dowodzi moja ostatnia wizyta w Polsce z lepszym
telefonem ni¿ zwykle Polskê odwiedza³em. Po prostu w Polsce ma
siê klienta w ty³ku, montuje siê minimaln± ilo¶æ anten tak aby ino
styk³o i nic wiêcej i teraz rozumiem dlaczego tu ludzie narzekali na
antenna-gate w iPhone4 mimo ¿e ja tego w USA nie odczu³em wcale.

Data: 2013-02-12 12:45:42
Autor: J.F
przerywanie rozmow
U¿ytkownik "Pszemol"  napisa³ w wiadomo¶ci
"Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> wrote in message
Nic nie rozumiesz.
W miescie mozesz zostac wykopany z sieci, bo akurat sobie pogadac
wymyslilo wiecej ludzi niz dany sektor moze obsluzyc.

Wykopany ... czy tylko nie nawiazesz nowego polaczenia ?

[...]

Sprawdz w okolicach polnocy na Time Square.
Polnocy Sylwestra :-)

ni¿ w Polsce, czego dowodzi moja ostatnia wizyta w Polsce z lepszym
telefonem ni¿ zwykle Polskê odwiedza³em.

Ale amerykanskim. Inne pasma, inne systemy, i cholera wie co jeszcze inne i co w Polsce/Europie zawodzi.

[...]

Ale antenna-gate to chyba okreslenie z USA ?
W centrum Chicago moze tego nie widac, ale przeciez w USA sporo miejsc gdzie do najblizszego malego miasteczka jest 40 km.
I zasiegu komorki na rancho nie ma :-)

Pamietam mapke zasiegu t-mobile z USA sprzed kilku lat - gorzej niz Idea po pierwszym roku dzialalnosci.

Zreszta
http://t-mobile-coverage.t-mobile.com/

nie wiem jak to sie ma do rzeczywistosci, ale sporo bialych plam ;-)

J.

Data: 2013-02-12 14:43:31
Autor: Pszemol
przerywanie rozmow
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:511a2b67$0$1222$65785112news.neostrada.pl...
ni¿ w Polsce, czego dowodzi moja ostatnia wizyta w Polsce z lepszym
telefonem ni¿ zwykle Polskê odwiedza³em.

Ale amerykanskim. Inne pasma, inne systemy,
i cholera wie co jeszcze inne i co w Polsce/Europie zawodzi.

iPhone 4 w Polsce i w USA jest IDENTYCZNY!
Te same pasma i te same systemy.

[...]

OK, ale mi zarzucali stronniczo¶æ czy te¿ gorzej "fanboystwo appla"
podczas gdy ja szczerze nie mia³em ¿adnych problemów z zasiêgiem.
Teraz ju¿ wiem czemu - po prostu pokrycie w moim miejscu zamieszkania
jest bez porównania lepsze ni¿ w jednym z najwiêkszych miast w Polsce.

[...]

To¿ sobie wybra³e¶ sieæ... T-Mobile ledwie siê tu trzyma na powierzchni.
W USA jest Verizon i AT&T a potem d³ugo, d³ugo nic i dopiero inne sieci.
Ja mam telefon w AT&T i zasiêg mam zawsze i wszêdzie gdzie jadê.
Nikt kto powa¿nie my¶li o dzia³aj±cym telefonie nie ma us³ug w innej
sieci jak tylko u tych dwu gigantów telefonicznych.

Data: 2013-02-12 17:07:46
Autor: Michal Tyrala
przerywanie rozmow
On Tue, 12 Feb 2013 12:45:42 +0100, J.F wrote:

 Wykopany ... czy tylko nie nawiazesz nowego polaczenia ?

Prowadzisz rozmowe w ruchu, opusciles jeden sektor, musisz siê gdzies
zalogowac, a nie ma gdzie (bo full). Co wtedy?

Data: 2013-02-07 16:44:39
Autor: J.F
przerywanie rozmow
[...]

Czyli co - zdarza sie ze zrywaja po minucie i tak pare razy ?

Czy ze nokie tak maja ?
A napisałeś gdzieś, że to nokie?

A jakbym napisal to bys potwierdzil czy zaprzeczyl ?

Centrum miasta, klopotow z zasiegiem nie powinno byc
Oczywiście, bo Ty tak chcesz.

Tu przyznaje - moja wina. W koncu znam/znalem miasta bez BTS.

Ale to nie ten przypadek, brak monitora, ale zaloze sie ze pare BTS w zasiegu z silnym sygnalem.

J.

Data: 2013-02-07 19:01:08
Autor: Tomek
przerywanie rozmow
Użytkownik "J.F"  napisaÅ‚:

Czyli co - zdarza sie ze zrywaja po minucie i tak pare razy ?

Podasz kiedyś jaka sieć i jakie godziny, oraz czy to jest cyklicznie o stałej porze, czy w różnych godzinach w ciągu całego dnia, czy tylko między konkretnymi dwoma osobami, czy z innymi rozmówcami też tak masz, jakie oni mają modele telefonów, czy mamy dalej wysypywac fusy na ławę?

A jakbym napisal to bys potwierdzil czy zaprzeczyl ?

Zależy jaka nokia, jaki stan, a dalej j/w. Jakbyś napisał, że SE to samo bym napisał. Coś Cię dziwi, że ktoś chce Ci pomóc, ale musi dzwonić do TVN do Arkana Magii i pytać o szczegóły, któryś dzień?

Data: 2013-02-07 22:16:10
Autor: J.F.
przerywanie rozmow
Dnia Thu, 7 Feb 2013 19:01:08 +0100, Tomek napisa³(a):
U¿ytkownik "J.F"  napisa³:
Czyli co - zdarza sie ze zrywaja po minucie i tak pare razy ?

Podasz kiedy¶ jaka sieæ i jakie godziny, oraz czy to jest cyklicznie o sta³ej porze, czy w ró¿nych godzinach w ci±gu ca³ego dnia, czy tylko miêdzy konkretnymi dwoma osobami, czy z innymi rozmówcami te¿ tak masz, jakie oni maj± modele telefonów, czy mamy dalej wysypywac fusy na ³awê?

Wczoraj, we Wroclawiu, o ~17-tej, w sieci ... a szczesliwie w jednej,
t-mobile, nokia gadala z siemensem, i zdarzylo mi sie to pierwszy raz.

A jakbym napisal to bys potwierdzil czy zaprzeczyl ?
Zale¿y jaka nokia, jaki stan, a dalej j/w. Jakby¶ napisa³, ¿e SE to samo bym napisa³. Co¶ Ciê dziwi, ¿e kto¶ chce Ci pomóc, ale musi dzwoniæ do TVN do Arkana Magii i pytaæ o szczegó³y, który¶ dzieñ?

To teraz, jak juz podalem wszystko, to bardzo prosze, pomoz :-P

J.

Data: 2013-02-07 22:38:33
Autor: Tomek
przerywanie rozmow
U¿ytkownik "J.F."  napisa³:

Wczoraj, we Wroclawiu, o ~17-tej, w sieci ... a szczesliwie w jednej,
t-mobile, nokia gadala z siemensem, i zdarzylo mi sie to pierwszy raz.

Pomijaj±c fakt, ¿e dalej nie wiadomo jaka nokia (w domy¶le dotykowa, bo by³o co¶ o uchu), dalej nie wiadomo ilu zakresowa, w jakim pa¶mie dzia³a³a, oraz siemens podobnie, to bior±c pod uwagê to, ¿e zda¿y³o siê to pierwszy raz, mo¿na przyj±æ domy¶lnie (poniewa¿ dalej wró¿ki na feriach), ¿e zawini³a sieæ, a najprawdopodobniej jej brak w którym¶ pa¶mie. Byæ mo¿e by³o to prze³±czanie pomiêdzy 3G a 2G, byæ mo¿e, bo dalej nie wiemy jakie to telefony i jak by³y ustawione.

Data: 2013-02-08 03:19:21
Autor: John Ko³alsky
przerywanie rozmow

U¿ytkownik "Tomek" <nie@odpisuj.pl>

U¿ytkownik "J.F."  napisa³:

[...]

Moim zdaniem powinien przywróciæ ustawienia fabryczne

<u¶miech>

Data: 2013-02-08 19:23:14
Autor: J.F
przerywanie rozmow
U¿ytkownik "Tomek"  napisa³ w wiadomo¶ci
U¿ytkownik "J.F."  napisa³:
Wczoraj, we Wroclawiu, o ~17-tej, w sieci ... a szczesliwie w jednej,
t-mobile, nokia gadala z siemensem, i zdarzylo mi sie to pierwszy raz.

Pomijaj±c fakt, ¿e dalej nie wiadomo jaka nokia (w domy¶le dotykowa, bo by³o

A jak sie dowiesz to odpowiesz rzetelnie, czy dalej bedziesz p* ?

co¶ o uchu), dalej nie wiadomo ilu zakresowa, w jakim pa¶mie dzia³a³a, oraz

Bo ja to rozmowy nie zaczynam bez wlaczenia net monitora z loggerem i wiem potem wszystko ...

[...]

No, moze i masz racje. Sprobowal przerzucic, wyszlo jak wyszlo.

P.S. Jakiego programu uzywacie do monitorowania sieci ? :-P

J.

Data: 2013-02-08 21:41:56
Autor: Tomek
przerywanie rozmow
U¿ytkownik "J.F"  napisa³:

A jak sie dowiesz to odpowiesz rzetelnie, czy dalej bedziesz p* ?

Ca³y czas przecie¿ odpowiadam rzetelnie, zgodnie z moj± wiedz± i tym co domy¶lê z tego, co napiszesz.

P.S. Jakiego programu uzywacie do monitorowania sieci ? :-P

¯adnego. U nas w centrum wszystkie sieci dzia³aj± :)

Data: 2013-02-09 10:25:08
Autor: John Ko³alsky
przerywanie rozmow

U¿ytkownik "Tomek" <nie@odpisuj.pl>

P.S. Jakiego programu uzywacie do monitorowania sieci ? :-P

¯adnego. U nas w centrum wszystkie sieci dzia³aj± :)

To trzeba je monitorowaæ. Niedzia³aj±cych nie ma sensu.

Data: 2013-02-09 10:30:45
Autor: J.F.
przerywanie rozmow
Dnia Fri, 8 Feb 2013 21:41:56 +0100, Tomek napisa³(a):
U¿ytkownik "J.F"  napisa³:
A jak sie dowiesz to odpowiesz rzetelnie, czy dalej bedziesz p* ?
Ca³y czas przecie¿ odpowiadam rzetelnie, zgodnie z moj± wiedz± i tym co domy¶lê z tego, co napiszesz.

Na razie to sie dopytujesz o szczegoly, ktore sa dla ciebie o tyle
nieistotne, ze i tak zadnych wnioskow z nich nie wyciagniesz, bo po prostu
nie wiesz.
No chyba ze kolegi nie doceniam, pracujesz w serwisie, i swietnie wiesz ze telefon XXX, z softem 1.234 tak wlasnie ma, ale napisac tego sam nie mozesz
:-)

Powodow moga byc dziesiatki, to sie pytalem czy ktos mial podobne zjawisko.

P.S. Jakiego programu uzywacie do monitorowania sieci ? :-P
¯adnego. U nas w centrum wszystkie sieci dzia³aj± :)

Ale jakie centrum, jakie telefony i jakie sieci tam macie ?
Nazwy, numery bts, czestotliwosci :-P

J.

P.S. wspomniana nokia (c6) dwa dni pozniej sie zawiesila/wylaczyla ... i po
wlaczeniu wymagala ustawienia daty i godziny. Hm, to tez jej sie wczesniej
nie zdazalo ... tzn zgubic czas, bo zawiesic to owszem ..

Data: 2013-02-09 13:10:11
Autor: Tomek
przerywanie rozmow
U¿ytkownik "J.F."  napisa³:

Na razie to sie dopytujesz o szczegoly, ktore sa dla ciebie o tyle
nieistotne, ze i tak zadnych wnioskow z nich nie wyciagniesz, bo po prostu
nie wiesz.

A co mo¿na wywnioskowaæ po stwierdzeniu "prosze czekac na nawiazanie polaczenia" i sk±pym opisie sytuacji?

No chyba ze kolegi nie doceniam, pracujesz w serwisie, i swietnie wiesz ze
telefon XXX, z softem 1.234 tak wlasnie ma, ale napisac tego sam nie mozesz
:-)

Gdyby¶ od razu poda³ wszystkie mo¿liwe informacje, by³oby pro¶ciej wysnuæ jak±¶ teoriê, zamiast kluczyæ i zgadywaæ.

Powodow moga byc dziesiatki, to sie pytalem czy ktos mial podobne zjawisko.

Podobne zjawisko w jakiej wsi? Z jakimi telefonami? W jakich sieciach? Czy Ty widzisz co piszesz i czego oczekujesz? Chyba nie za bardzo.

Ale jakie centrum, jakie telefony i jakie sieci tam macie ?

Normalne. Jak napiszê, ¿e Nokia, to napiszesz, ¿e Nokie tak maj± i u mnie w centrum nie gubi± sieci?

Nazwy, numery bts, czestotliwosci :-P

Po co jak dzia³a? Kogo to obchodzi?

P.S. wspomniana nokia (c6)

Wspomniana kiedy? TERAZ??!! Brawo.

dwa dni pozniej sie zawiesila/wylaczyla ... i po
wlaczeniu wymagala ustawienia daty i godziny. Hm, to tez jej sie wczesniej
nie zdazalo ... tzn zgubic czas, bo zawiesic to owszem ..

I dopiero teraz wpad³e¶ na pomys³, ¿eby o tym napisaæ?

Data: 2013-02-07 22:29:42
Autor: Pszemol
przerywanie rozmow
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:5113bc38$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To opowiem Ci o moich doświadczeniach z telefonem iPhone4
w sieci Orange, taryfa Orange Free na kartÄ™.
Kraków, centrum miasta, dzielnica Podgórze - telefon przechodzi
z 3G do E a czasem do takiego serwisu oznaczonego małym kółeczkiem.
Nawet nie wiem co to jest, bo używam ponad dwa lata tego telefonu
w USA i nigdy nie widziałem takiego kółeczka - GPRS?
Rozmowa przez internet, Skype - w czasie przełaczania 3G-E-3G
połączenie jest zrywane, skype jest wylogowywany i potem długo
nie można się zalogować. I tak co kilkanaście minut. Jadę w autobusie
z Podgórza do Huty - nie da się utrzymać rozmowy Skype - zrywa
miejscami co 2-4 minuty. To samo jazda autobusem po Alejach.
To samo spacer wieczorem do Woli Duchackiej, Kurdwanowie, itp.
Po prostu Skype nie da się w Polsce używać, nawet w dużym mieście.

Dodam, że po pierwsze w Chicagolandzie telefon trzyma 3G i ikonę
E widujÄ™ tylko jak jadÄ™ na narty gdzieÅ› na zadupia Wisconsin...
Po drugie ikonki kółeczka widziałem pierwszy raz w Polsce, w Krakowie.
Skype trzyma połączenia w USA godzinę bez zrywania, mimo jazdy
autem (siedzÄ™ czasem na meetingu online podczas jazdy).
Nie jest to tylko Skype, testowałem inne aplikacje telefonów sieciowych,
między innymi Fring i również doświadczałem nienormalnych w USA
problemów w Polsce.

A więc nie wiem gdzie doświadczyłeś tych swoich problemów ale
z moich doświadczeń z Orange.pl wynika, że pokrycie zasięgiem
w Polsce jest najwyraźniej tragicznie gorsze niż w USA i to że
zrywa połączenie związane jest po prostu z marnym pokryciem
lub trzymaniem na granicy zasięgu jakiejś wieży i wchodzeniem
/wychodzeniem ze strefy 3G do E i spowrotem...

Data: 2013-02-08 19:50:22
Autor: J.F
przerywanie rozmow
Użytkownik "Pszemol"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

EDGE ? To juz w zasadzie 3G.

[...]

ale internet, autobus, podroze - to mnie nie dziwi.
A tu normalna foniczna rozmowa.

[...]

No wiesz - polscy operatorzy nie maja zadnego interesu Skype popierac :-)

Nie jest to tylko Skype, testowałem inne aplikacje telefonów sieciowych,
między innymi Fring i również doświadczałem nienormalnych w USA
problemów w Polsce.

Powiedzmy sobie szczerze - zle oprogramowane.
Ciekawe - aplikacje, czy system :-P

[...]

Duze miasto jednak. Zaloze sie ze wiele BTS w zasiegu.
A przeciez i w USA sa granice miedzy wiezami :-)

J.

Data: 2013-02-09 17:16:28
Autor: Pszemol
przerywanie rozmow
[...]

3G to jedno a E to insza inszosc - to pierwsze to kilka megabaud i wszystko
hula jak trzeba - to drugie to pojedyncze setki kilobaud, i to tylko jak
dobrze pojdzie - czuc roznice, skype odswieza video 1-2 klatki na sekunde,
glos sie z obrazem rozjezdza.

Ale to nie problem - problemem jest przelaczanie sie z jednego na drugie i
z powrotem pare razy w ciagu rozmowy i jej rozlaczanie. Nie jest to
niestety dopracowane, bo te przelaczenia z E do 3G moze byc przeciez
zrobione jakos na dolnych warstwach protokolu aby aplikacja tego nie
widziala... Ech, ciagle mam wrazenie ze caly software sie dzis pisze na
kolanie gdzies w Indiach na laborke u poczatkujacych studentow... :-(

[...]

Nie dziwi Cie? Czemu nie? Mnie dziwi bo doswiadczam tego tylko w Polsce, w
USA sie tak nie dzieje. Nie wiem czy to wina taryfy Orange czy po prostu
jest mniej btsow/km2.

[...]

Amerykanscy tez nie - skype to zdaje sie wlasnosc Microsot obecnie.
[...]

Nie mam porownania :-)

[...]

No i jakos sobie radza, skoro jazda 20 - 30 mil poludnie-polnoc
Chicagolandu w czasie telekonferencji Skypowej ani razu nie zrywalo
polaczenia.

Data: 2013-02-07 01:00:30
Autor: Maciej Bebenek
przerywanie rozmow
[...]

To trochę wygląda tak, jakby druga strona zawieszała połączenie, czyli
niechcący naciskała zieloną słuchawkę.

Data: 2013-02-07 11:31:12
Autor: Tomek
przerywanie rozmow
Użytkownik "Maciej Bebenek"  napisaÅ‚:

To trochę wygląda tak, jakby druga strona zawieszała połączenie

"Proszę czekać, Twój rozmówca zawiesił rozmowę".

przerywanie rozmow