przerywanie silnika - problem

Data: 2009-07-31 14:23:50
Autor: Grzesiex
przerywanie silnika - problem
Witam
Ostatnio w moim autku daje się odczuć delikatne przerywanie pracy silnika
przy niskich obrotach, wydaje się jak by paliwa brakowało. Objawy pojawiają
się tak w zakresieok 1800 - 2500 obrotówjak wdepnę gaz to auto zbiera się i jedzie normalnie.
Przewody i świece wymienione, po wymianie filtra paliwa jakby się nieco
poprawiło ale nie do końca.
Jakieś pomysły co może być przyczyną?
Autko to Ford Mondeo 1995, 2.0 ZETEC benzyna.

--
_____________________
Grzesiex

Data: 2009-07-31 16:24:57
Autor: zapi
przerywanie silnika - problem
moduł padł? sprwadź też czy podczas odpalania auta nie iskrzy ci się spod kopułki.

Data: 2009-07-31 21:43:30
Autor: Max_P

"Grzesiex" <schulc@gazeta.pl> wrote in message news:h4unon$2a9$1inews.gazeta.pl...

Ostatnio w moim autku daje się odczuć delikatne przerywanie pracy silnika
przy niskich obrotach,

<cut>

Autko to Ford Mondeo 1995, 2.0 ZETEC benzyna.
Jakieś pomysły co może być przyczyną?

a) auto jest na F więc to już duzo wyjaśnia
b) piszesz _autko_ co sugeruje mi, że masz zainstalowane CB - może to ono sieje zakłocenia?

Max

Data: 2009-08-01 13:45:14
Autor: kffiatek
W dniu 2009-07-31 21:43, Max_P pisze:
"Grzesiex"<schulc@gazeta.pl>  wrote in message

Autko to Ford Mondeo 1995, 2.0 ZETEC benzyna.

a) auto jest na F więc to już duzo wyjaśnia

Głównie o Tobie dużo wyjaśnia...

b) piszesz _autko_ co sugeruje mi, że masz zainstalowane CB - może to ono
sieje zakłocenia?

....a to już o Tobie wyjaśnia wszystko.

Autor wątku niech jeszcze sprawdzi czujnik ciśnienia płynu w układzie wspomagania, a właściwie jego złącze. Jest tak zamontowane, że przewody mogą się wyrwać, a bez wskazań z tego czujnika właśnie takie jak opisane problemy czasem się pojawiają.

Kffiatek

przerywanie silnika - problem