przerywanie/szarpniecie silnika podczas jazdy

Data: 2011-01-04 00:57:34
Autor: Tomasz Pyra
przerywanie/szarpniecie silnika podczas jazdy
W dniu 2011-01-03 11:44, rt pisze:
witam

jechałem sobie tak ze 2 godziny a2 - 120-130 km/h i nagle samochód jakby
zwolnił i szarpnał do przodu - raz było silnie pozniej przejechałem jeszcze
ze 40 km i powtorzyło sie ale słabiej. Pozniej zjechałem z autostrady i
bujałem sie normalnymi drogami ale juz sie ten objaw nie powtorzył - gdzie
szukać przyczyny? Auto to mazda premacy 2000 rok 1,8 benzyna - 120 tys km -
4 lata u mnie.

Ten samochód ma już komputer który zapewne potrafi zapamiętywać błędy.

Trzeba odczytać błędy z komputera i skasować je.
Jeżeli objaw się powtórzy ponownie trzeba odczytać błędy i mieć nadzieje że problematyczny podzespół się ujawnił.

Bo tak z opisu to może być praktycznie wszystko.

przerywanie/szarpniecie silnika podczas jazdy