przerzutka Alivio i duze tarcze

Data: 2011-07-05 22:43:38
Autor: Titus Atomicus
przerzutka Alivio i duze tarcze
Witam,
Jaka najwieksza tarcze obsluzy przednia przerzutka alivio, rocznik 1998 (mam przy giancie x-1500, moze ktos to przerabial)?
Alternatywanie - jaka najwieksza tarcze obsluzy przednia STX-RC (sa takie na allegro)? Czy w ogole warto pakowac sie w tego SYXa RC, czy raczej kupic nowszego Deore/LX?
Pozdrawiam
TA

Data: 2011-07-06 04:08:02
Autor: Titus Atomicus
przerzutka Alivio i duze tarcze
In article <Titus_Atomicus-FE5594.22433805072011@newsfeed.onet.pl>,

Alternatywanie - jaka najwieksza tarcze obsluzy przednia STX-RC (sa takie na allegro)?
<http://allegro.pl/shimano-stx-rc-34-9-dolny-ciag-nowa-rarytas-i169705461
5.html >
Czy w ogole warto pakowac sie w tego STXa RC, czy raczej kupic nowszego Deore/LX?

TA

Data: 2011-07-06 06:39:11
Autor: PeJot
W dniu 2011-07-05 22:43, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Katalogowo toto obsługiwało 42 zęby. Do nowych łańcuchów 9 rzędowych może mieć zbyt szeroką klatkę. Działać będzie, ale trochę leniwie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-07-06 10:06:49
Autor: Titus Atomicus
In article <iv0ote$ecd$1@inews.gazeta.pl>, PeJot <PeJot@o2.pl> wrote:

> [...]

Katalogowo toto obsługiwało 42 zęby. Do nowych łańcuchów 9 rzędowych może mieć zbyt szeroką klatkę. Działać będzie, ale trochę leniwie.

Ale ja chce pozostac przy 8 rzedach.
Tylko chcialbym zalozyc wieksza tarcze - przynajmniej 44.

TA

Data: 2011-07-06 09:37:45
Autor: Ignacy
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Ale ja chce pozostac przy 8 rzedach.
Tylko chcialbym zalozyc wieksza tarcze - przynajmniej 44.

  ...przerzutki przednie obsługują takie zestawienia:
  46/48T i 42/44T czyli stara przerzutka powinna zadziałać   z nową tarczą 44.

  Ignac

Data: 2011-07-06 11:03:24
Autor: PeJot
W dniu 2011-07-06 10:06, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

Mniejsza koronka 32 ? Powinno działać, choć nie idealnie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-07-06 07:36:21
Autor: Wilk
przerzutka Alivio i duze tarcze
A mnie w tym wątku najbardziej zastanawia - po co u licha Titusowi
tarcze większe niż 42 zęby???
Zawsze twierdził, że osiągi nie mają dla niego żadnego znaczenia, bez
zażenowania przyznawał się do wpychania roweru na stosunkowo łatwe
podjazdy w Beskidach - a tu nagle taki przyrost sportowych
ambicji! :))
Bo tarcza 44 to coś zmieni dopiero przy prędkościach powyżej 35-38km/
h; aż strach myśleć jak nasz Titus zaczyna cisnąć.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-06 14:58:32
Autor: Ryszard Mikke
przerzutka Alivio i duze tarcze
Wilk <m-wolff@wp.pl> napisał(a):
A mnie w tym w=B1tku najbardziej zastanawia - po co u licha Titusowi
tarcze wi=EAksze ni=BF 42 z=EAby???
Zawsze twierdzi=B3, =BFe osi=B1gi nie maj=B1 dla niego =BFadnego znaczenia,=
 bez
za=BFenowania przyznawa=B3 si=EA do wpychania roweru na stosunkowo =B3atwe
podjazdy w Beskidach - a tu nagle taki przyrost sportowych
ambicji! :))
Bo tarcza 44 to co=B6 zmieni dopiero przy pr=EAdko=B6ciach powy=BFej 35-38k=
m/
h; a=BF strach my=B6le=E6 jak nasz Titus zaczyna cisn=B1=E6.

Miesnie mu sie wyrobily i coraz czescie mlynka na pusto kreci - kazdy by sie w
koncu zdenerwowal :D

--
rmikke

Data: 2011-07-06 17:28:08
Autor: Titus Atomicus
przerzutka Alivio i duze tarcze
In article <iv1t6o$ikh$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> [...]
> h; a=BF strach my=B6le=E6 jak nasz Titus zaczyna cisn=B1=E6.

Miesnie mu sie wyrobily i coraz czescie mlynka na pusto kreci - kazdy by sie w

Nic sie nie zmienilo.
Zebow brakuje/brakowalo mi tylko na zjazdach. I na plaskim, jak z wiatrem.
Co do miesni to od miesiaca trenuje na holendrze. Niezly hardcore, bo linka od piasty planetarnej sie urwala i wciaz jezdze na 3cim biegu.

A wy cos macie chyba z kodowaniem nie tak.
Tylko ze nie wiem ktory, bo postu kol. Wolffa nie widze.

TA

Data: 2011-07-06 09:06:19
Autor: Wilk
On 6 Lip, 17:28, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Nic sie nie zmienilo.
Zebow brakuje/brakowalo mi tylko na zjazdach.

Akurat na zjeździe to 2 ząbki w te czy we wte nic nie zmienią, tutaj
żeby coś poczuć to trzeba dodać 10 )

I na plaskim, jak z
wiatrem.

I to na płaskim z wiatrem nie starcza Ci 42T? Czas na TdF!
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-06 16:15:43
Autor: Ryszard Mikke
Wilk <m-wolff@wp.pl> napisał(a):
On 6 Lip, 17:28, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

> Nic sie nie zmienilo.
> Zebow brakuje/brakowalo mi tylko na zjazdach.

Akurat na zje=BCdzie to 2 z=B1bki w te czy we wte nic nie zmieni=B1, tutaj
=BFeby co=B6 poczu=E6 to trzeba doda=E6 10 )

Dwa to moze i nie, ale jak dodalem cztery, odczulem wyrazna poprawe.

>I na plaskim, jak z
> wiatrem.

I to na p=B3askim z wiatrem nie starcza Ci 42T? Czas na TdF!

Bez przesady, mi tez sie nieraz zakres konczyl, a do TdF mi daleeeko...

--
rmikke

Data: 2011-07-06 16:12:54
Autor: Ryszard Mikke
przerzutka Alivio i duze tarcze[OT]
> [...]

A wy cos macie chyba z kodowaniem nie tak.
Tylko ze nie wiem ktory, bo postu kol. Wolffa nie widze.

Jakbys widzial, niewiele by to dalo.

Ja mam popsute, a raczej czytnik gazety czesto psuje w cytatach.
A niestety jestem raczej skazany na webreader.
Jak ktos zna lepszy, niz gazetowy, to ja chetnie.
Guglowy NIE jest lepszy...

--
rmikke

Data: 2011-07-06 18:48:13
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 6 Jul 2011 16:12:54 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):

A niestety jestem raczej skazany na webreader.

A co, korzystasz wyłącznie z kafejek internetowych? Nawet jeśli to przecież
możesz sobie zainstalować na penie 40tude dialog i wtykać pena w usb za
kazdym razem jak chcesz na newsy. Nie musi być zainstalowany na twardzielu.
--
Jacek

Data: 2011-07-06 17:00:22
Autor: Ryszard Mikke
Jacek Maciejewski <jacmacwytnij@o2.pl> napisał(a):
> [...]

kazdym razem jak chcesz na newsy. Nie musi być zainstalowany na twardzielu.

Kafejka to betka, ale dosc czesto korzystam w miejscu, gdzie nie tylko nic nie
zainstaluje, ale nawet tego pena w USB nie wetkne. 40tude uzywalem, dopoki
moglem wtykac...

Ja bym nawet mogl placic za porzadny webreader (w granicach rozsadku, ma sie
rozumiec ;) ), ale mimo kilkukrotnych poszukiwan (w tym meczenia
pl.news.czytniki ze dwa lata temu, albo i dawniej) - nima.

--
rmikke

Data: 2011-07-06 19:14:51
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Wed, 6 Jul 2011 17:00:22 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):

ale nawet tego pena w USB nie wetkne

Ano jak nie ma USB do dyspozycji to faktycznie jesteś w trudnej sytuacji.
Nie żebym się czepiał ale ludzie w trudnych sytuacjach uruchamiają nogi i
odchodzą do lepszych sytuacji :) OK,OK, już się zamykam... :)
--
Jacek

Data: 2011-07-06 20:06:07
Autor: Titus Atomicus
przerzutka Alivio i duze tarcze[OT]
In article <iv24b6$du1$1@inews.gazeta.pl>,
 "Ryszard Mikke" <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Jacek Maciejewski <jacmacwytnij@o2.pl> napisał(a): > Dnia Wed, 6 Jul 2011 16:12:54 +0000 (UTC), Ryszard Mikke napisał(a):
> [...]

rozumiec ;) ), ale mimo kilkukrotnych poszukiwan (w tym meczenia
pl.news.czytniki ze dwa lata temu, albo i dawniej) - nima.

OK
A tak bardziej w temacie przerzutek?

TA

Data: 2011-07-06 11:17:54
Autor: Wilk
On 6 Lip, 20:06, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

OK
A tak bardziej w temacie przerzutek?

Ja wyjdę z całkowicie nowatorskim rozwiązaniem, przystosowanym ściśle
do cech psychofizycznych autora wątku. Proponuję rezygnację z
największej tarczy i przejście na system 2x8; oszczędność wagowa
przyniesie większe korzyści niż zysk z owych dwóch ząbków na tarczy
używanej od wielkiego dzwonu. :))
Do tego bonusowe zyski - brak konieczności wymiany przerzutki,
mniejsze przekosy (co za tym idzie dłuższa żywotność napędu)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-07 01:17:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
przerzutka Alivio i duze tarcze[OT]
Ryszard Mikke, Wed, 6 Jul 2011 17:00:22 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:
Ja bym nawet mogl placic za porzadny webreader (w granicach rozsadku, ma sie
rozumiec ;) ), ale mimo kilkukrotnych poszukiwan (w tym meczenia
pl.news.czytniki ze dwa lata temu, albo i dawniej) - nima.

Nie stać Cię na shella z shellowym czytnikiem newsów i dorabiasz ideologię.
Putty działa bez instalacji.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-07 09:41:40
Autor: Fabian
On 07.07.2011 01:17, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

A jaki tekstowy czytnik newsów polecasz?

Fabian.

Data: 2011-07-07 12:26:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
przerzutka Alivio i duze tarcze[OT]
Fabian, Thu, 07 Jul 2011 09:41:40 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

Żadnego nie używałem, więc żadnego. Ale to nie zmienia faktu, że istnieją i
działają. --
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-07 01:19:43
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
przerzutka Alivio i duze tarcze
Wilk, Wed, 6 Jul 2011 07:36:21 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
--

Ten post to w zasadzie kwintesencja wolffowości: gówno treści, wycieczki
osobiste i zjebany delimiter. Osiągnąłeś szczyt, Michale W.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-07 02:17:11
Autor: Wilk
przerzutka Alivio i duze tarcze
On 7 Lip, 01:19, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Ten post to w zasadzie kwintesencja wolffowo ci: g wno tre ci, wycieczki
osobiste i zjebany delimiter. Osi gn e szczyt, Michale W.

Zamiast próbować udawać dorosłego na preclu - stań się dorosłym w
realu, bo komentowanie wypowiedzi zakompleksionego na moim punkcie
dwudziestoparoletniego dzieciaka na utrzymaniu rodziców już mi się
nudzi.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-07 11:30:57
Autor: Fabian
On 07.07.2011 11:17, Wilk wrote:
dwudziestoparoletniego dzieciaka na utrzymaniu rodziców już mi się
nudzi.

Obiecanki cacanki!

Data: 2011-07-07 02:47:06
Autor: Wilk
przerzutka Alivio i duze tarcze
On 7 Lip, 11:30, Fabian <fabian1234567...@gazeta.pl> wrote:

Obiecanki cacanki!

Musiałem odpuścic Karwecie, bo bidulek tak się boi moich komentarzy na
preclu, że aż zamknął swój blog na bikestats - tak go zirytowało moje
porównanie ilości pisanych danego miesiąca wiadomości z ilością
przejechanych kilometrów.

Ale jak to mawiają "consuetudo alta natura" i na kolegę Karwetę moje
nazwisko ciągle działa jak płachta na byka - wiec co jakiś czas zawsze
chlapnie coś miłego; ja ograniczam się tylko do obśmiewania jego
komentarzy, samemu nie zaczynam, bo trochę szkoda mi chłopczyka.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostarda.pl

Data: 2011-07-07 12:25:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
przerzutka Alivio i duze tarcze
Wilk, Thu, 7 Jul 2011 02:47:06 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
i na kolegę Karwetę moje
nazwisko ciągle działa jak płachta na byka

Nie pochlebiaj sobie.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-07 03:50:55
Autor: Wilk
przerzutka Alivio i duze tarcze
On 7 Lip, 12:25, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

Nie pochlebiaj sobie.

Komentuję po prostu co widzę, nie ja zacząłem Tobie dogadywać, nie ja
wysyłałem do Ciebie gówniarskie prowokacyjne maile
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-06 12:22:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
przerzutka Alivio i duze tarcze
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Tue, 05 Jul 2011 22:43:38 +0200,
pl.rec.rowery:
(sa takie na allegro)?

http://allegro.pl/listing.php/search?string=STX-RC&category=16458

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-06 12:52:51
Autor: Fabian
On 06.07.2011 12:22, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

AAAA! CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM!

"są takie na allegro" twierdzenie, wtrącone w nawiasie
pytanie: "Jaka najwieksza tarcze obsluzy przednia STX-RC?"

Fabian.

Data: 2011-07-06 11:16:48
Autor: Ryszard Mikke
Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

"są takie na allegro" twierdzenie, wtrącone w nawiasie
pytanie: "Jaka najwieksza tarcze obsluzy przednia STX-RC?"

Alez. Marek wlasnie wykazal, ze zalozenie, jakoby byly takie na allegro, jest
falszywe.

rmikke

Data: 2011-07-06 13:23:20
Autor: Fabian
On 06.07.2011 13:16, Ryszard Mikke wrote:
> [...]

pytanie: "Jaka najwieksza tarcze obsluzy przednia STX-RC?"

Alez. Marek wlasnie wykazal, ze zalozenie, jakoby byly takie na allegro, jest

To jednak ja nie zrozumiałem :/

Ale:
http://allegro.pl/nowa-przednia-przerzutka-shimano-stx-rc-i1693170950.html

Pozdrawiam.

Data: 2011-07-06 15:07:19
Autor: Titus Atomicus
przerzutka Alivio i duze tarcze
In article <iv1gif$t8q$2@inews.gazeta.pl>,
 Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> wrote:

> Alez. Marek wlasnie wykazal, ze zalozenie, jakoby byly takie na allegro, > jest
> [...]

To ja moze raz jeszcze.
W poscie poczatkowym pytalem o przednia przerzutke Alivio, ktora mam teraz w rowerze (rocznik 1998).

W tej chwili jest tam chyba tarcza 40 albo 42.

Poniewaz bede w najblizszej przyszlosci zmienial tarcze, chce ja zmienic na min. 44 albo wieksza i stad pytanie.

Widze ze na allegro pojawiaja sie przerzutki STX-RC wiec pytalem czy STX-RC obsluzy mi taka wieksza tarcze (jesli Alivio nie).
Podalem linka do przykladowej aukcji z taka przerzutka.
I to wszystko. Czego tu mozna nie rozumiec?
A kol. Karweta (ktorego na jego wlasne zyczenie wrzucilem do KFa) cos tam maci...

TA

Data: 2011-07-06 13:51:25
Autor: Ryszard Mikke
> [...]

I to wszystko. Czego tu mozna nie rozumiec?
A kol. Karweta (ktorego na jego wlasne zyczenie wrzucilem do KFa) cos tam maci...

OIDP, Shimano robi po dwie wersje przerzutek przednich w tej samej grupie, do
44 i od 46 zebow. Dotyczy to m. in. Alivio. Czyli Twoja powinna jeszcze 44
zeby zlapac. Nie wiem, czy tak samo jest z STX RC.

--
rmikke

Data: 2011-07-06 13:15:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
przerzutka Alivio i duze tarcze
Fabian, Wed, 06 Jul 2011 12:52:51 +0200, pl.rec.rowery:
> [...]

"są takie na allegro" twierdzenie, wtrącone w nawiasie
pytanie: "Jaka najwieksza tarcze obsluzy przednia STX-RC?"

I w Twojej ocenie nie zrozumiałem czego, lub dlaczego błędnie wyszukałem
"stx-rc" w kategorii z przednimi przerzutkami?

--
Pozdrowienia,

przerzutka Alivio i duze tarcze