przerzutka Alivio i duze tarcze

Data: 2011-07-06 06:39:11
Autor: PeJot
przerzutka Alivio i duze tarcze
W dniu 2011-07-05 22:43, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Jaka najwieksza tarcze obsluzy przednia przerzutka alivio, rocznik 1998
(mam przy giancie x-1500, moze ktos to przerabial)?
Alternatywanie - jaka najwieksza tarcze obsluzy przednia STX-RC (sa
takie na allegro)? Czy w ogole warto pakowac sie w tego SYXa RC, czy
raczej kupic nowszego Deore/LX?

Katalogowo toto obsługiwało 42 zęby. Do nowych łańcuchów 9 rzędowych może mieć zbyt szeroką klatkę. Działać będzie, ale trochę leniwie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-07-06 10:06:49
Autor: Titus Atomicus
In article <iv0ote$ecd$1@inews.gazeta.pl>, PeJot <PeJot@o2.pl> wrote:

> [...]

Katalogowo toto obsługiwało 42 zęby. Do nowych łańcuchów 9 rzędowych może mieć zbyt szeroką klatkę. Działać będzie, ale trochę leniwie.

Ale ja chce pozostac przy 8 rzedach.
Tylko chcialbym zalozyc wieksza tarcze - przynajmniej 44.

TA

Data: 2011-07-06 09:37:45
Autor: Ignacy
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Ale ja chce pozostac przy 8 rzedach.
Tylko chcialbym zalozyc wieksza tarcze - przynajmniej 44.

  ...przerzutki przednie obsługują takie zestawienia:
  46/48T i 42/44T czyli stara przerzutka powinna zadziałać   z nową tarczą 44.

  Ignac

Data: 2011-07-06 11:03:24
Autor: PeJot
W dniu 2011-07-06 10:06, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

Mniejsza koronka 32 ? Powinno działać, choć nie idealnie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

przerzutka Alivio i duze tarcze