przerzutka Alivio i duze tarcze

Data: 2011-07-06 12:22:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
przerzutka Alivio i duze tarcze
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Tue, 05 Jul 2011 22:43:38 +0200,
pl.rec.rowery:
(sa takie na allegro)?

http://allegro.pl/listing.php/search?string=STX-RC&category=16458

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-06 12:52:51
Autor: Fabian
przerzutka Alivio i duze tarcze
On 06.07.2011 12:22, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

AAAA! CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM!

"są takie na allegro" twierdzenie, wtrącone w nawiasie
pytanie: "Jaka najwieksza tarcze obsluzy przednia STX-RC?"

Fabian.

Data: 2011-07-06 11:16:48
Autor: Ryszard Mikke
Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

"są takie na allegro" twierdzenie, wtrącone w nawiasie
pytanie: "Jaka najwieksza tarcze obsluzy przednia STX-RC?"

Alez. Marek wlasnie wykazal, ze zalozenie, jakoby byly takie na allegro, jest
falszywe.

rmikke

Data: 2011-07-06 13:23:20
Autor: Fabian
On 06.07.2011 13:16, Ryszard Mikke wrote:
> [...]

pytanie: "Jaka najwieksza tarcze obsluzy przednia STX-RC?"

Alez. Marek wlasnie wykazal, ze zalozenie, jakoby byly takie na allegro, jest

To jednak ja nie zrozumiałem :/

Ale:
http://allegro.pl/nowa-przednia-przerzutka-shimano-stx-rc-i1693170950.html

Pozdrawiam.

Data: 2011-07-06 15:07:19
Autor: Titus Atomicus
przerzutka Alivio i duze tarcze
In article <iv1gif$t8q$2@inews.gazeta.pl>,
 Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> wrote:

> Alez. Marek wlasnie wykazal, ze zalozenie, jakoby byly takie na allegro, > jest
> [...]

To ja moze raz jeszcze.
W poscie poczatkowym pytalem o przednia przerzutke Alivio, ktora mam teraz w rowerze (rocznik 1998).

W tej chwili jest tam chyba tarcza 40 albo 42.

Poniewaz bede w najblizszej przyszlosci zmienial tarcze, chce ja zmienic na min. 44 albo wieksza i stad pytanie.

Widze ze na allegro pojawiaja sie przerzutki STX-RC wiec pytalem czy STX-RC obsluzy mi taka wieksza tarcze (jesli Alivio nie).
Podalem linka do przykladowej aukcji z taka przerzutka.
I to wszystko. Czego tu mozna nie rozumiec?
A kol. Karweta (ktorego na jego wlasne zyczenie wrzucilem do KFa) cos tam maci...

TA

Data: 2011-07-06 13:51:25
Autor: Ryszard Mikke
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
> [...]

I to wszystko. Czego tu mozna nie rozumiec?
A kol. Karweta (ktorego na jego wlasne zyczenie wrzucilem do KFa) cos tam maci...

OIDP, Shimano robi po dwie wersje przerzutek przednich w tej samej grupie, do
44 i od 46 zebow. Dotyczy to m. in. Alivio. Czyli Twoja powinna jeszcze 44
zeby zlapac. Nie wiem, czy tak samo jest z STX RC.

--
rmikke

Data: 2011-07-06 13:15:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
przerzutka Alivio i duze tarcze
Fabian, Wed, 06 Jul 2011 12:52:51 +0200, pl.rec.rowery:
> [...]

"są takie na allegro" twierdzenie, wtrącone w nawiasie
pytanie: "Jaka najwieksza tarcze obsluzy przednia STX-RC?"

I w Twojej ocenie nie zrozumiałem czego, lub dlaczego błędnie wyszukałem
"stx-rc" w kategorii z przednimi przerzutkami?

--
Pozdrowienia,

przerzutka Alivio i duze tarcze