przerzutki sram - odporność

Data: 2012-04-16 09:41:55
Autor: Legut
przerzutki sram - odporność

I tutaj mam pytanie - czy przerzutki srama są trwałe - w sensie odporne na
jakieś wkręcenia kijków ect.

obawy o to iż taka przerzutka bedzie sie
łatwiej łamać w wypadku jakiegoś kija w szprychach są uzasadnione.

Haki swego czasu zdarzało mi sie urywać dość często shimanowska XT znosiła
to wszystko dzielnie, a zapasowy hak zawsze ze sobą wożę z dętką, kluczami
i łatkami.

u mnie X-9 z2009 wytrzymałą coś takiego bez uszczerbku na funkcjonalności

przerzutki sram - odporność