Data: 2013-07-25 13:16:01 | |
Autor: Smerf | |
przerzutki tylne | |
Kontynuujuąc wątek dot. wymiany osłony na szprychy z naprawą którego sobie poradziłem, dotarłem do kolejenj cześci tzn. ustawienia napędu tylnego:
Sram X9, 10 rzędów. Robię jak youtube przykazał, regulują H, L, wrzucam na 3 bieg i odkręcam (przykręcając) linkę tak długo, ąz z 2 wpadnie na 3. Wszystko wydawałoby się proste, tylko niestety przerzutki działąją płynnie w dolnych częściach powiedzmy do 5 biegu, a biegi najwyższe już nie działają tak jak trzeba. Linka jest zbyt naprężona, co objawia sie tym że z po zrzuceniu z 10 na 9 łańcuch nie spada. Dokręcenie (czyli poluzowanie linki) powoduje, że łańcuch spada, no ale oczywiście wszystko się pierniczy na biegach 1-3. Czy macie jakieś sugestie w tym temacie? Mar |
|
Data: 2013-07-25 07:42:07 | |
Autor: Ignac | |
przerzutki tylne | |
W dniu czwartek, 25 lipca 2013 13:16:01 UTC+2 użytkownik Smerf napisał:
Czy macie jakieś sugestie w tym temacie? Luknąłbym do manetki: -czy główka linki nie jest w fazie urywania się -czy główka linki jest w gnieździe manetki i/lub linka przy niej nie jest zagięta-dzieje się tak jak się "pstryka" manetką z linką nie podłączona do przerzutki |
|
Data: 2013-07-25 14:32:59 | |
Autor: bans | |
przerzutki tylne | |
W dniu 2013-07-25 13:16, Smerf pisze:
odkręcam (przykręcając) Przy tym to mi się odrobinkę mózg zlasował... :))) Czy macie jakieś sugestie w tym temacie? http://www.youtube.com/watch?v=SkzvfCaIbyQ Ten pan pokazuje to tak, że prościej już nie można. Jeśli to nie zadziała - to może masz coś nie tak z linią łańcucha. Zmieniałeś korbę albo/i wkład suportu? -- bans |
|
Data: 2013-07-25 14:43:26 | |
Autor: Alfer_z_pracy | |
przerzutki tylne | |
bans napisał:
odkręcam (przykręcając) Przy tym to mi się odrobinkę mózg zlasował... :))) A to nie ten sam kolega, co pokazuje palcem nie zdejmując ręki z kierownicy? ;-))) |
|