przesluchanie w miejscu zamieszkania

Data: 2009-09-02 16:49:52
Autor: Rafał Morawski
przesluchanie w miejscu zamieszkania
Witam,

Kolejny raz dostaje wezwanie na koncu polski do sadu rejonowego w sprawie swiadka faceta ktory wylodzil kredyt na mnie. Mam wyjazd kolejny na wczasy pisalem juz wczesniej pismo do sadu na wezwanie pierwsze z prosba o przesluchanie mnie w miejscowosci zamieszkania. Prosze napisac co mam robic? zostalem juz ponownie ukarany 500 zl kary.

Data: 2009-09-02 17:25:19
Autor: SDD

Użytkownik "Rafał Morawski" <bombell@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7m19m$j9b$1nemesis.news.neostrada.pl...

przesluchanie mnie w miejscowosci zamieszkania. Prosze napisac co mam robic? zostalem juz ponownie ukarany 500 zl kary.

Zwolnienie od lekarza sadowego.moze Cie uratowac. A najlepiej jedz i zeznawaj - chyba, ze chcesz, by przyjechano po Ciebie i Cie doprowadzono.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-02 18:03:19
Autor: ąćęłńóśźż
przesluchanie w miejscu zamieszkania
Jasne, a sąd akurat przełozy rozprawę z wokandy, no bo tak, np. nie przyjdzie jeden z obrońców, no bo tak, albo protokolanta rozboli ręka w piątek po południu (autentyczny mój przypadek)..
JaC

-- -- -