przestała działac regulacja swiatel góra dół

Data: 2009-05-06 18:14:38
Autor: zorby
przestała działac regulacja swiatel góra dół
witam w mojej asterce bez powdu  przestała działac regulacja swiateł góra - dół - ktos ma pomysł co mogło sie stać? - bezpiecznik?? jakis regulator ??

Auto - Astra III 2004 kombi 1,9CDTi

Data: 2009-05-06 20:18:23
Autor: Man-Fred

Użytkownik "zorby" <zorby@poczta.beztego.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtsd1f$1c9$1inews.gazeta.pl...
witam w mojej asterce bez powdu  przestała działac regulacja swiateł góra - dół - ktos ma pomysł co mogło sie stać? - bezpiecznik?? jakis regulator ??

Auto - Astra III 2004 kombi 1,9CDTi
Mam to samo u siebie w Mondeo MK3. Silniczek regulacji zapakowany w reflektorze. Taka mała piczka, a w fordzie kosztuje dokładnie......745 zł!!!
Na szrocie 30 zł w połowie maja.

Data: 2009-05-06 20:21:23
Autor: zorby
[...]

rozumiem ze na kazdy reflektor jest jeden silniczek - zeby oba na raz sie zepsuły ??

Data: 2009-05-06 20:28:57
Autor: bratPit
[...]

w tym aucie jest magistrala CAN i jak sądzę nie ma tradycyjnego sterowania silniczkami tylko poprzez tę magistralę, wówczas może być jakiś moduł, sterownik i huk wie co jeszcze, trzeba podpiąć pewnie kompa żeby zobaczyć co jest grane,
brat

przestała działac regulacja swiatel góra dół