przestepstwo sedziego

Data: 2010-08-24 16:28:40
Autor: ety
przestepstwo sedziego
Sędzia sądu okręgowego popełnia przestepstwo. Istnieją bezsporne dowody. Gdzie należy skierować zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa (zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa?)? Ministerstwo sprawiedliwości? Czy dowody powinny być dołączone do wniosku, czy adresat o nie poprosi/zażąda?

ety

Data: 2010-08-24 16:39:29
Autor: SDD
przestepstwo sedziego

Użytkownik "ety" <etylen@onet.eu> napisał w wiadomości news:i50kuj$vmu$1news.onet.pl...

(zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa?)? Ministerstwo sprawiedliwości?

Prokuratura. Jesli po zbadaniu sprawy in rem stwierdzi, ze nalezaloby sedziemu przedstawic zarzuty, skieruje odpowiedni wniosek do sadu dyscyplinarnego.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-08-24 16:43:39
Autor: Johnson
przestepstwo sedziego
SDD pisze:

Jesli po zbadaniu sprawy in rem stwierdzi, ze nalezaloby sedziemu przedstawic zarzuty, skieruje odpowiedni wniosek do sadu dyscyplinarnego.

A jak stwierdzi że nie to art. 234 kk

--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

Data: 2010-08-24 17:20:31
Autor: Kotlet Mielony
przestepstwo sedziego
W dniu 2010-08-24 16:43, Johnson pisze:
SDD pisze:

Jesli po zbadaniu sprawy in rem stwierdzi, ze nalezaloby sedziemu
przedstawic zarzuty, skieruje odpowiedni wniosek do sadu dyscyplinarnego.

A jak stwierdzi że nie to art. 234 kk

"Podejrzenie"

:-)

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-08-25 01:06:38
Autor: mi
przestepstwo sedziego
Johnson wrote:
W którym miejscu?
"Sędzia sądu okręgowego popełnia przestepstwo. Istnieją bezsporne dowody."

Obojętnie jakie są te "bezsporne dowody" to nie takie dowody polski tzw. wymiar sprawiedliwości umiał pozamiatać, sędziulku.

mi

Data: 2010-08-25 12:39:39
Autor: Johnson
przestepstwo sedziego
mi pisze:

Obojętnie jakie są te "bezsporne dowody" to nie takie dowody polski tzw. wymiar sprawiedliwości umiał pozamiatać, sędziulku.

W domu wszyscy zdrowi ?

Data: 2010-08-25 21:34:15
Autor: mi
przestepstwo sedziego
Johnson wrote:
W domu wszyscy zdrowi ?

Wiedziałem, że nie przepuścisz okazji, żeby dać upust trollerskim przyzwyczajeniom.

Jestem ci dozgonnie wdzięczny. Dajesz dowód jaki poziom prezentuje ta nasza trzecia władza co to wypadła sowietom spod ogona i do dziś się kooptuje.

Wiesz dobrze co o tobie myślę, więc nie będę się powtarzał. Przez takich wciąż żyjemy w systemie post-sowieckim.

mi

Data: 2010-08-25 21:36:40
Autor: Johnson
przestepstwo sedziego
mi pisze:

[...]

No to tradycyjnie:
A świstak siedzi i zawija je w te sreberka ...

Data: 2010-08-26 22:04:19
Autor: mi
przestepstwo sedziego
Johnson wrote:
No to tradycyjnie:
A świstak siedzi i zawija je w te sreberka ...

Bardzo ci dziękuję. Rzucając teksty na poziomie gimnazjum bez związku z tematem lub najzwyklej trollując odwalasz czasami lepszą robotę ode mnie w kompromitacji ciebie i twoich próżnych kolegów.

Tak trzymaj.

mi

Data: 2010-08-26 22:13:32
Autor: Johnson
przestepstwo sedziego
mi pisze:

Bardzo ci dziękuję.

Wcześniej dozgonna wdzięczność ... nie musisz się podlizywać.

Data: 2010-08-27 22:31:50
Autor: mi
przestepstwo sedziego
Johnson wrote:
Wcześniej dozgonna wdzięczność ... nie musisz się podlizywać.

Eh, ci nasi sędziowie. Albo pyszałkowaci albo kretyni. Uwaga, będzie trudne słowo: sarkazm.

mi

Data: 2010-08-29 20:26:55
Autor: Johnson
przestepstwo sedziego
mi pisze:

Uwaga, będzie trudne słowo: sarkazm.

Znam lepsze trudne słowo: urojenia.

Data: 2010-08-29 22:10:50
Autor: Andrzej Lawa
przestepstwo sedziego
Johnson pisze:
mi pisze:

Uwaga, będzie trudne słowo: sarkazm.

Znam lepsze trudne słowo: urojenia.

Wolę swój sarkazm od twoich urojeń.

Data: 2010-08-29 23:24:29
Autor: Johnson
przestepstwo sedziego
Andrzej Lawa pisze:

Wolę swój sarkazm od twoich urojeń.

Nic nie rozumiem. Prostszym językiem ?

Data: 2010-08-29 23:36:44
Autor: Andrzej Lawa
przestepstwo sedziego
Johnson pisze:
Andrzej Lawa pisze:

Wolę swój sarkazm od twoich urojeń.

Nic nie rozumiem. Prostszym językiem ?

Niestety - twojego rodzimego trollowego nie znam, a poza tym o ile mi
wiadomo to język bardzo fizyczny i przez internet trochę ciężko mi
walnąć ciebie odpowiednim głazem przez łeb, co ponoć jest istotne dla
uzyskania właściwej wymowy ;->

Data: 2010-08-29 23:39:50
Autor: Johnson
przestepstwo sedziego
Andrzej Lawa pisze:

[...]

Nadal nie rozumiem, ale trudno.
Nudne to się już robi. Zero inwencji.

Data: 2010-08-24 20:18:39
Autor: ety
przestepstwo sedziego

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:i50lj3$1q5$1news.onet.pl...

[...]

A czy to sąd dyscyplinarny rozlicza sędziego pod katem KK?

Data: 2010-08-24 20:23:26
Autor: SDD
przestepstwo sedziego

Użytkownik "ety" <etylen@onet.eu> napisał w wiadomości news:i512e0$646$1news.onet.pl...

A czy to sąd dyscyplinarny rozlicza sędziego pod katem KK?

Nie. Najpierw prokuratura, potem zwykly sad karny.
Ale najpierw zgode na sciganie (przedstawienei zarzutow i dalszy tok procesu)  musi wyrazic sad dyscyplinarny.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-08-24 20:42:21
Autor: ety
przestepstwo sedziego

[...]

Ok, dzięki.

A co z dowodami? Kiedy, w jaki sposób i komu je przekazać, żeby ich "przypadkiem" szlag nie trafił? Może w obecności kogoś "trzeciego"?

pozdro

ety

Data: 2010-08-24 20:47:43
Autor: Piotr [trzykoty]
przestepstwo sedziego
"ety" <etylen@onet.eu> wrote
A co z dowodami? Kiedy, w jaki sposób i komu je przekazać, żeby ich "przypadkiem" szlag nie trafił? Może w obecności kogoś "trzeciego"?

A co to za dowody, nie można wykonać ich kopii?

Data: 2010-08-24 21:03:10
Autor: ety
przestepstwo sedziego

A co to za dowody, nie można wykonać ich kopii?

Ale ja mam w tym momencie na myśli oryginały. Są wiele warte. Kilka wieloletnich  "karier" prawniczych, i perspektywa  kilku lat widzenia świata "w kratkę".

pozdro
ety

Data: 2010-08-24 22:40:16
Autor: SDD
przestepstwo sedziego

Użytkownik "ety" <etylen@onet.eu> napisał w wiadomości news:i5151a$e9a$1news.onet.pl...

Ale ja mam w tym momencie na myśli oryginały. Są wiele warte. Kilka wieloletnich  "karier" prawniczych, i perspektywa  kilku lat widzenia świata "w kratkę".

I naprawde wierzysz, ze prawnik prawnikowi zrobi krzywde?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-08-24 23:06:05
Autor: ety
przestepstwo sedziego

Użytkownik "SDD" <

I naprawde wierzysz, ze prawnik prawnikowi zrobi krzywde?

Ten wątek staram się absolutnie odizolować od wiary.

pozdro
ety

Data: 2010-08-24 23:11:41
Autor: Jotte
przestepstwo sedziego
W wiadomości news:i51anh$vmp$1news.onet.pl SDD
<sddwytnij@towszechwiedza.pl> pisze:

wierzysz, ze prawnik prawnikowi zrobi krzywde?
Zrobi.
Jak tylko będzie uważał, że mu się opłaci.
Prawnicy to szuje, żrą się jak lekarze.
I jak lekarze bez skrupułów wykorzystasją swoich klientów w swych rozgrywkach.
Solidarność zawodowa ma swoje granice.

--
Jotte

Data: 2010-08-24 23:08:42
Autor: Andrzej Lawa
przestepstwo sedziego
SDD pisze:

Ale najpierw zgode na sciganie (przedstawienei zarzutow i dalszy tok procesu)  musi wyrazic sad dyscyplinarny.

Hehehehe.

Data: 2010-08-24 23:26:49
Autor: SDD
przestepstwo sedziego

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4c7434da$1news.home.net.pl...

Hehehehe.

No - na wlasne oczy czytalem kiedys, jak jakiejs tam sedzi uchylono immunitet na okolicznosc jazdy pod wplywem...
Oczywiscie, co bylo dalej, to pojecia nie mam, ale mowimy o procedurze, nie o praktyce.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-08-24 23:38:04
Autor: Andrzej Lawa
przestepstwo sedziego
SDD pisze:
[...]

Może była niewygodna.

Oczywiscie, co bylo dalej, to pojecia nie mam, ale mowimy o procedurze, nie o praktyce.

Och, w teorii... ;->

Data: 2010-08-25 12:43:56
Autor: Johnson
przestepstwo sedziego
Andrzej Lawa pisze:

Och, w teorii... ;->

Bzdury opowiadasz, zresztą jak zwykle.
Wysil się i zerknij choćby tu: http://www.sn.pl/aktual/3_5.html

Data: 2010-08-25 12:49:58
Autor: Andrzej Lawa
przestepstwo sedziego
W dniu 25.08.2010 12:43, Johnson pisze:
Andrzej Lawa pisze:

Och, w teorii... ;->

Bzdury opowiadasz, zresztą jak zwykle.
Wysil się i zerknij choćby tu: http://www.sn.pl/aktual/3_5.html

Nie "bzdury" tylko złośliwie się czepiam ;->

Jest różnica i może byś ją pojął, jakby w dzieciństwie nie amputowali ci
poczucia humoru.

Data: 2010-08-24 17:23:40
Autor: Jotte
przestepstwo sedziego
W wiadomości news:i50kuj$vmu$1news.onet.pl ety <etylen@onet.eu> pisze:

Sędzia sądu okręgowego popełnia przestepstwo. Istnieją bezsporne dowody. Gdzie należy skierować zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia
przestępstwa  (zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa?)?
Zawiadamiasz o _możliwości_ popełnienia przestępstwa. Do prokuratury.
Czy doszło do popełnienia przestępstwa decyduje w ostateczności sąd, nie ty.

Czy dowody powinny być dołączone do wniosku, czy
adresat o nie  poprosi/zażąda?
Napisz może ostrożnie, że posiadasz informacje/materiały _mogące_ stanowić istotne przesłanki itp.

--
Jotte

Data: 2010-08-25 13:05:58
Autor: ety
przestepstwo sedziego

Użytkownik "Jotte"

..
Czy doszło do popełnienia przestępstwa decyduje w ostateczności sąd, nie ty.

Wiadomo, ale tak przy okazji: z czego wynika, że tylko sąd może określić czy coś jest przestepstwem, czy nie?

pozdro
ety

Data: 2010-08-25 18:42:48
Autor: Jotte
przestepstwo sedziego
W wiadomości news:i52tej$eg0$1news.onet.pl ety <etylen@onet.eu> pisze:

przy okazji: z czego wynika, że tylko sąd może określić
czy  coś jest przestepstwem, czy nie?
Z niczego, bo to nieprawda.

--
Jotte

Data: 2010-08-25 21:37:37
Autor: Johnson
przestepstwo sedziego
Jotte pisze:

przy okazji: z czego wynika, że tylko sąd może określić
czy  coś jest przestepstwem, czy nie?
Z niczego, bo to nieprawda.

A art. 42 ust. 3 konstytucji ?

Data: 2010-08-25 22:33:04
Autor: Jotte
przestepstwo sedziego
W wiadomości news:i53re1$b57$2inews.gazeta.pl Johnson <johnson@nospam.pl>
pisze:

przy okazji: z czego wynika, że tylko sąd może określić
czy  coś jest przestepstwem, czy nie?
Z niczego, bo to nieprawda.
A art. 42 ust. 3 konstytucji ?
A art. 42 ust. 3 Konstytucji pozostaje bez związku.

--
Jotte

Data: 2010-08-26 03:54:16
Autor: Taki Sobie Ktos
przestepstwo sedziego
Z formalnego punktu widzenia chyba sad, natomiast z moralno-etycznego byc moze równiez opinia publiczna, niemniej jednak nie wtracam sie bo to w grunice rzeczy nie moja sprawa

Pozdrawiam, M.

"ety" <etylen@onet.eu> wrote in message news:i52tej$eg0$1news.onet.pl...

Użytkownik "Jotte"

.

Data: 2010-08-25 17:34:08
Autor: Icek
przestepstwo sedziego
[...]

nie ma bezspornych dowodow w sprawach w ktorych strona jest sedzia albo
prokurator

Do tego jezeli jest to przestepstow, ktore w Twojej ocenie zostalo
popelnione np. w zwiazku z pelniona funkcja to juz masz pozamiatane bo
"sedzia na rozprawie jest panem bogiem i moze wszystko". Nie mozna go z tego
rozliczac w oparciu o KK.

Icek

przestepstwo sedziego