przestrzegam przed Pekao S.A.

Data: 2009-07-09 13:39:06
Autor: MarekZ
przestrzegam przed Pekao S.A.
Użytkownik "mojave" <mojave@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h34jms$dvb$1inews.gazeta.pl...

Bielsku, i że zakladalem je w BPH. Ewentualnie ona może faksem(!!!) przeslac
zapytanie do oddzialu w Bielsku i jeśli sie zgodzą to może wtedy. tak tez
zrobila ale oddzial w Bielsku sie nie zgodził. I zostalem bez pieniedzy!!!!
Pomomo pelnego konta.  Musialem sie wrocić do domu po portfel, ponad 120 km w
jedna stronę. A co gdybym zorientowal sie juz  w Warszawie???
Czy to nie jest chore?? W XXI wieku, w dobie internetu robic klientowi takie
problemy? Pokazywalem dowod osobisty, na ktorym przeciez jest zdjęcie, mialem
przy sobie także inne dokumenty tożsamości, wszystko na nic. Ten bank
zatrzymal sie chyba w poprzedniej epoce.

To jakieś kuriozum. Aż niewiarygodne. Wygląda w ogóle, że jakby ktoś był szukającym dziury w całym, dałoby się to podciągnąć pod jakieś przestępstwo ze strony oddziału banku w Częstochowie.

Data: 2009-07-09 14:21:04
Autor: scream
Dnia Thu, 9 Jul 2009 13:39:06 +0200, MarekZ napisał(a):

To jakieś kuriozum. Aż niewiarygodne. Wygląda w ogóle, że jakby ktoś był szukającym dziury w całym, dałoby się to podciągnąć pod jakieś przestępstwo ze strony oddziału banku w Częstochowie.

To samo jest w Kredyt Banku!!!
Konto założone w oddziale A w Warszawie, chce wypłacić kase na dowód w
oddziale B w Warszawie i nie moge! Muszą przefaxować mój dowód i podpis do
oddziału A, dopiero stamtąd dostają odpowiedź czy mogą mi wyplacic, a
calosc trwa pol godziny! Przećwiczone wiele razy, ostatni raz wczoraj.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-07-09 14:22:17
Autor: wiatrak

Użytkownik "scream" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości news:1ufyua3hh782q$.18orfndttn46t.dlg40tude.net...
[...]

To po co jeszcze tam trzymasz pieniądze?

wiatrak.

Data: 2009-07-09 14:32:19
Autor: scream
Dnia Thu, 9 Jul 2009 14:22:17 +0200, wiatrak napisał(a):

To po co jeszcze tam trzymasz pieniądze?

Niestety, to nie moje konto, a osoba do ktorej ono nalezy nie da sie
przekonac do zmiany banku.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2009-07-09 14:26:01
Autor: MarekZ
[...]

Ale to o tyle nie jest aż tak spektakularne, że bierze się pewnie stąd iż informatycy nie potrafią zorganizować bezpiecznego dostępu z oddziałów do skanów wzorów podpisów.

W opisanym przypadku z Pekao, szczególnie spektakularne wydaje mi się to, że jeden oddział pyta o zgodę jakiegoś innego oddziału a ten sobie odmawia. Samo zapytanie to jest kwestia techniczna, równie dobrze mogliby się zapytać ile jest obecnie wody na Bugu we Włodawie, i czy ubyło osiem czy więcej.

Ale co to jest, że jakiś tam oddział stwierdza sobie żeby "nie wypłacać", skoro klient jest możliwy do zidentyfikowania?

przestrzegam przed Pekao S.A.