przestrzegam przed Pekao S.A.

Data: 2009-07-09 14:11:59
Autor: Tomek
przestrzegam przed Pekao S.A.
Ten bank  zatrzymal sie chyba w poprzedniej epoce.
Ja oczywiście rezygnuje z uslug tej archaicznej i nieprzyjaznej firmy, na
szczęscie jest wiele innych banków, zdecydowanie bardziej elastycznych.

Ten bank ma taką popieprzoną niebieską karte do identyfikacji z pinem
którego dawno juz zapomniałem i nie użwywałem jej od kilku lat (i po
przeprowadzce nawet nie wiedziałem gdzie ją mam), no i kiedys w innym
oddziale tez mialet ten sam problem co ty, zadnych pieniedzy na dowod mi nie
wypłacili.
Ja rezygnuje z tego banku bo po prostu są 100 lat za murzynami.

Pozdrawiam.

Data: 2009-07-09 14:15:21
Autor: MarekZ
przestrzegam przed Pekao S.A.
Użytkownik "Tomek" <tommyNO@SPAMinteria.pl> napisał w wiadomości news:h34mkm$tli$1node2.news.atman.pl...

A co się dzieje jak się zgubi lub zniszczy taką kartę?

Na podstawie dowodu wyrobią nową i wypłacą na podstawie tej wyrobionej karty środki, a na podstawie samego dowodu osobistego albo paszportu nie? Przecież taka procedura mogłaby kandydować do Nagrody Darwina.

Data: 2009-07-09 14:17:13
Autor: wiatrak

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:h34n0l$ukt$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Użytkownik "Tomek" <tommyNO@SPAMinteria.pl> napisał w wiadomości news:h34mkm$tli$1node2.news.atman.pl...

A co się dzieje jak się zgubi lub zniszczy taką kartę?

Przepadek kasy na rzecz banku. :)

wiatrak

Data: 2009-07-09 17:40:36
Autor: RobertS
Tomek pisze:
Ten bank  zatrzymal sie chyba w poprzedniej epoce.
Ja oczywiście rezygnuje z uslug tej archaicznej i nieprzyjaznej firmy, na
szczęscie jest wiele innych banków, zdecydowanie bardziej elastycznych.

To samo miałem w Mille, chciałem wypłacić kasę w placówce, w której założyłęm konto i.......2 dok. tożsamości, ale pojawił się problem, bo ktoś nie zeskanował wzoru podpisu (konto miałem już 1,5 miesiąca) i Pan nie mógł porównać czy aby się dobrze podpisuję. Musiał znaleźć w segregatorze umowę i tam sprawdzić. Wypłata w innej placówce była praktycznie niemożliwa.

Szybko zamknąłem ww. konto.

RobertS

przestrzegam przed Pekao S.A.