przestrzegam przed Pekao S.A.

Data: 2009-07-09 18:42:42
Autor: Technolog
przestrzegam przed Pekao S.A.
Dnia Thu, 9 Jul 2009 11:18:52 +0000 (UTC), mojave napisał(a):

Musialem sie wrocić do domu po portfel, ponad 120 km w jedna stronę. A co gdybym zorientowal sie juz  w Warszawie???

To ja na Twoim miejscu (w Częstochowie) skorzystałbym z Western Union
krajowego - zakładając, że masz kogoś znajomego dyspozycyjnego w Bielsku
lub w dowolnym mieście w Polsce (skoro piszesz, że masz pełne konto, to
zapewne masz też conajmniej zaufanego kontrahenta czy współpracownika,
jeśli nie rodzinę czy przyjaciół). Do 3 tysięcy PLN-ów opłata wynosi 50 zł,
więc to dużo mniej niż koszt samego paliwa na przejazd 240 km, nie licząc
amortyzacji i czasu. ZTCW taki przelew Wester Union idzie niedługo,
kilkanaście minut w kraju. Za zaoszczędzone pieniądze i w czasie
zaoszczędzonego czasu (sic) zjadłbyś sobie coś dobrego w lepszej knajpce,
akurat minąłby czas przelewu plus czas dotarcia na miejsce w Bielsku
Twojego kogoś.

BTW, najgorsza strona, jaką widziałem od dłuższego czasu, jak na instytucję
finansową to jakiś koszmarek: http://www.westernunion.com.pl/

BTW2 widzę na dole tej strony (C) Pekao S.A., więc może nawet na miejscu
byś taki transfer odebrał.

Pozdrowienia
Technolog

przestrzegam przed Pekao S.A.