przestrzegam przed Pekao S.A.

Data: 2009-07-09 19:06:49
Autor: Scowron
przestrzegam przed Pekao S.A.
Dnia 09-07-2009 o 13:18:52 mojave <mojave@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

Nie próbowałeś od razu zamknąć konta? Do tego chyba nie potrzeba karty i z  dowodem byś wszystko załatwił :)

--
Scowron

Data: 2009-07-09 19:36:38
Autor: Rafał
Scowron wrote:
Nie próbowałeś od razu zamknąć konta? Do tego chyba nie potrzeba karty i z dowodem byś wszystko załatwił :)

Jak znam życie, to pewnie by go odesłali na drzewo, bo nie w tym oddziale otwierał rachunek.

--
Raf

Data: 2009-07-10 07:47:42
Autor: mojave
Rafał <adres@moj.invalid> napisał(a):
Scowron wrote:
> Nie próbowałeś od razu zamknąć konta? Do tego chyba nie potrzeba karty i > z dowodem byś wszystko załatwił :)

Jak znam życie, to pewnie by go odesłali na drzewo, bo nie w tym oddziale otwierał rachunek.

o westernunionie nawet nie pomyślalem szczerze mowiąc, musze sobie na przyszlośc zapamietać w razie czego, dzięki za podpowiedź.

Zamknąc konto mialem chęc ale niestety nie moglem tak od razu.
Ale wynosze sie stamtąd na 100%.
Wyslalem tez do nich skargę/reklamację ciekawe co mi odpowiedzą.

Data: 2009-07-10 03:19:40
Autor: August
On 10 Lip, 09:47, "mojave" <mojave.SKA...@gazeta.pl> wrote:

o westernunionie nawet nie pomyślalem szczerze mowiąc, musze sobie na
przyszlośc zapamietać w razie czego, dzięki za podpowiedź.

jest takze PZW Błyskawiczne na Poczcie Polskiej, w 30 minut przekażą
np. 3000 zl za 48 zl.

--
pozdrav,
August