przestrzegam przed bankiem Inteligo PKO BP

Data: 2009-08-24 21:34:52
Autor: kredytywkarpaczu
przestrzegam przed bankiem Inteligo PKO BP
Kwotę która wpłynęła w piątek na rachunek w pkobp zbyt późno
by ją przelać do innego banku przelałem na rachunek oszczędnościowy Inteligo, kwota ok. 7020zł to odsetki 2,40zł
za 3 dni, dziś chciałem wypłacić tę kasę i niestety, automat
domagał sie prowizji 0,4% (ponad 27zł) kłamliwie twierdząc,
że jest to druga transakcja w miesiacu (ostatnia była w maju)

złożyłem reklamację konsultant uprzejmie się odniósł do moich
emocji, wyjaśnił że jest to ewidentny błąd banku i napewno
bank reklamację uzna i za parę dni odda mi kwote tej prowizji

z uwagi na powyższą reakcję pracownika banku, mimo że jestem nerwowym człowiekiem, tym razem NIE TWIERDZĘ, że Inteligo to złodzieje ale przestrzegam przed "błędem technicznym"

jednakże informuję innych userów, że Inteligo ma problemy
z naliczaniem prowizji i należy powierzać mu kasę tylko wtedy
jeżeli zaczekanie z wypłatą 0,4% wpłaconej kwoty nie będzie
dla kogoś problemem. Jeżeli byłyby to środki potrzebne co do
grosika należy sceptycznie przemyśleć lokowanie kasy na rachunku
oszczędnościowym w Inteligo

Data: 2009-08-24 21:41:11
Autor: RobertS
[...]

połakomiłeś się na 2,40 zł i teraz musisz dzwonić, domagać się, reklamować...czy nie lepiej zadbać o siebie w najprostszy sposób = nie otwierać żadnych rachunków w PKO i jego filiach? ;-)

RobertS

Data: 2009-08-24 21:48:08
Autor: kredytywkarpaczu
[...]

rachunki firmowe w inteligo i mbanku są koniecznością każdego handlowca z allegro, natomiast rachunek oszczędnościowy w pkobp
już zamknąłem (poczeka 30 dni na wykonanie wyroku)

Data: 2009-08-24 21:53:13
Autor: Valdi.Pavlack
przestrzegam przed bankiem Inteligo PKO BP
<kredytywkarpaczu@op.pl> news:7b4d.0000020d.4a92ee78newsgate.onet.pl

natomiast rachunek oszczędnościowy w pkobp
już zamknąłem

Z racji niskiego oprocentowania?

Data: 2009-08-24 22:08:49
Autor: kredytywkarpaczu
przestrzegam przed bankiem Inteligo PKO BP
<kredytywkarpaczu@op.pl> news:7b4d.0000020d.4a92ee78newsgate.onet.pl

> natomiast rachunek oszczędnościowy w pkobp już zamknąłem

Z racji niskiego oprocentowania?

z racji nienależnej prowizji >27zł za wypłatę z rachunku.
nawet gdy się zapomnę, nie wpłacę 2x kasy na oszczędnościowe Inteligo

Data: 2009-08-24 22:32:39
Autor: Tomasz [Bubon]
On 24 Sie, 22:08, kredytywkarpa...@op.pl wrote:
> [...]

z racji nienależnej prowizji >27zł za wypłatę z rachunku.
nawet gdy się zapomnę, nie wpłacę 2x kasy na oszczędnościowe Inteligo

Błąd systemu można jakoś przeboleć. Ale przeboleć nie da się prowizji
za wypłatę własnych pieniędzy wyrażoną _procentowo_ a nie kwotowo.
Takie zapis w TOiP to ewidentne szukanie jeleni do naciągnięcia,
zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę żenująco niskie oprocentowanie
takiego konta.

Pewnie jakby spojrzeć w statystyki banku, to okazałoby się, że średnio
klienci dopłacają do interesu używając konta oszczędnościowego w
Inteligo.

Data: 2009-08-25 10:44:09
Autor: kredytywkarpaczu
przestrzegam przed bankiem Inteligo PKO BP
wypłatę własnych pieniędzy wyrażoną _procentowo_ a nie kwotowo.

niestety, i kwotowo i procentowo. gdyby oskubanie procentem było
za mało dotkliwe, wchodzi w grę minimalna dyszka.

Takie zapis w TOiP to ewidentne szukanie jeleni do naciągnięcia,

łatwo policzyć, że 0,4% to jest odpowiednik prawie 44 dni oszczędzania
od 10.000zł za 44 dni naliczyliby 50,03 odsetek pomniejszone o 10zł podatku (bo antybelkować im się nie chce, co za lenistwo!) czyli dopisaliby 40,03zł a prowizja od drugiej wypłaty 40,00zł. aha, te 44 dni to tylko od lokat powyżej 2397, poniżej tej kwoty
byłaby strata nawet za 44 dni oszczędzania. Dla tysiąca złotych prowizja pożera prawie 106 dni oszczędzania.

pko bp z kropką. żenada. kropka.

spadajcie na drzewo z taką ofertą, wszystkie konta pseudooszczędnościowe
w tym dziwnym banku już zamknąłem. trzymam z konieczności firmowe inteligo
no i osobiste (do wypłat gotówki, bo z firmowego haracz za wypłatę w pkobp)

Data: 2009-08-26 06:23:32
Autor: Paweł Muszyński
kredytywkarpaczu@op.pl pisze:
[...]

Teraz jak masz darmowe "płacę z allegro" możesz już rachunek w intelligo zamknąć :-)

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2009-08-26 12:10:25
Autor: corner

Użytkownik "Paweł Muszyński" <pmuch.nospam@bolinko.wytnijto.org> napisał w wiadomości news:h72dc4$h6n$1inews.gazeta.pl...

Teraz jak masz darmowe "płacę z allegro" możesz już rachunek w intelligo zamknąć :-)

Płacę z Allegro ma być darmowe w nieskończoność?

Data: 2009-08-26 12:30:41
Autor: kredytywkarpaczu1
przestrzegam przed bankiem Inteligo PKO BP
> Teraz jak masz darmowe "płacę z allegro" możesz już rachunek w intelligo > zamknąć :-)

Płacę z Allegro ma być darmowe w nieskończoność?

jeśli już ktoś chce zamykać to opłata za firmowe inteligo 4zł/m-c
a potem na nowo otwierać, gdy PA zostanie obłożone np. 3% prowizją, chyba zbędny kłopot (można też nie używać przez kilka miesiecy dopóki płacę z allegro gratis) można codziennie minute przed północą przelewać
na osobiste aby średniomiesieczne saldo wyszło 0 i opłata za rachunek 0
a jak się nie uda, to też 4zł nie jest jakimś tam wielkim ubytkiem.

poza tym, konto do rozliczeń całkiem spoko. Kasa wpływa na firmowe, przelewam na osobiste, wypłacam z osobistego. korzystanie z osobistego inteligo tylko 0,99zł o ile w miesiącu wypłacam >=3.100zł w bankomacie.
Chodzi o to, że wypłaty z bankomatu naliczane są z jednodniowym
opóźnieniem, więc wypłata 3100 (obojętnie jednorazowo czy x razy 20zł)
daje średniomiesieczne saldo 100zł a wtedy opłata za konto osobiste 0zł

druga kwestia: nie wszyscy klienci chcą korzystać z "płacę z allegro"
bo mają złe doświadczenia z płatnościami allegro (wielu sprzedawców
traktowało je jak zło konieczne lub niekonieczne i reagowało nerowowo
gdy ktoś płacił akurat PA wtedy obsługa była częstokroć niemiła co sam
doświadczyłem jako nabywca) ponadto sprzedawcy skarżą sie że pieniądze
nie docierają do nich natychmiast (może nie umieją ustawić a może samo
allegro ma jakieś problemy techniczne, nie wiem).

w każdym razie, porada o przerzuceniu się na "płacę z allegro" warta
jest rozważenia chociaż (wg mnie) nie powinny być one jedynym możliwym
sposobem przyjmowania zaplaty.

--

przestrzegam przed bankiem Inteligo PKO BP