przesuniêcie p³otu

Data: 2011-05-10 12:22:28
Autor: mvoicem
przesuniêcie p³otu
(10.05.2011 09:42), kris kris wrote:
Witam

Mam nag³y problem - s±siad nagle przedstawi³ mi dokumenty, mapki wg.
których p³ot graniczny postawiony 17 lat temu pomiêdzy naszymi
dzia³kami przebiega o 1,3m w g³±b dzia³ki s±siada. Koszty stawiania
p³otu ponios³a nasza rodzina (s±siad nic).

Dokumenty s± autentyczne i nie ma co z nimi dyskutowaæ - je¿eli nie
zrobimy tego w ci±gu 2 tygodni wniesie sprawê do s±du.
Niedawno robiono u nas pomiary geodezyjne i te nie¶cis³o¶ci wysz³y z
niedok³adno¶ci pomiarów 17 lat temu a aktualnymi.

P³ot p³otem, ale mo¿e s± dokumenty na to ¿e u¿ytkowa³e¶ te 1.3 m od 20
lat? Wtedy mia³by¶ to zasiedzone(zasiedziane?)

p. m.

Data: 2011-05-10 03:43:24
Autor: kris kris
przesuniêcie p³otu
On 10 Maj, 12:22, mvoicem <mvoi...@gmail.com> wrote:
> [...]

P³ot p³otem, ale mo¿e s± dokumenty na to ¿e u¿ytkowa³e¶ te 1.3 m od 20
lat? Wtedy mia³by¶ to zasiedzone(zasiedziane?)

dokumentem jest akt notarialny ale to chyba w tym przypadku nie ma
znaczenia
Co do u¿ytkowania pasa ziemi pod p³otem 1,3m to u¿ytkowa³ go tylko mój
pies biegaj±c wzd³u¿ niego :)

przesuniêcie p³otu