przesuniêcie p³otu

Data: 2011-05-10 09:47:14
Autor: Robert Tomasik
przesuniêcie p³otu
U¿ytkownik "kris kris" <krisan.news@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:8cbd4b0a-8d08-4e55-807e-ac57d7c93da124g2000yqk.googlegroups.com...

Czy s± jakie¶ mo¿liwo¶ci prawne, czy jakikolwiek sposób ¿eby wybrn±æ z
tej sytuacji - chocia¿ przeci±gn±æ ile siê da (za miesi±c urodzi mi
siê dziecko i nie mam g³owy do tego :)

Przede wszystkim pogadaæ z s±siadem.

Co do meritum, to z grubsza rzecz bior±c albo te pó³torej metra wykupisz od s±siada, albo trzeba przestawiæ p³ot. Najpro¶ciej by by³o siê dogadaæ.

Data: 2011-05-10 01:00:12
Autor: kris kris
przesuniêcie p³otu
On 10 Maj, 09:47, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
U ytkownik "kris kris" <krisan.n...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:8cbd4b0a-8d08-4e55-807e-ac57d7c93da124g2000yqk.googlegroups.com...

> Czy s jakie mo liwo ci prawne, czy jakikolwiek spos b eby wybrn z
> tej sytuacji - chocia przeci gn ile si da (za miesi c urodzi mi
> si dziecko i nie mam g owy do tego :)

Przede wszystkim pogada z s siadem.

Co do meritum, to z grubsza rzecz bior c albo te p torej metra wykupisz od
s siada, albo trzeba przestawi p ot. Najpro ciej by by o si dogada .

Problem jest taki ¿e z s±siadem nie da siê "pogadaæ" - go¶æ jakby móg³
by za mn± z siekiera lata³ ... nie ma mo¿liwo¶ci negocjacji w ¿aden
sposób.
Jestem w trakcie szukania geodety i ekipy która rozbierze p³ot - wiem
na 100% ¿e wcale nie muszê stawiaæ nowego p³otu - wystarczy sznurek i
2 patyki.
Ale taka wersja :economy" odpada - facet ma syna i ¿onê z jak±¶
choroba psychiczn± i ja dla w³asnego bezpieczeñstwa muszê siê
odgrodziæ.
My¶la³em mo¿e ¿e s± jakie¶ sposoby aby co¶ takiego "prawnie"
odwlec.. :)

Data: 2011-05-10 10:59:16
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
przesunięcie płotu
W dniu 2011-05-10 10:00, kris kris pisze:

Ale taka wersja :economy" odpada - facet ma syna i żonę z jakąś
choroba psychiczną i ja dla własnego bezpieczeństwa muszę się
odgrodzić.

A jak wygląda usytuowanie tego płotu względem zabudowań po obu stronach i orientacja względem stron świata?
Bo może warto by było przestawić płot, stawiając nowy, mający tak ze 4-5m? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-05-10 02:30:39
Autor: kris kris
przesuniêcie p³otu
On 10 Maj, 10:59, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikci...@34xob.lp>
wrote:
W dniu 2011-05-10 10:00, kris kris pisze:

> Ale taka wersja :economy" odpada - facet ma syna i ¿onê z jak±¶
> choroba psychiczn± i ja dla w³asnego bezpieczeñstwa muszê siê
> odgrodziæ.

A jak wygl±da usytuowanie tego p³otu wzglêdem zabudowañ po obu stronach
i orientacja wzglêdem stron ¶wiata?
Bo mo¿e warto by by³o przestawiæ p³ot, stawiaj±c nowy, maj±cy tak ze
4-5m? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

taka opcja odpada - musi byæ na ca³ej d³ugo¶ci posesji = ok 40m

Data: 2011-05-10 11:42:03
Autor: Iksinski
przesuniêcie p³otu

U¿ytkownik "kris kris" <krisan.news@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:a38afe27-7976-4860-b7e0-daeb9633f8e7k22g2000yqh.googlegroups.com...

taka opcja odpada - musi byæ na ca³ej d³ugo¶ci posesji = ok 40m

Marcinowi chodzi³o zapewne o wysoko¶æ... Przy odpowiednim ustawieniu budynków na dzia³kach, mog³oby siê okazaæ, ¿e jedynym widokiem (przez okno) s±siada by³by w³a¶nie ten p³ot ;-)

Data: 2011-05-10 14:08:24
Autor: m4rkiz
przesunięcie płotu
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iqaup4$cjh$1@news.dialog.net.pl...
[...]

powyzej 2,2 trzeba zglosic, a jak bedzie mialo okna zaslaniac to na bank
bedzie sprzeciw

przesuniêcie p³otu