przesuwanie, powiększanie partycji itp

Data: 2009-03-19 22:56:36
Autor: Jurij Atarov
przesuwanie, powiększanie partycji itp
Witam
Mam na dysku partycje NTFS, FAT, ext2 w takiej właśnie kolejności. Chciałbym powiększyć tą NTFS kosztem ext2. Jakie program obecnie jest najlepszy do tego celu? Jakie jest prawdopodobieństwo że operacja się w ogóle uda? Nie bardzo chciałoby mi się instalować soft od nowa. Parę lat temu takie manewry z partycjami często źle się kończyły - jak jest dzisiaj?
Nie wiem czy to ważne - laptop dell latitude z dyskiem 40GB na pata jeszcze.

Pozdrawiam!

przesuwanie, powiększanie partycji itp