przesyłanie zdjęć

Data: 2012-09-26 22:33:57
Autor: Majka
przesyłanie zdjęć
Nie bardzo orientuję się w nowinkach i dla tego mam pytanie. Czy z ajfona /nie wiem czy poprawnie piszę/ można przesyłać zdjęcia na komórki? Znajomy wysłał mi smsa, że nie może przesłać zdjęcia bo ajfony nie wysyłają. Coś mi się nie chce wierzyć, bo tyle wiem, że to też pewnego rodzaju komórka.
Dziękuję Majka

Data: 2012-09-26 22:42:40
Autor: JoteR
przesyłanie zdjęć
"Majka" napisał:

Czy z ajfona /nie wiem czy poprawnie piszę/ można przesyłać zdjęcia
na komórki? Znajomy wysłał mi smsa, że nie może przesłać zdjęcia
bo ajfony nie wysyłają.

Zapowiada siÄ™ pasjonujÄ…ca lektura. Otwieram chipsy.

JoteR

Data: 2012-09-26 22:44:38
Autor: atm
przesyłanie zdjęć
On 2012-09-26 22:42, JoteR wrote:
"Majka" napisał:

[...]

Akurat. Waldek pewnie zaraz zwietrzy Koline ;]

Data: 2012-09-26 21:46:36
Autor: Waldek Godel
przesyłanie zdjęć
Dnia Wed, 26 Sep 2012 22:44:38 +0200, atm napisa³(a):

Akurat. Waldek pewnie zaraz zwietrzy Koline ;]

nie ten provider

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2012-09-26 22:55:53
Autor: ToMasz
przesy³anie zdjêæ
W dniu 26.09.2012 22:46, Waldek Godel pisze:
Dnia Wed, 26 Sep 2012 22:44:38 +0200, atm napisa³(a):

Akurat. Waldek pewnie zaraz zwietrzy Koline ;]

nie ten provider

noto we¼ proszê jej napisz jakie s± mo¿liwo¶ci....
1. na bank da siê je wys³aæ emailem
2. od której¶ tam wersji mmsem równie¿.

ToMasz

Data: 2012-09-26 21:22:33
Autor: Pszemol
przesyłanie zdjęć
Dnia Wed, 26 Sep 2012 22:44:38 +0200, atm napisał(a):

Akurat. Waldek pewnie zaraz zwietrzy Koline ;]

nie ten provider

noto weź proszę jej napisz jakie są możliwości....
1. na bank da się je wysłać emailem
2. od którejś tam wersji mmsem również.

3. Bump - aplikacja dla tych co stoją obok siebie i mogą się stuknąć
telefonami tak jak kuflami piwa na zdrowie :)

Data: 2012-09-26 23:39:35
Autor: JoteR
przesyłanie zdjęć
"Pszemol" napisał:

3. Bump - aplikacja dla tych co stoją obok siebie i mogą się stuknąć
telefonami tak jak kuflami piwa na zdrowie :)

A troll jak zwykle, fanbojskie dywagacje bez cienia refleksji.
Po pierwsze - jakie to ma zastosowanie w sytuacji, gdy - cytujÄ™:
"Znajomy wysłał mi smsa" czyli raczej nie stał obok?
Po wtóre - skąd wniosek, że wątkopodawczyni ma się czym bumpnąć?
Po trzecie - chipsy mi się kończą.

JoteR

Data: 2012-09-26 23:46:39
Autor: atm
przesyłanie zdjęć
On 2012-09-26 23:39, JoteR wrote:
"Pszemol" napisał:

[...]

Eeee, Pszemol rozszerzyl nieco palete mozliwosci. Wiesz, to ze dostala cos smsem nie znaczy, ze wysylajacy nie stal obok. Jak mial wyslac - przez BT? ;]
Co do bumpa jedno zastrzezenie: nie stosowac z iP5, grozi powiekszeniem liczby odbryskow farby.

Data: 2012-09-26 23:59:31
Autor: JoteR
przesyłanie zdjęć
"atm" napisał:

Wiesz, to ze dostala cos smsem nie znaczy, ze wysylajacy nie stal obok.

Że niby teraz fanbojom łatwiej wysmyrać esemesa niż sklecić wokalnie sensowną wypowiedź? Coś w tym jest.

Jak mial wyslac -  przez BT? ;]

Eee, to takie passé. Bardziej trendi/dżezi/cool jest sięgać lewą ręką do prawego jajka, co usilnie propagowały swojego czasu tutejsze trolle.

JoteR

Data: 2012-10-01 23:37:13
Autor: pencil
przesyłanie zdjęć

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.pl> napisał w wiadomości news:2064755538370387261.849822Pszemol-PolBox.plnews.eternal-september.org...
[...]

Stuknij się w łeb i idź nurkować w koledze, noc się zbliża

Data: 2012-10-02 00:50:22
Autor: Animka
przesyłanie zdjęć
W dniu 2012-10-01 23:37, pencil pisze:

[...]

On chyba nurkuje ze swoimi rybkami w akwarium.

--
animka

Data: 2012-10-02 23:02:56
Autor: pencil
przesyłanie zdjęć
Użytkownik "Animka" <animka.to.nie..ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:k4d6o1$2oh$1news.icm.edu.pl...
[...]

Z rurką kolegi w ustach? No to też możliwe...

Data: 2012-10-03 01:16:38
Autor: Animka
przesyłanie zdjęć
W dniu 2012-10-02 23:02, pencil pisze:
[...]

Teraz udaje nurkującego, nie ma pieniędzy na latarkę. Ileś lat temu miał fioła na punkcie akwariów i chwalił się zdjeciami tych rybek. Też nie wiadomo czy to były jego rybki.

--
animka

Data: 2012-09-26 22:36:45
Autor: Waldek Godel
przesy³anie zdjêæ
Dnia Wed, 26 Sep 2012 22:55:53 +0200, ToMasz napisa³(a):

[...]

email, mms, dropbox, skydrive i wszystkie inne chmury, po jailbreaku
bluetooth, ftp i wlan. Za nied³ugo tak¿e na pendrive i karcie SD

Data: 2012-09-27 22:32:18
Autor: ToMasz
przesy³anie zdjêæ
> Za nied³ugo tak¿e na pendrive i karcie SD

Wow
We¼ to rozwiñ proszê!
usb host?

ToMasz

Data: 2012-09-27 21:37:50
Autor: Waldek Godel
przesy³anie zdjêæ
Dnia Thu, 27 Sep 2012 22:32:18 +0200, ToMasz napisa³(a):

 > Za nied³ugo tak¿e na pendrive i karcie SD

Wow
We¼ to rozwiñ proszê!
usb host?

USB host jest od dawna, za nied³ugo powinien byæ w Cydii usuwaj±cy sztuczn±
blokadê w ajfonie. Hint: camera connection kit. --

Data: 2012-09-27 21:39:00
Autor: Waldek Godel
przesy³anie zdjêæ
Dnia Thu, 27 Sep 2012 21:37:50 +0100, Waldek Godel napisa³(a):

USB host jest od dawna, za nied³ugo powinien byæ w Cydii usuwaj±cy sztuczn±
blokadê w ajfonie. Hint: camera connection kit.

WRRRÓÆ... no¿ kurde wieczór jest i pszemolê.
Hack JU¯ jest, ale póki co obs³uguje tylko urz±dzenia HID. Wkrótce ma byæ
mass storage

Data: 2012-09-26 23:29:52
Autor: PiotRek
przesyłanie zdjęć
On 2012-09-26 22:42, JoteR wrote:
"Majka" napisał:

[...]

Styl bardziej pasuje do niejakiej Animki (dawniej znanej jako Kaja).
;-)

Piotr

Data: 2012-09-27 09:52:41
Autor: Iksiński
przesyłanie zdjęć

Użytkownik "PiotRek" <bell1876usunto@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:506373d5$0$1224$65785112news.neostrada.pl...

Styl bardziej pasuje do niejakiej Animki (dawniej znanej jako Kaja).
;-)

Eeee... tam. To nie jest styl Animki. Brakuje jakiejś bezsensownej dygresji o matce albo wnuczku, ewentualnie porady, że w SE jest opcja "wyślij zdjęcie".

Data: 2012-09-27 13:42:00
Autor: Majka
przesyłanie zdjęć
W dniu 2012-09-27 09:52, Iksiński pisze:

[...]

Eeee... tam. To nie jest styl Animki. Brakuje jakiejÅ› bezsensownej
dygresji o matce albo wnuczku, ewentualnie porady, że w SE jest opcja
"wyślij zdjęcie".

   DziÄ™kuje za bazgroÅ‚y i arce mÄ…dre3 porady

przesyłanie zdjęć