przesyłka polecona poczty polskiej

Data: 2014-12-09 19:25:48
Autor: re
przesyłka polecona poczty polskiej

Użytkownik "platformowe głupki"

od jakiegoś czasu poczta polska urządza, tak zwane numery... choć i inni
też...

zostawia listy polecone i paczki polecone albo w skrzynce pocztowej albo
u jakichś sąsiadów z którymi jestem "na ścieżce wojennej" od zawsze...

czy to jest zgodne z prawem, jak zmusić te eu-kurwy do niezostawiania
poleconych w skrzynce?
-- -
Inpost nadal nie dostarcza u mnie powtórnego awiza przesyłek sądowych a punkt ich odbioru zamykany jest np kwadrans przed końcem otwarcia.

przesyłka polecona poczty polskiej