przesy艂ka z Gdyni i 艁odzi do Bia艂eg ostoku - pomocy!

Data: 2012-05-10 17:07:08
Autor: Mikolaj Jopczynski
przesy艂ka z Gdyni i 艁odzi do Bia艂eg ostoku - pomocy!
W dniu 2012-05-10 17:01, RD pisze:
Witajcie,

Mam n贸偶 na gardle, musz臋 dostarczy膰 dwie malutkie paczki z dw贸ch sklep贸w
z Gdyni do Bia艂egostoku i z 艁odzi do Bia艂egostoku.

Czy kto艣 ma jaki艣 pomys艂, czy jaki艣 kurier jeszcze jest w stanie to
obs艂u偶y膰? Jest godzina 17, a DPD i UPS przyjmuj膮 zlecenia w tych
miejscowo艣ciach/kodach pocztowych do 15-16.

Jakikolwiek pomys艂?

My艣la艂em jeszcze o przesy艂ce konduktorskiej, ale kto艣 musia艂by odebra膰
paczki ze sklep贸w i nada膰 na stacjach kolejowych.

Pomocy, mam n贸偶 na gardle...

Pozdrawiam,
Rafa艂

Przesylka konduktorska - ale to NTG:)

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-05-10 19:02:50
Autor: RD
W dniu 2012-05-10 17:07, Mikolaj Jopczynski pisze:

Przesylka konduktorska - ale to NTG:)

Niestety tylko po艂膮czenia bezpo艣rednie - sprawdza艂em ju偶 wcze艣niej, s膮 poza zasi臋giem - godziny odjazdu i przyjazdu zbyt p贸藕no.

Zreszt膮, i tak kto艣 musia艂by z pkt. A do dworca PKP dostarczy膰 przesy艂k臋 - a nikogo takiego nie mam/nie znam.

Mo偶e kto艣 z grupy za jak膮艣 op艂at膮 odwa偶y艂by si臋 wykona膰 to zadanie?

Przesy艂k臋 nale偶y odebra膰 z okolic ul. Piotrowskiej/Tuwima i dostarczy膰 np. na PKS na godz. 04:55 艁脫D殴 KALISKA D.A.

:)

przesy艂ka z Gdyni i 艁odzi do Bia艂eg ostoku - pomocy!