przetarcie fotela kierowcy - jak naprawic ??

Data: 2009-09-23 07:26:13
Autor: SET
przetarcie fotela kierowcy - jak naprawic ??

Uzytkownik "Lukasz W." <wujko_NO_SPAM_@interia.pl> napisal w wiadomosci
Witam!

Niestety, jakis czas temu pojawilo mi sie w Golfiku mk3 przetarcie z
jednej
strony na oparciu fotela kierowcy.
Lukasz W.

VW Golf 1.4i, '97

Kiedys musialem na szybko cos podobnego w malcu naprawic i kupilem taki
material z jakims klejem z jednej strony na zelazko. Wycinasz latke,
przykladasz klejem do fotela a z 2 strony prasujesz zelazkiem. Wygladalo
nawet fajnie. Bylo to kilkanascie lat temu i nie wiem czy cos takiego
jeszcze istnieje. Chyba to zalatwilem w jakims sklepie z materialami
kaletniczymi ale glowy nie dam.

przetarcie fotela kierowcy - jak naprawic ??