przetestowanie zasilacza

Data: 2010-03-03 16:24:27
Autor: identifikator: 20040501
przetestowanie zasilacza
jest sobie feel, raz na jakiś czas zdarza mu się zrestartować system... proszę tylko nie dyskutować, bo to typowa usterka tego bubla... zaniosłem do sklepu, a tam debil podłączył woltomierz do wtyczki zasilającej i stwierdził 5V, po czym oddał z bezzasadną reklamacją...
pytanie: czym sprawić (jakim programem obciążyć) częstsze zwiechy dysku, żeby udowodnić temu palantowi, że nie ma racji.

Data: 2010-03-03 16:57:20
Autor: Doxent
przetestowanie zasilacza
pytanie: czym sprawić (jakim programem obciążyć) częstsze zwiechy dysku, żeby udowodnić temu palantowi, że nie ma racji.

OCCT 3.1.0 http://www.programosy.pl/program,occt-perestroika.html
Pozatym zajrzyj przez dziurki czy kondensator na 12V nie jest przypadkiem spuchnięty, lub którykolwiek obok. To bardzo często przytrafia się Feelom. Pozatym to chyba rzeczywiście jakiś nieudacznik w tym sklepie pracuje. W takiej sytuacji wypadałoby po prostu ten zasilacz wykończyć dokumentnie.

Data: 2010-03-04 11:58:45
Autor: nom
przetestowanie zasilacza

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:hmlvks$7cp$1nemesis.news.neostrada.pl...
jest sobie feel, raz na jakiś czas zdarza mu się zrestartować system...

Ostatnio po 4 latach zaczął mi piszczeć Feel 350W. Rozkręciłem i okazało się, że ma spuchnięte 5 elektrolitów po stronie wtórnej. Wymieniłem i spokój.

Data: 2010-03-04 21:19:00
Autor: identifikator: 20040501
przetestowanie zasilacza
Ostatnio po 4 latach zaczął mi piszczeć Feel 350W. Rozkręciłem i okazało się, że ma spuchnięte 5 elektrolitów po stronie wtórnej. Wymieniłem i spokój.

to miałeś farta, ja niestety mam całą kupkę takich zasilaczy... rozkręciłem jednego feela i jednego jakiejś innej firmy - kondziory wyglądają OK... nie wiem, jak mi się kiedyś zechce to może wymienię bez wnikania i sprawdzę... ale wydaje mi się, że to jednak nie kondziory... kiedyś miałem przypadek ekstremalny, zawsze podczas bootowania restarty dysku... oddałem na reklamację do modecoma - zrobili i teraz zasilacz działa już ze 3 lata bez żadnych problemów... wniosek jest jeden w serwisach znają ten pewnie typowy problem i sobie z nim radzą - tylko robią łachę i nie chcą nic powiedzieć.

przetestowanie zasilacza