przetrzymywanie dyplomu przez AWF bez zgody

Data: 2011-03-28 20:19:43
Autor: Gocha
przetrzymywanie dyplomu przez AWF bez zgody
Proszę o pomoc prawną /jaki paragraf/-AWF nie chce wydać dyplomu ani
zaświadczenia z ukończenia i zdania egzaminu na II ST trenerski w piłce nożnej.
Mam ukończone studia na w/w uczelni ,ale nie mam zrobionego mgr -dostałam pismo
z uczelni ,że uprawnienia były w ramach studiów i otrzymuje absolwent .Napisano
,że nie ukończyłam studiów ,a ja mam zrobione absolutorium tylko bez mgr/nie
podeszłam/
Uprawnienia były robione wprawdzie na uczelni ,ale kończyły się niezleżnym
egzaminem przed państwową komisją.

Proszę pomocy jak to jest czy uczelnia może taki dyplom trzymać?

Data: 2011-03-28 21:10:25
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Gocha" <ksiega.wWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:178f.00000542.4d90d13fnewsgate.onet.pl...
[...]

A nie możesz się do komisji zwrócić o duplikat argumentując, ze oryginał zaginął?

przetrzymywanie dyplomu przez AWF bez zgody