przetwornice - jakiej mocy zakupic do osobowki?

Data: 2010-06-27 14:19:33
Autor: Karol Y
przetwornice - jakiej mocy zakupic do osobowki?
Witam. Prosze o porade - jaka przetwornice warto zastosowac do osobowki?
Widzialem ze sa wersje podlaczane pod akumulator i pod zapalniczke.
Jakie urzadzenia stosujecie u siebie i co mozna pod nie max podlaczyc?

Ja mam inwerter 150W firmy Tronic, też w cenie chińszczyzny i działa dobrze (telefon, golarka, laptop). W aucie mam fabrycznie montowane bezpieczniki 15A na zapalniczce.

--
Mateusz Bogusz

przetwornice - jakiej mocy zakupic do osobowki?