przewaga na rynku w zasięgu ręki

Data: 2009-11-06 08:37:45
Autor: crazySoul
przewaga na rynku w zasięgu ręki
[...]

W Stanach Zjednoczonych nazywają to w skrócie TAS (od Time And Sales),
co oznacza ciąg transakcji wyrzucanych jedna za drugą. Obserwowanie
tego niebywale prostego narzędzia nauczyło mnie prawidłowego słuchania
rynku, jak i jego cichego szeptu. Nadal chciałem grać na polskim
rynku, a w szczególności na kontraktach terminowych. Z tego pragnienia
powstało narzędzie, które jest mi nieodłączne aż po aktualną chwile.
Zadaniem tego narzędzia jest wyrzucanie transakcji odbywających się na
głównym indeksie wraz z przeliczeniem jego wartości. Mając to
narzędzie zyskałem szerszą perspektywę.

[...]

TAS INDEX, tak nazwa się narzędzie które chcę Ci udostępnić. Jego
zadaniem jest obliczanie wszystkich indeksów giełdowych w czasie
rzeczywistym. Rozumie przez to obliczanie aktualnej wartości indeksu
po każdej transakcji dokonanej na spółce z owego indeksu. Giełda
oblicza indeksy giełdowe w interwałach 15, 30, 60 sekund. Przewaga
pozornie niewidoczna gdy obroty są niewielkie, zwiększając się oraz
umożliwiając daytraderom płynne działanie na rynku ten czas staje się
wiecznością!

[...]

Pobierz swoją wersje testową już dziś:

Wersja dla Notowania 3: http://www.decyzja.pl/download/setup-tasindex-n3.msi
Wersja dla Notowania OnLine3: http://www.decyzja.pl/download/setup-tasindex-nol3.msi

Instrukcja konfiguracji Notowania 3: http://www.decyzja.pl/pomoc/tas-index-konfiguracja-n3
Instrukcja konfiguracji Notowania OnLine 3: http://www.decyzja.pl/pomoc/tasindex-konfiguracja-nol3

Opis działania: http://www.decyzja.pl/pomoc/tasindex-opis-dzialania

Ważne: Programy wymagają uaktualnienia platformy .NET Framework do
wersji 3.5
http://www.decyzja.pl/pomoc/net-framework-wymagany

[...]

Dzięki temu narzędziu szybko zauważył byś dużą zmianę kierunku mają
przy tym odpowiednio czasu żeby zamknąć swoje pozycje. Wcześniejsze
sygnały ostrzegające przed nadchodzącą zmianą mogły być jednoznacznie
rozpoznane.

-- --
polecam: decyzja.pl/tas-index, realna przewaga

Data: 2009-11-06 20:49:21
Autor:
przewaga na rynku w zasięgu ręki
pochwalisz się ceną?

Jestem ciekawy ile kosztuje coś co mam od dawna napisane w excelu :)

pzdr

[...]

Data: 2009-11-06 12:36:16
Autor: crazySoul
On 6 Lis, 20:49, <trendfollowe...@gmail.com> wrote:
pochwalisz się ceną?

Jestem ciekawy ile kosztuje coś co mam od dawna napisane w excelu :)

jeśli to takie proste dla każdego, to czemu kolega nie udostępni
swojego arkusza ?

poza tym samo obliczanie wartości to kropla w morzu co się zyskuje
przez to

sprawdziłeś narzędzie, że już wydajesz osąd narzucając go takoby
czytającym ?

Data: 2009-11-06 21:39:15
Autor: skippy

Użytkownik "crazySoul" <decyzja.pl@gmail.com> napisał w wiadomości news:b205cbe5-ff16-443e-a5d0-9e55c9ce12a0p8g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Narzędzia się tworzy żeby zarabiac robiąc coś nimi, albo po to żeby zarabiać, sprzedawając je same.
Pewnie dlatego.

Data: 2009-11-06 21:49:53
Autor:
przewaga na rynku w zasięgu ręki
Przeczytaj uważnie moj post:
pochwalisz się ceną?

Jestem ciekawy ile kosztuje coś co mam od dawna napisane w excelu :)

gdzie tu wydawanie osoądu?
a dlaczego nie czuję potrzeby udostępniania? przeczytaj post skippy-ego.

pzdr

Data: 2009-11-06 13:21:47
Autor: crazySoul
On 6 Lis, 21:49, <trendfollowe...@gmail.com> wrote:
Przeczytaj uważnie moj post:

> Jestem ciekawy ile kosztuje coś co mam od dawna napisane w excelu :)

gdzie tu wydawanie osoądu?

cena jest w panelu klienta dostępne po zainstalowaniu programu,
wszystko jest jak cep napisane na stronie

jeśli to działanie ma na celu zarabianie pieniędzy a niczym się nie
różni od mojego produktu (porównajmy!), to dlaczego jeszcze nie ma
odnośnika do tego skoroszytu?

brak chęci dzielenia się wiedzą z innymi? poproszę o odnośnik do
skoroszytu tak aby każdy mógł z tego korzystać!

Data: 2009-11-07 07:37:16
Autor:
przewaga na rynku w zasięgu ręki
dlaczego mamy porównywac?
nie jestem z typu: mój ...jest lepszy/wiekszy/szybszy/grubszy :) ... od Twojego

// brak chęci dzielenia się wiedzą z innymi? poproszę o odnośnik do skoroszytu tak aby każdy mógł z tego korzystać!
powiedz m po co  - przeceż podobno masz lepszy program.

Zaczęło się od zwykłego postu a swoimi odpowiedziami mnie osobiście do siebie zraziłeś. Doceniam że chcesz sprzedać produkt, ale jeśli to czytają potencjalni Klienci - nie wiem czy mimo "genialności" programu będą chcieli współpracować z Tobą.

pozdrawiam.
///////////////////////////////////////

Data: 2009-11-06 21:40:02
Autor: george

"crazySoul" <decyzja.pl@gmail.com> wrote in message news:1e9fcbc5-335e-4b45-b280-9f7035c96aa1m38g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

hmm, podaj proszę jakiś przykład wykorzystania tej przewagi...
na jakim założeniu opiera sie wykorzystanie tej przewagi ?

george

Data: 2009-11-06 13:24:29
Autor: crazySoul
przewaga na rynku w zasięgu ręki

hmm, podaj proszę jakiś przykład wykorzystania tej przewagi...
na jakim założeniu opiera sie wykorzystanie tej przewagi ?

zacznę to robić, najlepszy sposób żeby przekonać do siebie

Data: 2009-11-06 22:44:23
Autor: george

"crazySoul" <decyzja.pl@gmail.com> wrote in message news:90418857-3182-4dad-90d3-c315b858e05bp35g2000yqh.googlegroups.com...

hmm, podaj proszę jakiś przykład wykorzystania tej przewagi...
na jakim założeniu opiera sie wykorzystanie tej przewagi ?

zacznę to robić, najlepszy sposób żeby przekonać do siebie

To jeszcze z tym nie zacząłes ??
Nie kumam... Zachwalasz "przewage" systemu a go nie używasz ?
A moze chciałeś coś innego napisać, ale coś nieskładnie wyszło ?

george

Data: 2009-11-06 13:49:37
Autor: decyzja.pl
przewaga na rynku w zasięgu ręki

To jeszcze z tym nie zacząłes ??
Nie kumam... Zachwalasz "przewage" systemu a go nie używasz ?
A moze chciałeś coś innego napisać, ale coś nieskładnie wyszło ?

chciałem napisać że będę to dokumentował

Data: 2009-11-06 23:00:44
Autor: george

"decyzja.pl" <decyzja.pl@gmail.com> wrote in message news:1d9147d6-5afc-4144-b593-00d76270f84fb15g2000yqd.googlegroups.com...

To jeszcze z tym nie zacząłes ??
Nie kumam... Zachwalasz "przewage" systemu a go nie używasz ?
A moze chciałeś coś innego napisać, ale coś nieskładnie wyszło ?

chciałem napisać że będę to dokumentował

aaa.... daj znać jak coś sie pojawi, chętnie bym prześledzil "model" w działaniu.
Samo "obliczanie" to za mało.

george

Data: 2009-11-06 22:59:19
Autor: Zbyszek
Dnia 06-11-2009 o 22:24:29 crazySoul <decyzja.pl@gmail.com> napisał(a):

zacznę to robić, najlepszy sposób żeby przekonać do siebie

jeśli to przewaga to po co ją sprzedawać ?
I jaką ma wartość jeśli każdy może ją kupić za tę samą cenę ?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-11-06 14:18:58
Autor: decyzja.pl
przewaga na rynku w zasięgu ręki

jeśli to przewaga to po co ją sprzedawać ?
I jaką ma wartość jeśli każdy może ją kupić za tę samą cenę ?

Pana odsyłam do lektury o Time and Sales, to samo tylko że zrobiłem to
dla indeksu i jego komponentów

nigdy nie spotkałem osoby zarabiającej na AT, a korzystających z TAS
nie jestem w stanie zliczyć tyle ich było
może to przypadek, ale też tak to widzę że jeżeli szanse są większe po
stronie korzystania z TAS, to czemu mam się męczyć z AT

Data: 2009-11-06 23:01:14
Autor: Zbyszek
Dnia 06-11-2009 o 21:37:05 crazySoul <decyzja.pl@gmail.com> napisał(a):

[...]

a po co ma sie pozbywać przewagi ?

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-11-06 13:37:24
Autor: macieks
On 6 Lis, 21:39, crazySoul <decyzja...@gmail.com> wrote:

poza tym samo obliczanie wartości to kropla w morzu co się zyskuje
przez to

Bez urazy kolego crazySoul.
Jestem zdania, że nie masz przewagi i nic nie zyskujesz. Piszę to jako
praktyk.
Nasz rynek chodzi bardziej kontraktowo z dopełnieniem kasowym.

A reagowanie na 15 sekundowe ruchu może często prowadzić do
uszczuplenia portfela.
Patrz dzisiejsze zachowanie kontraktów o 14:30: wyskok, zawahanie,
zawahanie, gleeeeeeeeba.

Albo pozycja jest z rynkiem albo przeciw. No mercy.

PS. Nie bierz tego co napisałem do siebie osobiście. To jest tylko mój
punkt widzenia i moje skromne zdanie.

Data: 2009-11-06 14:03:27
Autor: decyzja.pl
[...]

czy ja wiem, mając dobrych obrotach średnio 7 pozycji
zyskanie na każdej średnio po punkcie daje zysk, już nie pisząc gdy
grać więcej jak 1 kontrakt

Albo pozycja jest z rynkiem albo przeciw. No mercy.

po to warto obserwować wcześniej zachowanie na kasowym, bo zanim
zrobią ruch na terminowym - przygotowania trwają i na kasowym

sytuacja: jest ogólna sprzedaż, rynek mocno siada - transakcje
sprzedaży na 300 spółkach w bliskim czasie
któraś ze spółek, jakiś spekulant dnia, odbywa się jeszcze większy
szał sprzedaży, nikt nie łapie noża
na tasie widzę że ktoś wystawia szybko BIDa i co chwile pożera
sprzedaż
wygląda to następująco wartość indeksu rośnie, bo poprzednia wartość
kursu była ustawiona na niższą wartość BID, transakcja sprzedaży na
spółce
w tasie widzie to tak - indeks up, transakcja sprzedaży - widoczne
bardzo dobrze pomimo setek transakcji
informacje że zaczyna się skupowanie na spółce, ale jeszcze nie kupuje
- pierwszy alert, czekam aż się pomęczy, zobaczmy jaki jest mocny
tu pojęcie trochę z AT, gdy zrobi się baza, nie spuszczam spółki z
oka, a nawet podpuszczam innych obserwując ich reakcję nie ryzykując
wiele

PS. Nie bierz tego co napisałem do siebie osobiście. To jest tylko mój
punkt widzenia i moje skromne zdanie.

w grze nie ma na to miejsca...

Data: 2009-11-06 14:46:48
Autor: macieks
On 6 Lis, 23:03, "decyzja.pl" <decyzja...@gmail.com> wrote:
> [...]

wiele

> PS. Nie bierz tego co napisałem do siebie osobiście. To jest tylko mój

OK. Jeżeli są z tego pieniądze to w porządku. Nie neguję na giełdzie
żadnego sposobu.
Ostatnio wypowiadałem się w temacie 10 pkt, sprawę 1 punktu
dyplomatycznie przemilczę.

"nigdy nie spotkałem osoby zarabiającej na AT, a korzystających z TAS
nie jestem w stanie zliczyć tyle ich było"
reklama reklamą, ale bez przegięć (baaaardzo dyplomatycznie
powiedziane :)

Data: 2009-11-06 14:55:35
Autor: decyzja.pl
[...]

powiem Ci że jestem pod tym względem bardzo poważny

sprawdź w google: time and sales trading forum

http://www.trade2win.com/boards/trading-journals/73472-breakout-trading-using-time-sales.html

"While Time and Sales does add significantly to the probability of a
trade working out..."

http://www.trade2win.com/boards/first-steps/33036-time-sales.html

"Look at the speed at which orders are going through - fast or slow?"

ps. tylko że lepiej wszystkim pchać AT żeby żyli w ciemnocie...

przewaga na rynku w zasięgu ręki