przewalka z OFE cd.

Data: 2011-01-24 09:05:07
Autor: xbartx
przewalka z OFE cd.
Dnia Mon, 24 Jan 2011 09:49:07 +0100, MarekZ napisał(a):

(...)

A co do tej reszty w Zakładzie, solennie obiecamy, że naprawdę BĘDZIE
DOBRZE. :)

Nie ma się już chyba co tym zbytnio ekscytować i po prostu przyjąć (tak jak ja zrobiłem), że te całe składki, to są ni mniej ni więcej, tylko wirtualne zapisy jakiś cyfr. --
xbartx

Data: 2011-01-24 10:09:02
Autor: RobertS
przewalka z OFE cd.
W dniu 2011-01-24 10:05, xbartx pisze:
[...]

wirtualne zapisy jakiÅ› cyfr.

nie wierzę, że państwo nasze zapewni mi jakąś godną emeryturę, te wszystkie ZUSy, OFE itp...traktuję jak parapodatki, z których być może nic nigdy nie będę miał (a płacić na nie muszę), dlatego zbieram kasę "na potem" samodzielnie
bez oglÄ…dania siÄ™ na kogokolwiek

RobertS

Data: 2011-01-24 11:16:07
Autor: lolekanabolek
przewalka z OFE cd.
W dniu 2011-01-24 10:09, RobertS pisze:

[...]

też coś tam ciułam w IKE
i tak się zastanawiam czy ta ulga podatkowa obejmie również IKE czy tylko ten nowy twór nazwany IKZE??

a przy okazji, Boni pieprzył, że IKE bez zmian... haha, a chyba właśnie podnieśli wiek wypłaty środków bez podatku o 5 lat!!!!

Marcin

Data: 2011-01-24 11:39:17
Autor: Liwiusz
przewalka z OFE cd.
W dniu 2011-01-24 11:16, lolekanabolek pisze:

a przy okazji, Boni pieprzył, że IKE bez zmian... haha, a chyba właśnie
podnieśli wiek wypłaty środków bez podatku o 5 lat!!!!

Co dokładnie się zmieniło w tej kwestii? Rzuć linkiem.

--
Liwiusz

Data: 2011-01-24 12:07:30
Autor: lolekanabolek
przewalka z OFE cd.
W dniu 2011-01-24 11:39, Liwiusz pisze:
[...]

sÅ‚uchaÅ‚em jednym uchem tej parodii Boniego na www.tvncnbc.pl,  a że jestem pracy to nie mogÅ‚em siÄ™ maksymalnie skupić na tych bredniach co gadaÅ‚
w każdym razie tak skumałem, ale głowy nie dam sobie uciąć na 100%

Marcin

Data: 2011-01-24 17:29:56
Autor: Bogdan B.
przewalka z OFE cd.
W dniu 2011-01-24 11:16, lolekanabolek pisze:

a przy okazji, Boni pieprzył, że IKE bez zmian... haha, a chyba właśnie
podnieśli wiek wypłaty środków bez podatku o 5 lat!!!!

Wiek jest w ustawie o IKE i nic mi nie wiadomo o jej nowelizacji.

Data: 2011-01-24 20:16:32
Autor: lolekanabolek
przewalka z OFE cd.
W dniu 2011-01-24 11:16, lolekanabolek pisze:

też coś tam ciułam w IKE
i tak się zastanawiam czy ta ulga podatkowa obejmie również IKE czy
tylko ten nowy twór nazwany IKZE??

niestety, po zapoznaniu siÄ™ z projektem  ustawy wszystko wskazuje, że ulga obejmie tylko IKZE,
jaki oni sens tworzenia nowego potworka?? przecież by wystarczyło rozszerzyć IKE o OFE oraz dołożyć ulgę podatkową

Marcin

Data: 2011-01-24 11:31:33
Autor: Jaroslaw Berezowski
przewalka z OFE cd.
Dnia Mon, 24 Jan 2011 10:09:02 +0100, RobertS napisał(a):

nic nigdy nie będę miał (a płacić na nie muszę), dlatego zbieram kasę
No wlasnie w zasadzie nie musisz. Mozna sie ubezpieczyc poza .pl, choc jest to upierdliwe.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-01-24 22:05:09
Autor: Jacek Midura
przewalka z OFE cd.
W dniu 2011-01-24 11:31, Jaroslaw Berezowski pisze:
[...]

JakieÅ› zatrudnienie za granicÄ…?

--
Jacek Midura

Data: 2011-01-24 19:09:26
Autor: Simple Man
przewalka z OFE cd.
[...]

Najsmutniejsze jest to, że większość osób w ogóle nie interesuje co się dzieje z OFE i ich emeryturami. Jeszcze gorsze jest to, że ludzie nie zbierają na własną emeryturę ponieważ po prostu nie mają z czego.

Data: 2011-01-24 10:18:57
Autor: MK
przewalka z OFE cd.
On 24 Sty, 19:09, Simple Man <ca...@lupus.de> wrote:
W dniu 2011-01-24 10:09, RobertS pisze:

> nie wierzê, ¿e pañstwo nasze zapewni mi jak±¶ godn± emeryturê, te
> wszystkie ZUSy, OFE itp...traktujê jak parapodatki, z których byæ mo¿e
> nic nigdy nie bêdê mia³ (a p³aciæ na nie muszê), dlatego zbieram kasê
> "na potem" samodzielnie
> bez ogl±dania siê na kogokolwiek

Najsmutniejsze jest to, ¿e wiêkszo¶æ osób w ogóle nie interesuje co siê
dzieje z OFE i ich emeryturami. Jeszcze gorsze jest to, ¿e ludzie nie
zbieraj± na w³asn± emeryturê poniewa¿ po prostu nie maj± z czego.

No, zobaczymy.... Ja jak chce wejsc na http://obronemeryture.pl

Fatal error: Uncaught exception 'Zend_Db_Adapter_Exception' with
message 'SQLSTATE[08004] [1040] Too many connections' in /home/WEB/
obronemeryture.pl/public_html/libs-base/Zend_1.8.4/Zend/Db/Adapter/Pdo/
Abstract.php:138 Stack trace: #0 /home/WEB/obronemeryture.pl/
public_html/libs-base/Zend_1.8.4/Zend/Db/Adapter/Pdo/Mysql.php(96):
Zend_Db_Adapter_Pdo_Abstract->_connect() #1 /home/WEB/
obronemeryture.pl/public_html/libs-base/Zend_1.8.4/Zend/Db/Adapter/
Abstract.php(444): Zend_Db_Adapter_Pdo_Mysql->_connect() #2 /home/WEB/
obronemeryture.pl/public_html/libs-base/Zend_1.8.4/Zend/Db/Adapter/Pdo/
Abstract.php(232): Zend_Db_Adapter_Abstract->query('SET CHARSET
utf...', Array) #3 /home/WEB/obronemeryture.pl/public_html/application/
Bootstrap.php(59): Zend_Db_Adapter_Pdo_Abstract->query('SET CHARSET
utf...') #4 /home/WEB/obronemeryture.pl/public_html/libs-base/
Zend_1.8.4/Zend/Application/Bootstrap/BootstrapAbstract.php(636):
Bootstrap->_initDbDefaults() #5 /home/WEB/obronemeryture.pl/
public_html/libs-base/Zend_1.8.4/Zend/Application/Bo in /home/WEB/
obronemeryture.pl/public_html/libs-base/Zend_1.8.4/Zend/Db/Adapter/Pdo/
Abstract.php on line 138

MK

Data: 2011-01-31 04:18:34
Autor: Krzysiek
przewalka z OFE cd.
[...]

Skoro s± zmuszani do brania np. kredytu mieszkaniowego na wy¿sz±
kwotê....
 (bo przez lata przed wziêciem kredytu musieli kasê wk³adaæ do OFE i
innych ZUSów zamiast od³o¿yæ wiêcej na wk³ad w³asny...).

Data: 2011-01-31 13:33:00
Autor: Jan Werbinski
przewalka z OFE cd.
U¿ytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5da257e8-3f11-48ef-a3e8-22c071c90ceei40g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

==============

Takich murzynów albo ¿uli, to nikt nie zmusza do brania kredytu. A uczciwych ludzi si³± zmuszaj±...

--
Jan Werbiñski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2011-01-24 10:17:48
Autor: MarekZ
przewalka z OFE cd.
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihjfc3$ef0$3@inews.gazeta.pl...

Nie ma się już chyba co tym zbytnio ekscytować i po prostu przyjąć (tak
jak ja zrobiłem), że te całe składki, to są ni mniej ni więcej, tylko
wirtualne zapisy jakiÅ› cyfr.

No nie wiem. Ja nie uczestniczę w powszechnym systemie emerytalnym, ale jak najbardziej mnie to ekscytuje. Ja te działania odbieram jako przewał stulecia, co do skali znacznie większy niż drobne przewały prywatyzacyjne czy podatkowo-składkowe. Owszem składki "zgromadzone na kontach w ZUS" są kompletnie wirtualne, ale środki w OFE były o wiele bardziej "prawdziwe".

Gdyby zwiększono limit inwestycji w akcje do 100% nie byłoby tak źle (argument prowizyjno-obligacyjny nabrałby cech realnego argumentu wziętego pod uwagę). Ale tak jak planuje się to zrobić, to jest po prostu wg mnie bezczelne szyderstwo z uczestników systemu. No nic zobaczymy jakie będą dzisiejsze komentarze, ja w każdym razie jestem w lekkim szoku.

przewalka z OFE cd.