przewidywany koniec recesji ...

Data: 2009-02-22 14:13:33
Autor: tomek
przewidywany koniec recesji ...
przewiduję, że recesja skończy się z chwilą kiedy media przestaną o niej pisać. Natomiast charakter publikacji na ten temat wiele mówi o profesjonalizmie danego wydawnictwa. Tytuły z cyklu "Wielka zwała ..." to sygnał aby omijać takie wydawnictwo. Zobaczycie co się będzie działo jak trend się odwróci.

Data: 2009-02-22 14:30:01
Autor: Dieter
przewidywany koniec recesji ...
Podaj date lub chociaz rok.

D.

Data: 2009-02-22 15:11:08
Autor: tomek
przewidywany koniec recesji ...

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gnrk0l$f7i$1inews.gazeta.pl...
Podaj date lub chociaz rok.

D.

to zależy od mediów

Data: 2009-02-22 15:38:02
Autor: Eizoman
przewidywany koniec recesji ...

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gnrk0l$f7i$1inews.gazeta.pl...
Podaj date lub chociaz rok.

D.

koniec bessy za 4 lata, koniec recesji za 5 lat

Data: 2009-02-22 18:20:47
Autor: non4me
> [...]

> Podaj date lub chociaz rok.
>
> D.

koniec bessy za 4 lata, koniec recesji za 5 lat
Jak wyskoczą jakieś nowe trupy z szafy to się zgodzę.

Data: 2009-02-22 19:59:01
Autor: sorden
non4me@op.pl wrote:

Jak wyskoczą jakieś nowe trupy z szafy to się zgodzę.

A czego sie spodziewales, jesli banki z kapitalem 40mld USD graly na
dzwigniach 1:60 i maja dlugi > 2 biliony USD ?
Myslisz, ze te kilkaset miliardow USD je uzdrowilo ?
Kryzys bedzie sie przeciagal w czasie, az ostatni zadluzony bank nie padnie.

--
in

Data: 2009-02-22 20:08:20
Autor: non4me
non4me@op.pl wrote:

> [...]

Myslisz, ze te kilkaset miliardow USD je uzdrowilo ?
Kryzys bedzie sie przeciagal w czasie, az ostatni zadluzony bank nie padnie.

Na miejsce tych co padną powtaną nowe i z czasem wszystko wróci do normy.
Co jakiś czas kryzys jest potrzebny aby ludzie zrewidowali swoje poglądy i otworzyli oczy szerzej na świat.

Data: 2009-02-22 20:13:10
Autor: sorden
non4me@op.pl wrote:

Na miejsce tych co padną powtaną nowe i z czasem wszystko wróci do normy.
Co jakiś czas kryzys jest potrzebny aby ludzie zrewidowali swoje poglądy i
otworzyli oczy szerzej na świat.

Dokladnie tak. Tylko to musi potrwac. I Prognoza Dietera w tym konteksie
brzmi bardzo sensownie.
Najgorsze jeszcze przed nami.

--
in

Data: 2009-02-23 13:52:23
Autor: Jan Strybyszewski
sorden pisze:
non4me@op.pl wrote:

[...]

Trwa juz 1,5 roku wystarczy

Data: 2009-02-22 16:01:52
Autor: Kudlaty
przewidywany koniec recesji ...

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gnrk0l$f7i$1inews.gazeta.pl...
Podaj date lub chociaz rok.

D.

skonczy sie jak media zaczna gadac ze w afryce umieraja ludzie przez kryzys.
Narazie sie przetacza przez kraje rozwiniete, rozwijajace sie, a jeszcze nie doszlo do krajow skrajnie biednych.

Data: 2009-02-22 16:07:15
Autor: sorden
Kudlaty wrote:

skonczy sie jak media zaczna gadac ze w afryce umieraja ludzie przez
kryzys. Narazie sie przetacza przez kraje rozwiniete, rozwijajace sie, a
jeszcze nie doszlo do krajow skrajnie biednych.

Dokladnie. Nie ma jeszcze wielkiego dramatu chinskiego z hamujacym
dramatycznie wzrostem pkb. jeszcze wiele newsow przed nami.

--
in

Data: 2009-02-22 18:32:47
Autor: Kudlaty
przewidywany koniec recesji ...

Uzytkownik "sorden" <sorden@wp.pl> napisal w wiadomosci news:gnrq71$gei$1mx1.internetia.pl...
Kudlaty wrote:

[...]

pozniej bedzie inflacja czyli utrata wartosci pieniadza, dlug publiczny US stanie sie dosc maly, obigacje stana sie nie rentowne, kapital zacznie wycofywac sie z obligacji tracac kupe kasy.

Data: 2009-02-22 19:59:46
Autor: sorden
Kudlaty wrote:

pozniej bedzie inflacja czyli utrata wartosci pieniadza, dlug publiczny US
stanie sie dosc maly, obigacje stana sie nie rentowne, kapital zacznie
wycofywac sie z obligacji tracac kupe kasy.

Dokladnie. Jeszcze wiele mocnych i dynamicznych ruchow przed nami.

--
in

Data: 2009-02-22 18:51:55
Autor: komunista0
> [...]

Narazie sie przetacza przez kraje rozwiniete, rozwijajace sie, a jeszcze nie doszlo do krajow skrajnie biednych.

Jeszcze nie gadają jaka to bieda jest w Korei Płn. i Białorusi. Tak będą bębnić
jak będziemy zbliżać się do dna. --

Data: 2009-02-22 19:10:52
Autor: komunista0
> [...]

> Jeszcze nie gadają jaka to bieda jest w Korei Płn. i Białorusi. Tak będą bębnić
A wychodzić z kryzysu zaczniemy jak pomocz wyląduje na zielonej trawce.

Data: 2009-02-22 16:47:51
Autor: Alkortrade. Robert Krassowski
przewidywany koniec recesji ...
Podaj date lub chociaz rok.

Kroovka po raz n-ty przestaje pisac, ze zaczyna sie hossa.

RK

Data: 2009-02-22 15:46:20
Autor: charlie.delta

Użytkownik "tomek" <asteroid@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gnrj1t$88l$1omega.artcom.pl...
[...]

DJ Ind. w latach 1930 32  spadł około 85% od szczytu

obecnie jeszcze nam brakuje do takiego odczytu figury

zatem chwilo trwaj

leszczyna nie jest jeszcze wykrwawiona

.... i ciągle myśli o wzrostach

Data: 2009-02-22 17:50:11
Autor: maksWYTNIJTO
przewidywany koniec recesji ...

   Zwróć uwagę że czasy były zupełnie inne np.brak elektonicznego pieniądza
   a więc upośledzone przepływy kapitałowe...czy choćby brak komputerów.
   A zatem odbicie blisko. --

Data: 2009-02-22 18:12:42
Autor: non4me
przewidywany koniec recesji ...
przewiduję, że recesja skończy się z chwilą kiedy media przestaną o niej pisać. Natomiast charakter publikacji na ten temat wiele mówi o

Zakładając, że większość sie myli a media cały czas trąbią o kryzysie śmię twierdzić, że jesteśmy już blisko końca.

Data: 2009-02-22 18:26:33
Autor: Andrzej Adam Filip
przewidywany koniec recesji = HGW kiedy dokład nie
non4me@op.pl pisze:

[...]

A ile postawisz na to *własnych* pieniędzy?

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Wszyscy obywatele są równi wobec prawa. Nie ma takich stanowisk,

Data: 2009-02-22 19:56:48
Autor: non4meWYTNIJTO
przewidywany koniec recesji = HGW kiedy dokładnie

A ile postawisz na to *własnych* pieniędzy?

Na konkretną datę nic nie postawie bo to był by już hazard.

Na próbę wykorzystania tego faktu docelowo całą kasę przeznaczoną do tego celu.

Data: 2009-02-22 19:57:32
Autor: sorden
non4me@op.pl wrote:

Zakładając, że większość sie myli a media cały czas trąbią o kryzysie śmię
twierdzić, że jesteśmy już blisko końca.

Jesli wszyscy twierdza, ze koniec juz blisko i czeka nas mocne i dlugotrwale
wybicie w gore to oznacza nie mniej ni wiecej tylko tyle, ze bedzie mocna
jazda w dol. Zapiac pasy!

--
in

Data: 2009-02-23 14:35:24
Autor: Bronisław Tatul
sorden pisze:
non4me@op.pl wrote:

[...]

Przynajmniej na tej grupie tylko jednostki mówią o up. Ja
zreszta też o krótkotrwalym wybiciu w górę.

Data: 2009-02-23 17:54:56
Autor: sorden
Bronisław Tatul wrote:

Przynajmniej na tej grupie tylko jednostki mówią o up. Ja
zreszta też o krótkotrwalym wybiciu w górę.

Wiekszosc ludzi szuka dowolnego pretekstu dla up.

--
in

Data: 2009-02-24 08:57:12
Autor: Bronisław Tatul
sorden pisze:
Bronisław Tatul wrote:

Przynajmniej na tej grupie tylko jednostki mówią o up. Ja
zreszta też o krótkotrwalym wybiciu w górę.

Wiekszosc ludzi szuka dowolnego pretekstu dla up.

Chca takowy znaleźć, ale wszyscy wyczekują. Ale nikt nie
wieszczy ^. Ja w sumie też wyczekuję, ale myślę, że to już dni
lub max 2 tyg.

Data: 2009-02-24 11:03:16
Autor: maksWYTNIJTO
przewidywany koniec recesji ...

Wiekszosc ludzi szuka dowolnego pretekstu dla up.

  Jankeska szulernia nie dopuści do załamki czuwaja nad tym systemy symulacyjne
  w ich ibm-ach...zobaczycie.Uwierzę w kryzys jak S&P 500 spadnie do...500.
  Jak na razie to jest kryzys wirtualny.

  kunegunda --

Data: 2009-02-22 18:46:39
Autor: sok marchwiowy
tomek <asteroid@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]
Jeszcze długo nie zobaczysz tego odwróconego trendu. Zabrakło mięsa
armatniego. Szaraczki zrozumieli że nie wszyscy mogą być piękni, młodzi i
bogaci. Po nauczce jaką dostali ciężko będzie namówić ogół do inwestowania na
giełdzie. Jak będą mieli nawis inflacyjny to do kasyn pójdą. Efekt końcowy
taki sam jak na giełdzie, ale chociaż szampan jest darmo dla mocno
przegranych. Wysokich wskaźników jakie miała polska giełda nigdy już nie
osiągnie. Cena akcji będzie odzwierciedlała wartość przedsiębiorstwa + zysk
przypadający a akcje. Jakieś fuksy będą się trafiały, ale niewiele i nie
często.   --

Data: 2009-02-22 20:01:44
Autor: sorden
 sok marchwiowy wrote:

[...]

Masz racje. Rynek musi wychodowac sobie nowych leszczy.

--
in

Data: 2009-02-22 20:05:09
Autor: non4meWYTNIJTO
> [...]

bogaci. Po nauczce jaką dostali ciężko będzie namówić ogół do inwestowania na

Nie pierwsza bessa i nie ostatnia. Nikogo nie będzie trzeba namawiać, część sama wróci pod koniec kolejnej hossy, tych co nie wrócili zastąpią całkiem nowi.

[...]

Były dotcomy, teraz są nieruchomości, w przyszłości bedzię jeszcze coś innego.
Cały czas świat się rozwija, powstają nowe technologie. Nie jest to ostatnia hossa.

Data: 2009-02-23 13:53:20
Autor: Jan Strybyszewski
  sok marchwiowy pisze:
[...]

No po bance internetowej minelo 2 lata i juz hossa wiec nie boj bidy nic nie spada do dna i nic nie rosnie do nieba

przewidywany koniec recesji ...