przewlekłość postępowania wojew sąd administracy jny

Data: 2009-07-05 02:57:55
Autor: yarroll
przewlekłość postępowania wojew sąd administracy jny
Witam!

Jak złożyć skargę na przewlekłość postępowania w Wojewódzkim Sądzie
Administracyjnym?
Czy w ramach danego postępowania, czy trzeba wytoczyć jakieś nowe/odrębne?
:-((
Będę też wdzięczny za wszystkie inne uwagi. Czy taka skarga jest jakimś
sposobem na przyspieszenie sprawy, czy nastawiać się na odszkodowanie itd.

Proces (z mojej skargi na decyzję kolegium samorządowego) zaczął się rok
temu. A od tej pory ten sąd praktycznie nic nie zrobił. Wydał tylko jakieś
proceduralne postanowienia które musiałem zaskarżyć, jakby specjalnie je
wydawał żeby przedłużać sprawę :-(( - i od każdego zażalenia życzy sobie po
100 zł.
Wygrałem jedno zażalenie do NSA. A po 2 miesiącach sąd wydaje postanowienie
prawie identyczne jak to, które przegrał w NSA :-)) - to istny kabaret :-))
Jak tak dalej pójdzie to proces potrwa kilka lat i będzie kosztował.

Dzięki. Pozdrawiam, Yarroll

przewlekłość postępowania wojew sąd administracy jny