przewód paliwowy w honda civic 1,5 vtec-e 1995 5d

Data: 2009-10-28 10:47:04
Autor: gyakuhami
przewód paliwowy w honda civic 1,5 vtec-e 1995 5d
witam, niestety muszę wymienić sztywny przewód paliwowy i hamulcowy
(rdza!) w moim autku (jak wyżej). Czy ktoś orientuje się:
* jaką długość mają te przewódy
* z ilu części się składa
* i jak można to zrobic w miarę bezboleśnie ;)
ewentualnie gdzie szukać info na ten temat bo albo jestem "non
comprende" albo nic nie ma w necie :)

pozdrawiam!

Data: 2009-10-28 18:51:36
Autor: Maciek \"Sołtys\"
gyakuhami pisze:
[...]

www.civicklub.pl

Jest wszystko a nawet więcej

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-10-29 01:05:48
Autor: gyakuhami
[...]

Dzięki !!! tylko jeszcze ta rejestracja-trochę trwa :P

pozdrowienia!

Data: 2009-10-29 09:36:26
Autor: Maciek \"Sołtys\"
gyakuhami pisze:
[...]

dla tej ilości wiedzy warto

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-10-30 01:02:10
Autor: gyakuhami
przewód paliwowy w honda civic 1,5 vtec-e 1995 5d

> Dzięki !!! tylko jeszcze ta rejestracja-trochę trwa :P

> pozdrowienia!

dla tej ilości wiedzy warto

Dlaczego rejestracja trwa tak długo? -już 2-gi dzień a maila niet!

pozdrawiam!

Data: 2009-10-31 11:10:14
Autor: gyakuhami
On 30 Paź, 09:02, gyakuhami <gyakuh...@interia.pl> wrote:

> dla tej ilości wiedzy warto

Dlaczego rejestracja trwa tak długo? -już 2-gi dzień a maila niet!

pozdrawiam!

już ok i rzeczywiście warto było :P

pozdrawiam!

przewód paliwowy w honda civic 1,5 vtec-e 1995 5d