Data: 2014-03-09 21:01:21 | |
Autor: zdzisiu | |
przewody do chlodnicy oleju | |
witam.
zauwazylem ze poca mi sie przewody od chlodnicy oleju. wymyslilem zeby dac do zakladu ktory zakuwa weze. i teraz pytanie czy ich srednica ma znaczenie dla cisnienia oleju? pytam poniewaz zastanawia mnie czy sa w nich jakies wichajstry tak jak czasami w przewodach od wspomagania. moje obawy wynikaja z tego ze jesli by sie troche roznila srednica wewnetrzna to moglo by sie podziac cos z cisnieniem oleju w silniku ? ogolnie ze schematu wyczytalem ze do chlodnicy oleju towar idzie bezposrednio z pompy czyli pod cisnieniem roboczym a tak wyglada schemat tego silnika: http://images62.fotosik.pl/739/dfc458663ccf0ff1.jpg zakuwac nowe weze czy szukac uzywek ? |
|
Data: 2014-03-09 21:50:57 | |
Autor: PiteR | |
przewody do chlodnicy oleju | |
na ** p.m.s ** zdzisiu pisze tak:
zauwazylem ze poca mi sie przewody od chlodnicy oleju. :) Ci¶nienie jest w barach i nigdy nie zależy od ¶rednicy. Od ¶rednicy zależy przepływ czyli wydajno¶ć m3 albo litry na godzinę. moje obawy wynikaja z tego ze jesli by sie troche roznila srednica wewnetrzna to moglo by sie podziac cos z cisnieniem oleju w silniku ? nie, tylko oleju wejdzie więcej. -- Piter |
|
Data: 2014-03-10 01:44:36 | |
Autor: zdzisiu | |
przewody do chlodnicy oleju | |
W dniu 2014-03-09 21:50, PiteR pisze:
na ** p.m.s ** zdzisiu pisze tak: to po co w przewodach do wspomagania sa czasem zwezki? ludzie pisza ze w celu zwiekszenia cisnienia.
czyli zakladajac ze nowy przewod bedzie troche grubszy - cisnienie zostanie takie jak bylo a zwiekszy sie przeplyw w ukladzie, czy moze wszystko pozostanie bez zmian? |
|
Data: 2014-03-09 17:53:47 | |
Autor: kogutek444 | |
przewody do chlodnicy oleju | |
W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 01:44:36 UTC+1 użytkownik zdzisiu napisał:
W dniu 2014-03-09 21:50, PiteR pisze: Nie koleguj się z ludĽmi co pisz± że zwężki s± żeby zwiększyć ci¶nienie. To debile. |
|
Data: 2014-03-10 06:24:10 | |
Autor: MarcinJM | |
przewody do chlodnicy oleju | |
W dniu 2014-03-10 01:53, kogutek444@gmail.com pisze:
Nie koleguj się z ludĽmi co pisz± że zwężki s± żeby zwiększyć ci¶nienie. To debile. Z niepotrafi±cymi cytować również. -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510 kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic" |
|
Data: 2014-03-10 05:08:12 | |
Autor: kogutek444 | |
przewody do chlodnicy oleju | |
W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 06:24:10 UTC+1 użytkownik MarcinJM napisał:
W dniu 2014-03-10 01:53, kogutek444@gmail.com pisze: Nie ma obowi±zku czytania jak kto¶ pisze z czytnika googla. |
|
Data: 2014-03-10 12:52:32 | |
Autor: masti | |
przewody do chlodnicy oleju | |
Dnia pięknego Mon, 10 Mar 2014 05:08:12 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał: Nie ma obowiązku czytania jak ktoś pisze z czytnika googla. nie ma obowiązku bycia chamem -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-03-10 16:24:01 | |
Autor: MarcinJM | |
przewody do chlodnicy oleju | |
W dniu 2014-03-10 13:08, kogutek444@gmail.com pisze:
W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 06:24:10 UTC+1 użytkownik MarcinJM napisał: Nie ma obowiazku pisania z czytnika (!) google. Po raz kolejny udowadniasz, ze puszczanie b±kow w towarzystwie jest ok, pod warunkiem, ze to sa Twoje b±ki. -- Pozdrawiam MarcinJM gg: 978510 kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic" |
|
Data: 2014-03-10 19:57:29 | |
Autor: AZ | |
przewody do chlodnicy oleju | |
On 2014-03-10, MarcinJM <marcinjm@op.pl> wrote:
W dniu 2014-03-10 13:08, kogutek444@gmail.com pisze:Pierdniecie to by bylo jakby mial popsuty delimeter, on po prostu w pokoju pelnym ludzi sra na srodku :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-03-10 08:41:09 | |
Autor: Robson | |
przewody do chlodnicy oleju | |
to po co w przewodach do wspomagania sa czasem zwezki? ludzie pisza ze w Następuje wzrost prędko¶ci przepływu. R |
|
Data: 2014-03-10 09:57:37 | |
Autor: Jan Koval | |
przewody do chlodnicy oleju | |
Użytkownik "Robson" <robson@w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lfjr77$nva$1mx1.internetia.pl...
Na zwężce. Za zwężk± jest już jak przed. J. |
|
Data: 2014-03-10 10:11:01 | |
Autor: Robson | |
przewody do chlodnicy oleju | |
Na zwężce. Za zwężk± jest już jak przed. Jeste¶ pewien? Znasz dyszę de Lavala? R |
|
Data: 2014-03-10 11:06:03 | |
Autor: J.F. | |
przewody do chlodnicy oleju | |
Dnia Mon, 10 Mar 2014 10:11:01 +0100, Robson napisał(a):
Na zwężce. Za zwężk± jest już jak przed.Jeste¶ pewien? Znasz dyszę de Lavala? O ile: a) czynnik jest scisliwy, lub b) przekroje przewodow przed i za rozne. Bo jak to jest olej czy plyn hydrauliczny, to i de Laval nie pomoze. J. |
|
Data: 2014-03-10 19:05:15 | |
Autor: zdzisiu | |
przewody do chlodnicy oleju | |
W dniu 2014-03-10 11:06, J.F. pisze:
Dnia Mon, 10 Mar 2014 10:11:01 +0100, Robson napisał(a): ale tak juz wracajac do tematu czy roznica w przekrojach nowy/stary waz bedzie miala jakis wplyw na ogolne smarowanie silnika? zakladam ze nowy waz nie bedzie mial mniejszej srednicy, tylko w najgorszym wypadku wieksza. |
|
Data: 2014-03-11 11:39:53 | |
Autor: J.F. | |
przewody do chlodnicy oleju | |
Dnia Mon, 10 Mar 2014 19:05:15 +0100, zdzisiu napisał(a):
W dniu 2014-03-10 11:06, J.F. pisze: A cholera wie - moze nie miec zadnego wplywu, a moze uwzglednili ich opor w ukladzie i jest potrzebny dla utrzymania rozplywu. A moze stanowi zabezpieczenie np przy dziurze w chlodnicy - olej zniknie wolniej i kierowca zdazy wylaczyc silnik. Raczej bez znaczenia, ale .... J. |
|
Data: 2014-03-10 13:12:23 | |
Autor: Jan Koval | |
przewody do chlodnicy oleju | |
Użytkownik "Robson" <robson@w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lfk0fn$9im$1mx1.internetia.pl... Boję się, że ciecz się tak ani nie spręży przed ani nie rozpręży za. Tak jakby inne warunki pracy. J. |
|
Data: 2014-03-10 09:56:41 | |
Autor: Jan Koval | |
przewody do chlodnicy oleju | |
Użytkownik "zdzisiu" <666@997.eu> napisał w wiadomo¶ci news:lfj1u9$2pl$1node1.news.atman.pl... to po co w przewodach do wspomagania sa czasem zwezki? ludzie pisza ze w Czego to ludzie teraz nie pisz±. J. |
|
Data: 2014-03-10 22:03:32 | |
Autor: mlodz | |
przewody do chlodnicy oleju | |
Dnia Mon, 10 Mar 2014 01:44:36 +0100, zdzisiu napisał(a):
Ci¶nienie jest w barach i nigdy nie zależy od ¶rednicy. Od ¶rednicyto po co w przewodach do wspomagania sa czasem zwezki? ludzie pisza ze w celu zwiekszenia cisnienia. Chyba wła¶nie popsuli¶cie wszystkie gaĽniki. ;> Tak się akurat składa, że w zwężce ci¶nienie (statyczne) spada. |
|
Data: 2014-03-11 08:09:45 | |
Autor: BartekK | |
przewody do chlodnicy oleju | |
W dniu 2014-03-10 22:03, mlodz pisze:
Dnia Mon, 10 Mar 2014 01:44:36 +0100, zdzisiu napisał(a):Ale jak dalej będziesz porównywać przepływ powietrza plus par paliwa do przepływu oleju - to czytającym też będzie (statycznie) ciśnienie spadać... -- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2014-03-11 11:15:57 | |
Autor: mlodz | |
przewody do chlodnicy oleju | |
Dnia Tue, 11 Mar 2014 08:09:45 +0100, BartekK napisał(a):
W dniu 2014-03-10 22:03, mlodz pisze: .... ale tylko nieukom. |
|
Data: 2014-03-09 21:53:09 | |
Autor: neoniusz | |
przewody do chlodnicy oleju | |
W dniu 09.03.2014, 21:01, zdzisiu pisze:
zakuwac nowe weze czy szukac uzywek ? Zakuwaj. W uzywkach bedziesz mial pewnie to samo (i to raczej predzej niz pozniej). |